Mainos

Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 611 645
  • 15 398

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
On tää nyt melkoinen perseennäyttö Maikkarilta kun laitettu Mertsi selostamaan. Kärppien touhu ei säväytä Mertsiä millään tavalla ja HPK on kokoajan paska. Tollasta melankolista selostusta

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Yllättävän ankea paikka tämä otteluseuranta näemmä myös tässä tilanteessa.
Jabadabaduuuuu!! Mylin ja Havun hauis! Johdetaan divarisakkia ohhoh-maaleilla! : - )

Luottamus pitää joukkueen ansaita. Ollaan prosessissa tosin!

nihilisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Juventus
Huomaan itse pyrkiväni aktiivisesti sulkemaan selostusta mieleni ulkopuolelle ja suhtautumaan siihen ikään kuin johonkin huonoon taustamusiikkiin

Mandrake

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bayern München
Mertarannan maneereihin on jo niin tottunut mutta Kiven tyyli ei sovi selostuksen sekaan ollenkaan. On kyllä raskas peli katsella tuloksesta huolimatta.

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Jabadabaduuuuu!! Mylin ja Havun hauis! Johdetaan divarisakkia ohhoh-maaleilla! : - )
Eipä tuollaiset viestit ole koskaan omaan repertuaariini kuuluneet, ja aika aktiivisesti olen seuraa kauttaaltaan syksyn aikana kritisoinut, joten turhaan piikittelet.

Ihan aidosti kirjoitin, tämän syksyn jälkeen otan tämän johdon tässä kohtaa ihan mielelläni vastaan.

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Odotitko, että hattuja heitetään tässä tilanteessa ilmaan?

Minä komppaan selostamoa siinä, että Kärpät on puolustanut paremmin. Mitään luottoa ei kuitenkaan ole vielä siihen, että homma pysyisi kasassa.

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Odotitko, että hattuja heitetään tässä tilanteessa ilmaan?

Minä komppaan selostamoa siinä, että Kärpät on puolustanut paremmin. Mitään luottoa ei kuitenkaan ole vielä siihen, että homma pysyisi kasassa.

En missään nimessä, ja kuten yllä kirjoitin - ihan aidosti reagoin, koska itse tämän syksyn via dolorosan jälkeen tunnen hetkellistä seesteisyyttä.

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En missään nimessä, ja kuten yllä kirjoitin - ihan aidosti reagoin, koska itse tämän syksyn via dolorosan jälkeen tunnen hetkellistä seesteisyyttä.
Ymmärrettävää. Itselläni fiilis on se, että tänään tälläistä. Huomenna jotain muuta, tai sitten ei.

Lähtötilanne on toki hieman kohentunut siitä, kun jokaiseen matsiin lähdettiin siitä lähtökohdasta, että paskaa sieltä tulee.

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuoreessa muistissa vielä tuo edellinen kohtaaminen. Jotenkin tässä odottaa että miloin se sulaminen alkaa kun on sellainen olo että sieltä se jokatapauksessa tulee. Mielellään olen väärässä ja olisihan se hienoa pitkästä aikaa juhlia toista perättäistä 3 pisteen voittoa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy