Mainos

Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 612 249
  • 15 510

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Niin, mukavahan se on että johdetaan 0-3 mutta ei tässä kannata innostua. Jos jatketaan samaan malliin loput kaksi erää niin maistuu.
Saanko minä kuitenkin iloita kun johdetaan 3-0? Mukava vaihteeksi tuulettaa ja hymyillä Kärppiä seuratessa.

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eiköhän tuo Mäntymaa saa jatkaa sopparin loppuun asti.

Junnon johdolla Kärppien saunakerho jatkaa selänpesua hamaan tulevaisuuteen.

Beni49

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä erä Kärpiltä. Jopa tiettyä rakennetta alkaa näkyä pelissä, vaikka HPK onkin sysipaska. Masin ja Björk on tuonut myös kaivattua jämäkkyyttä puolustukseen. Nyt vain homma kunnialla kotiin, niin päästään huomenna tavoittelemaan 9 pisteen viikkoa.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Huomaan itse pyrkiväni aktiivisesti sulkemaan selostusta mieleni ulkopuolelle ja suhtautumaan siihen ikään kuin johonkin huonoon taustamusiikkiin
Mertaranta on oma itsensä. Kivi on kyllä tälläkin kertaa se heikoin lenkki. Vittu mitä piipitystä illasta toiseen. Älyttömän raskas vikisijä. Onneksi studiossa on PekkaPekkaPekka Saravon Pekka.

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Nyt olisi nähdäkseni kriittistä että toisen erän alkuun ei lähdetä "takki auki" tulokseen tuudittautuneena

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Olipa erä. Vähän helpohkosti tuli maalit mutta hyvällä asenteella Kärpät oli tullut pelaamaan. Karri on vissiin ollut samoilla etkoilla Kerhon kanssa koska sen verran sekavaa menoa molemmilla. Antero tasollaan. Taso on paska.

Eemil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Björk ja Masin tuo paljon jämäkkyyttä puolustamiseen ja pahimmat hasardipuolustajat on katsomossa/Ruotsissa.

Melnick ja Korpimäki ovat parantaneet paljon. Melnick sais jatkaa Gardinerin ja Tardifin kans ja Kovarcik sais vahvistettua muuta kenttää. Melnickin kans ulkomaalaiskenttä on parempi puolustussuuntaan.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Saanko minä kuitenkin iloita kun johdetaan 3-0? Mukava vaihteeksi tuulettaa ja hymyillä Kärppiä seuratessa.
Saat! On kyllä ihanaa. Ykkössentteri sekä ykkösmaalivahti sivussa ja joukkue tulee tuommoisella itseluottamuksella peliin. Keskiviikon voitto tuli kyllä tarpeeseen. Ai että maistui kyllä hyvälle tuo eka erä.

Leevander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,Leijonat
Olipa iloinen ilme kaukalossa, toki hyvä alku auttaa.Mutta on hieno nähdä kun äijät pitkästä aikaa nauttii pelaamisesta, onnistumiset saa minun puolesta jatkaa tätä ruokintaa.

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät

Saat. Minäkin iloitsen ja suuresti kuten aina kun rakastamani joukkue pelaa (edes tuloksellisesti) hyvin. Mutta pessimismiin taipuvana persoonana odottelen pelonsekaisin tuntein milloin korttitalo alkaa horjua. Onneksi HPK on tehnyt avauserässä kuitenkin kaikkensa että Hämeenlinnasta saadaan joululahja mukaan.

Kurki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nämähän vaikuttaa hyviltä kokoonpanoilta. Kovarchikki vaan virran tilalle ja virta rotaatio sentteriksi Yliniemen kanssa.

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Vaatii se nyt vähän enemmän kuin vain 2 peliä, että minkäänlaista luottamusta voi alkaa rakentua tämän koko syksyn totaalisen perseilyn jälkeen.
Juu, ja useammalle olenkin vastannut tuon jälkeen että mitään toreja tässä ei olla varaamassa, vaan aidosta reaktiostani kirjoitin, otan mielelläni tämän syksyn jälkeen vastaan tälläisen erätauon.

Kuten @Huml71 kirjoitti, alkava erä voi tuoda mukanaan vaikka ja mitä. Mutta tuota erää ei kukaan vie pois! Never forget.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy