Arthur Morgan
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Näemmä sillä Koivistolla on niinkin kova vaikutus ettei hyökkääjät osaa edes syöttää jos ei ole penkillä katsomassa perään. Tämä on ainoa mahdollinen syy ettei YV lähtenyt käyntiin.
Mitä voi odottaa, kun scouttausosasto koostuu seuraavista nimistä:Melnick ja Rueschhoff toistaiseksi Kärppien paidassa:
Vielä ei vakuuta Myllykosken omat scouttaukset.
Eikai se Ruiskoffi nyt niin huono ole.Melnick ja Rueschhoff toistaiseksi Kärppien paidassa:
Vielä ei vakuuta Myllykosken omat scouttaukset.
Melnick on ollut vielä aika hukassa mutta kyllä minusta Rueschhoff ainakin on täyttänyt paikkansa kolmosen laiturina. Pari maaliakin räpännyt.Melnick ja Rueschhoff toistaiseksi Kärppien paidassa:
Tuosta kuulin uutta, ettei Kukkonen enää osallistuisi itse skouttaamiseen. Vaan kuulemma enemmä tarvittaessa kävisi kahtoo jotain valmista bongausta.Mitä voi odottaa, kun scouttausosasto koostuu seuraavista nimistä:
Myllykoski, Kukkonen, Laukkanen
Morjes!
No ei. Ja saattas tuua pojille vähän lisäpalleja ku pyöräyttäs kenttiä vähän uusiksi. Ei ihan riitä että ulkkarijengi painaa isolla munalla ja Virran kenttä saa muutaman hyvän hyökkäyksen pelissä aikaanEikai se Ruiskoffi nyt niin huono ole.
Saiko ne kympit? :DDNyt tuli kyllä positiiviset 10min jäähyt
Paljokohan on Kukkosen palkka? Perinteinen suojatyöpaikka kuitenkin. Mikä on työpanos?Tuosta kuulin uutta, ettei Kukkonen enää osallistuisi itse skouttaamiseen. Vaan kuulemma enemmä tarvittaessa kävisi kahtoo jotain valmista bongausta.
Minun ymmärryksellä Virran olisi kuulunut saada 5min kun tiputti hanskan. Vai pitääkö tiputtaa molemmat eikä vain se millä yrittää moukaroida kaveria?Saiko ne kympit? :DD
Vittu näitä sääntöjä ihan oikeasti.
Ei ainakaan Liigan sivuille merkitty kuin 2min väkivaltaisuudesta.Saiko ne kympit? :DD
Vittu näitä sääntöjä ihan oikeasti.
Kakkoset noista tuli livetulosten ja Liigan sivujen mukaan. Hyvä näin.Minun ymmärryksellä Virran olisi kuulunut saada 5min kun tiputti hanskan. Vai pitääkö tiputtaa molemmat eikä vain se millä yrittää moukaroida kaveria?