Potkun peruutukset peruttuPotkut peruttu. Jyväskylän ihme on tosiasia.
Ei lohduttais vähääkään, kun peli on tommosta 12 vuotiaiden sekoilua.Se on näissä jumbofinaaleissa tapana, että vähemmän paska voittaa. Se ei kauheasti lohduta vaikka voittaisi.
Ai toi meni Karhusen piikkiin? SelväMä luulin, että olen suosikkijoukkueeni live-seurannassa ja just mentiin johtoon vaikeassa vaiheessa. Ilmeisesti täällä ei ole suotavaa kannustaa.
Ja Karhunen yrittää survoa pisteet kaverille. On se.
Paaso pelaa taitojensa ylärajoilla jo.Kovarchikin ilme Paasolle tuon pelin jälkeen (" Miten sä jumalauta apina pelaat noin")
Karhunen oli jälleen sekoilun pääarkkitehti.Voi vittu mitä sekoilua taas. Ei tolle voi ku nauraa.
5 lampaanpersettä tänäänSellainen villi veikkaus että Paason nimi ei tule esiintymään kovin tiheästi kun aletaan jakamaan pisteitä illan tähtipelaajille tuossa toisessa ketjussa.
Voi jumalauta mitä sekoilua taas kerran.
Karhusen takia JYP ei mennyt menojaan kolmannen erän ekalla kympillä.Ja Karhunen yrittää survoa pisteet kaverille. On se.
Varmaa tuomarit kans ollu mukana juonittelemassa.Ai toi meni Karhusen piikkiin? Selvä
Karhusen piikkiin melkeen koko kentällisen huono sijoittuminen. Tottakai kaiken vois torjua. Totta.Mä luulin, että olen suosikkijoukkueeni live-seurannassa ja just mentiin johtoon vaikeassa vaiheessa. Ilmeisesti täällä ei ole suotavaa kannustaa.
Sellainenko wicker man -tyylinen joka täytetään ihmisillä ja poltetaan?Mitäs nyt tehdään, kun Havun kolossaalipatsas kerettiin jo tilata Oulun torille?
Voiko tästä tulkita, että ensi viikolla on maalivahtia tulossa.. Eihän se vika nyt voi missään nimessä olla penkin takana.Karhunen oli jälleen sekoilun pääarkkitehti.
Kai me katsotaan tällä hetkellä eri peliä, joohan?Mä luulin, että olen suosikkijoukkueeni live-seurannassa ja just mentiin johtoon vaikeassa vaiheessa. Ilmeisesti täällä ei ole suotavaa kannustaa.
Karhunen itseasiassa oli ainoa Kärppäpelaaja maalin edessä.Karhunen oli jälleen sekoilun pääarkkitehti.
Eikös se Karhunen survotut ihan peruskiekon suoraan jypiläisen lapaan?Karhusen piikkiin melkeen koko kentällisen huono sijoittuminen. Tottakai kaiken vois torjua. Totta.
Tuossa maalissa ei kukaan ollut voittavan jääkiekon tasolla. Myös Karhunen pihalla pahemman kerran, kuten Paaso. Kriisijoukkueessa nämä virheet aina kumuloituu.Ai toi meni Karhusen piikkiin? Selvä