Ihanaa Kärpät ihanaa!Saanko minä kuitenkin iloita kun johdetaan 3-0? Mukava vaihteeksi tuulettaa ja hymyillä Kärppiä seuratessa.
Ihanaa Kärpät ihanaa!Saanko minä kuitenkin iloita kun johdetaan 3-0? Mukava vaihteeksi tuulettaa ja hymyillä Kärppiä seuratessa.
Keväällä saunaseuraa tuuletetaan. Uskotko?Eiköhän tuo Mäntymaa saa jatkaa sopparin loppuun asti.
Junnon johdolla Kärppien saunakerho jatkaa selänpesua hamaan tulevaisuuteen.
Mertaranta on oma itsensä. Kivi on kyllä tälläkin kertaa se heikoin lenkki. Vittu mitä piipitystä illasta toiseen. Älyttömän raskas vikisijä. Onneksi studiossa on PekkaPekkaPekka Saravon Pekka.Huomaan itse pyrkiväni aktiivisesti sulkemaan selostusta mieleni ulkopuolelle ja suhtautumaan siihen ikään kuin johonkin huonoon taustamusiikkiin
Perun sanani, jos tuolta lähtee koko valmennustiimi ja muutama tyyppi toimiston puoleltaKeväällä saunaseuraa tuuletetaan. Uskotko?
Saat! On kyllä ihanaa. Ykkössentteri sekä ykkösmaalivahti sivussa ja joukkue tulee tuommoisella itseluottamuksella peliin. Keskiviikon voitto tuli kyllä tarpeeseen. Ai että maistui kyllä hyvälle tuo eka erä.Saanko minä kuitenkin iloita kun johdetaan 3-0? Mukava vaihteeksi tuulettaa ja hymyillä Kärppiä seuratessa.
Nyt olisi nähdäkseni kriittistä että toisen erän alkuun ei lähdetä "takki auki" tulokseen tuudittautuneena
Vaatii se nyt vähän enemmän kuin vain 2 peliä, että minkäänlaista luottamusta voi alkaa rakentua tämän koko syksyn mittaisen totaalisen perseilyn jälkeen.Yllättävän ankea paikka tämä otteluseuranta näemmä myös tässä tilanteessa.
Saanko minä kuitenkin iloita kun johdetaan 3-0? Mukava vaihteeksi tuulettaa ja hymyillä Kärppiä seuratessa.
Se vaatii 10 ottelun voittoputken. Vähintään.Vaatii se nyt vähän enemmän kuin vain 2 peliä, että minkäänlaista luottamusta voi alkaa rakentua tämän koko syksyn mittaisen totaalisen perseilyn jälkeen.
Juu, ja useammalle olenkin vastannut tuon jälkeen että mitään toreja tässä ei olla varaamassa, vaan aidosta reaktiostani kirjoitin, otan mielelläni tämän syksyn jälkeen vastaan tälläisen erätauon.Vaatii se nyt vähän enemmän kuin vain 2 peliä, että minkäänlaista luottamusta voi alkaa rakentua tämän koko syksyn totaalisen perseilyn jälkeen.