Kiinainen takaa-ajo tuottaa tulosta. Hohhoi.
eilen klo 20.38 #12 151 C Corona Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät Kiinainen takaa-ajo tuottaa tulosta. Hohhoi.
eilen klo 20.38 #12 152 B Bobi Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers Vieraskorea tuomari antoi JyPin no 6 repiä Kovarchikia ilman kypärää, mutta onneksi oikeus tapahtui ja peli tasan.
Vieraskorea tuomari antoi JyPin no 6 repiä Kovarchikia ilman kypärää, mutta onneksi oikeus tapahtui ja peli tasan.
eilen klo 20.38 #12 153 C charger Jäsen Suosikkijoukkue Se Puree! Vielä tämän ehtii perseillä moneen kertaan.
eilen klo 20.38 #12 155 S Stargazer Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät, Boston Bruins VIelä me tää ehditään kusta. Pelko pois!
eilen klo 20.38 #12 156 V Vyuola Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät, Roki Ei muuta ku mottipäistä jatkoa Havulle ja keppihevosille.
eilen klo 20.38 #12 157 N Nokkinen Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät 3 krt sai yrittää, kuka oli tuo jyp pakki Myle nimi muistiin, sopisi rosterimme, kärpän näköinen pakki
3 krt sai yrittää, kuka oli tuo jyp pakki Myle nimi muistiin, sopisi rosterimme, kärpän näköinen pakki
eilen klo 20.39 #12 159 G GooniHeikkala Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät, Teemu Oulunen Hei nyt oli kova maali! Tuuletin jopa!
eilen klo 20.39 #12 161 B Bob Rambo Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät, AC Oulu Ei jumalauta, minkälainen röhönauru lähti tuosta JYP-pakkienkin sekoilusta maalitilanteessa. Ja sitten Salmisella takakulmassa metrin verran tilaa.
Ei jumalauta, minkälainen röhönauru lähti tuosta JYP-pakkienkin sekoilusta maalitilanteessa. Ja sitten Salmisella takakulmassa metrin verran tilaa.
eilen klo 20.39 #12 162 M McTorso Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät Jätkät! Tämä maistuu. Mä halkeen! Mikä maali!
eilen klo 20.39 #12 163 O Old referee Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät, Suomi, tuomarit Missä Salminen seisoi?
eilen klo 20.39 #12 165 M Matala Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät Yksilöt pelastaa taas valmennustiimin
eilen klo 20.39 #12 166 R Rekka Pinne Jäsen Suosikkijoukkue Oulun Kärpät, Vancouver Canucks Ei vittu pahin mahollinen skenaario :D sama ku antais adrenaliinipiikin kituvalle kärpälle, ettei ihan vielä kuolis.
Ei vittu pahin mahollinen skenaario :D sama ku antais adrenaliinipiikin kituvalle kärpälle, ettei ihan vielä kuolis.
eilen klo 20.39 #12 167 T Terpppp Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät McTorso kirjoitti: Jätkät! Tämä maistuu. Mä halkeen! Mikä maali! Laajenna klikkaamalla Koitahan rauhoittua.
McTorso kirjoitti: Jätkät! Tämä maistuu. Mä halkeen! Mikä maali! Laajenna klikkaamalla Koitahan rauhoittua.
eilen klo 20.40 #12 169 N Nokkinen Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät nyt kärppä pelikirja sekaisin tai se on poltettu/piilotettu
eilen klo 20.40 #12 170 V Vyuola Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät, Roki Old referee kirjoitti: Missä Salminen seisoi? Laajenna klikkaamalla Alkaa Oskariki olla kokoajan enemmän ja enemmän hukassa ku Jyppiin meni.
Old referee kirjoitti: Missä Salminen seisoi? Laajenna klikkaamalla Alkaa Oskariki olla kokoajan enemmän ja enemmän hukassa ku Jyppiin meni.
eilen klo 20.40 #12 171 E Eddie Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät & kaikki karsintasarjat Hyvää yötä, tämä kausi sai sinetin. Eiku... Toivo elää!
eilen klo 20.40 #12 172 K Käppä Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät Jumalauta te osaatte kusta nää pelit :DD
eilen klo 20.40 #12 173 M Mandrake Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät, Bayern München Olin tulla housuihini mutta sittenhän mä hokasinkin ettei mulla oo housuja!?!
eilen klo 20.40 #12 174 A Aho#5 Jäsen Suosikkijoukkue Kärpät Potkut peruttu. Jyväskylän ihme on tosiasia.