Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

  • 67 844
  • 1 705

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Paaso pystyy helposti pelaamaan Liigan kärkijoukkueessa parissa kuin parissa, jos pakisto on koottu oikein. Paason suoritustasoon Kärppien menestyminen ei tule kaatumaan.
Samaa ja erimieltä. Varmasti kukaan ei ottaisi Paasoa Tapparan, Ilveksen tai Lukon pakistoon. Paaso kyllä oikein koostussa pakistossa toimii, mutta ei ole ideaali pelaaja. Toki katson ihan mielellään Paason kasvamista paremmaksi pelaajaksi Kärppien pakistossa, mutta toivon mukaan ensi kaudella toivottavasti laadukkaassa pakistossa se paikka löytyy kolmosparista.

Edit. Tarkoitan siis tietenkin pelaavaa kuusikkoa.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Olisit nähnyt Lukon keskiviikon pelin Sportia vastaan. Ihan hirveää katsottavaa. Lukko tuntuu antavan parasta näitä ennakkoon kovia vastaan ja sitten neppaillaan ihan hirveää ripulia näissä arkisport-peleissä.
Sport pisti myös Kärpät ahtaalle. Varsinkin pelillisesti myös Sportia vastaan Kärpillä oli suuria haasteita vastata tempoon ja kamppailuvaateeseen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sport pisti myös Kärpät ahtaalle. Varsinkin pelillisesti myös Sportia vastaan Kärpillä oli suuria haasteita vastata tempoon ja kamppailuvaateeseen.
Tämä nyt koskee jokaista vastustajaa. Ihan kaikkia vastaan Kärpät on ollut enemmän tai vähemmän jaloissa.
 

Micol

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ostojoukkue"
Melnickiltä erittäin taidokas alustus maaliin. Siitä on nätti käydä puttaamassa ilmainen maali sarakkeeseen, kun tarjoillaan hopeatarjottimella.
 

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Näin kerran aiemminkin! Mutta näitkö sinä 1.ketjun laituria Antti-Roikoa?
Kävi se ekoissa peleissä räppäämässä maalin, muuten ei ole näkynyt koko kaudella. Iso pettymys ollut, minulla oli kuva että oli se Hyryn ja Anttilan kolmas pyörä, mutta minulle kerrottiin että on hyvä ilman heitäkin. Jospa se vielä avautuu.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Kyllä. Taisin jo johonkin ketjuun kirjoittaa, että huolestuttava ilmiö, kun vastaan tulee ainoastaan nopeampia ja aktiivisempia joukkueita.
Onneks kuitenkin kautta on vielä paljon jäljellä ja pystytään vastaa muodostuneeseen haasteeseen. Paria pakkia tuo tietysti vaatii, mutta paljon voidaan parantaa myös pelillisesti
 

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Kävi se ekoissa peleissä räppäämässä maalin, muuten ei ole näkynyt koko kaudella. Iso pettymys ollut, minulla oli kuva että oli se Hyryn ja Anttilan kolmas pyörä, mutta minulle kerrottiin että on hyvä ilman heitäkin. Jospa se vielä avautuu.
YV:n keskusmiehenä toimii muuten on saappaat vielä liian isot tuohon rooliin. Ei riitä liike yhtikäs mitenkään.

Kaikesta huomaa, että pajatso on käytetty 2.ketjun ja Turusen palkkoihin.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Mistä päästäänkin niihin pelitavallisiin ongelmiin. Ei tuolla pakistossa, tuossa pelitavassa, loistaisi edes köörillinen bobby orreja, kun hyökkääjät karkaavat ties minne ja viisikko on repaleinen kuin verkkokassi ja pakeilta vaaditaan Mäntymaan toimesta jotain voodoo-tason yksilösuorittamista, jotta päästään luomaan hyökkäyksiä.
Ja tässä siis puhutaan vasta ongelmista pelin avaamisessa. PAPP ei myöskään ole kehittynyt viime kaudesta juuri mihinkään. Edelleen liian helposti pienellä liikkeellä, paikan vaihdoilla tai yhdellä hyvällä syötöllä pakka leviää ja tilaa tulee liikaa parhaille paikoille. Lisäksi ihan mies miestä vastaan puolustamisessa ja kamppailussa on muutamilla yksilöillä suuria vaikeuksia.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Kävi se ekoissa peleissä räppäämässä maalin, muuten ei ole näkynyt koko kaudella. Iso pettymys ollut, minulla oli kuva että oli se Hyryn ja Anttilan kolmas pyörä, mutta minulle kerrottiin että on hyvä ilman heitäkin. Jospa se vielä avautuu.
AAR oli ihan lapanen jo keväällä, kun tarvittiin kamppailuvoimaa. Taas, kun pelin kamppailuvaade kasvaa, AAR katoaa täysin kuvasta.
 

Vyuola

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Roki
Kävi se ekoissa peleissä räppäämässä maalin, muuten ei ole näkynyt koko kaudella. Iso pettymys ollut, minulla oli kuva että oli se Hyryn ja Anttilan kolmas pyörä, mutta minulle kerrottiin että on hyvä ilman heitäkin. Jospa se vielä avautuu.
Hyvä että täällä alkaa jotku muutkin heräillä AR ongelmiin. Jo viime kaudella toitotin, että ei riitä nopeus ja kovuus, eikä perkele riitä vieläkään, varsinkaan selkeään tulosyksikköön. Mutta se siittä, hyvinki pieni murhe tuon paskan pakiston jälkeen.
 

Northbound

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onneks kuitenkin kautta on vielä paljon jäljellä ja pystytään vastaa muodostuneeseen haasteeseen. Paria pakkia tuo tietysti vaatii, mutta paljon voidaan parantaa myös pelillisesti

Mitään ei olla vielä menetetty, ja kausi on vasta alussa.

Liian helposti silti vastustajat tekevät olonsa erittäin kotoisaksi Kärppien päädyssä. Tähän toivottavasti lähdetään hakemaan kehityskohteita pian.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös