Tuossa maalissa ei kukaan ollut voittavan jääkiekon tasolla. Myös Karhunen pihalla pahemman kerran, kuten Paaso. Kriisijoukkueessa nämä virheet aina kumuloituu.Ai toi meni Karhusen piikkiin? Selvä
Tuossa maalissa ei kukaan ollut voittavan jääkiekon tasolla. Myös Karhunen pihalla pahemman kerran, kuten Paaso. Kriisijoukkueessa nämä virheet aina kumuloituu.Ai toi meni Karhusen piikkiin? Selvä
Kyllä ja hölmöili kiekon vastustajalle.Karhunen itseasiassa oli ainoa Kärppäpelaaja maalin edessä.
Älä ruoki trollia. Hakee jo aivan tahallaan näitä, että saa hämmentää Kärppien osiota. "Kohta mä halkean!"Ai toi meni Karhusen piikkiin? Selvä
Suurin osa varmaan toivoo kunnollista valmentajaa Mäntymaan tilalle, että VOIDAAN oikeasti pelata mestaruudesta.Mä luulin, että olen suosikkijoukkueeni live-seurannassa ja just mentiin johtoon vaikeassa vaiheessa. Ilmeisesti täällä ei ole suotavaa kannustaa.
Maalataan vahvasti päälle ja selitetään turisteille että se on Tami.Mitäs nyt tehdään, kun Havun kolossaalipatsas kerettiin jo tilata Oulun torille?
Eiku sellane, mitä ne teki josaki Antiikin Kreikassa vai oliko se Roomassa en muista.Sellainenko wicker man -tyylinen joka täytetään ihmisillä ja poltetaan?
Kyllähän korkeat mailatkin tulkitaan vahingoksi ja tuomio on yleensä se 2 minuutin jäähy. En näe hirveästi eroa tuohon.Ihmeellinen linjaus mielestäni: onko vahinko, jos metrin- puolentoista päästä isket mailalla alhaalta ylöspäin? Eri asia mielestäni joku pyörähdys mailan ollessa ilmassa, kun lapa osuu munaskuille.
Mutta näillä mennään… seison korjattuna.
Silti olisi pitänyt katsoa videolta, koska ison rangaistuksen mahdollisuus on olemassa.