Tuon luistelun takia ei todennäköisesti ikinä pääse rapakon taakse. Jarruttaa kummasti tuota ykköstäLaittaisin Alasiuruan ykköseen. En tiedä mitä tuo Antti-Roiko on kesällä treenannut, mutta luistelu on kyllä hirveän näköistä.
AAR ei todellakaan ole tällä hetkellä ykkösenmiehiäLaittaisin Alasiuruan ykköseen. En tiedä mitä tuo Antti-Roiko on kesällä treenannut, mutta luistelu on kyllä hirveän näköistä.
Tuon luistelun takia ei todennäköisesti ikinä pääse rapakon taakse. Jarruttaa kummasti tuota ykköstä
Ymmärsin että ukon pitäisi olla AV spesialisti mutta eihän se pelaa edes alivoimaa. Ehkä olen ymmärtänyt väärin. 5vs5 pelissä kaveri on kyllä hukassa.Näkeekö Melnick joulun Oulussa?
Hankala tosin äsken oli pelata alivoimaa kun istui jäähyllä.Ymmärsin että ukon pitäisi olla AV spesialisti mutta eihän se pelaa edes alivoimaa. Ehkä olen ymmärtänyt väärin. 5vs5 pelissä kaveri on kyllä hukassa.
Jep Hyryn paikkaajaksi hankittiin, mutta mies ei pelaa alivoimaa eikä osaa aloittaa. Ei mennyt taaskaan nappiinYmmärsin että ukon pitäisi olla AV spesialisti mutta eihän se pelaa edes alivoimaa. Ehkä olen ymmärtänyt väärin. 5vs5 pelissä kaveri on kyllä hukassa.
En tarkoittanut pelkästää äskeistä AVtäHankala tosin äsken oli pelata alivoimaa kun istui jäähyllä.
No juu toki ihan jäljillä olet.En tarkoittanut pelkästää äskeistä AVtä
Niin muun muassa.Rapakon taakse? Lähdetään nyt siitä, että pitäisi olla ensin Liigassa uskottava tulosyksikön pelaaja. Ei tuolla liikkeellä.
Niin. Ja ulkkari vahvistukseksi 4 pelissä 0+0 -3 statsit hieman heikot. Annetaan aikaa...5vs5 pelissä kaveri on kyllä hukassa.
"Hyökkäyspään vahvuuksiani ovat ylivoima ja pelinluku.” -Victor Berglund Kärppien tiedotteessa.Päriluni antoi loistavan syötön. Vastustajalle