Jabadabaduuuuu!! Mylin ja Havun hauis! Johdetaan divarisakkia ohhoh-maaleilla! : - )Yllättävän ankea paikka tämä otteluseuranta näemmä myös tässä tilanteessa.
Tällainenhan se mertsi on. Monesti vaisumpikin liigamatsissa. Ihan museokamaa.On tää nyt melkoinen perseennäyttö Maikkarilta kun laitettu Mertsi selostamaan. Kärppien touhu ei säväytä Mertsiä millään tavalla ja HPK on kokoajan paska. Tollasta melankolista selostusta
Eipä tuollaiset viestit ole koskaan omaan repertuaariini kuuluneet, ja aika aktiivisesti olen seuraa kauttaaltaan syksyn aikana kritisoinut, joten turhaan piikittelet.Jabadabaduuuuu!! Mylin ja Havun hauis! Johdetaan divarisakkia ohhoh-maaleilla! : - )
Mulla kans. Ei saaja vieläkään uutta valkkua.Karrilla menee kunnolla ihon alle HPK:n paskuus.
Odotitko, että hattuja heitetään tässä tilanteessa ilmaan?Yllättävän ankea paikka tämä otteluseuranta näemmä myös tässä tilanteessa.
Ehkä Karria vituttaa täysin sama asia?Mulla kans. Ei saaja vieläkään uutta valkkua.
Odotitko, että hattuja heitetään tässä tilanteessa ilmaan?
Minä komppaan selostamoa siinä, että Kärpät on puolustanut paremmin. Mitään luottoa ei kuitenkaan ole vielä siihen, että homma pysyisi kasassa.
Juuri näin. Ihme dissaamista täällä, metrtsi on hyvä selostaja !Viihdyttävää peliä ja onneksi valtakunnan paras eli Mertaranta selostaa.
Mulla ei. Se on tehty ihan selväksi että päättyy tämä sitten 10-0 voittoon tai 10-0 tappioon, ei se vaikuta mitenkään Mäntymaan asemaan. Siksi otan jokaisen maalin ja pisteen ilolla vastaan.Mulla kans. Ei saaja vieläkään uutta valkkua.
Ymmärrettävää. Itselläni fiilis on se, että tänään tälläistä. Huomenna jotain muuta, tai sitten ei.En missään nimessä, ja kuten yllä kirjoitin - ihan aidosti reagoin, koska itse tämän syksyn via dolorosan jälkeen tunnen hetkellistä seesteisyyttä.
Hilli saanut sanallisen arkkunsa auki... heittänyt pari muistutusta... Hei Sami pidä maila jäässä, vedetään jäitä pitkin:)Viimeiset kaksi peliä kärppiä vastaan
5 maalia, 1 torjunta
Niin, mukavahan se on että johdetaan 0-3 mutta ei tässä kannata innostua. Jos jatketaan samaan malliin loput kaksi erää niin maistuu.Jos oltais tehty vaikeita maaleja, kukaan ei nyt puhuisi helpoista maaleista.
Tylyä tylytystä.Odotetun tyly avauserä Kärpiltä, tylyä on meno.
Tuoreessa muistissa vielä tuo edellinen kohtaaminen. Jotenkin tässä odottaa että miloin se sulaminen alkaa kun on sellainen olo että sieltä se jokatapauksessa tulee. Mielellään olen väärässä ja olisihan se hienoa pitkästä aikaa juhlia toista perättäistä 3 pisteen voittoaYllättävän ankea paikka tämä otteluseuranta näemmä myös tässä tilanteessa.