Mainos

Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 479 829
  • 12 339

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tilasin Temusta tuommosen sähkölukon joku aika sitte, ihan vaan testiksi. No susihan se oli. Laitoin viestiä, että paskan möitte. Sieltä tuli uus tilalle. No susi oli sekin. Ei muuta ku rekkulia tekemään. Olisivat lähettäneet kolmannen, mutta pyysin rahat takaisin.

Jaa mitenkö tämä liittyy Kärppiin? No, eiku tuli vaan mieleen, että jospa se tehtaan takuu tarkottaa tuommosta kiinalaista tehdasta. Tuotetaan sekundaa päivästä toiseen ja sen sijaan että harkittais laadunvalvontaa tai tuotteen kehittämistä, tuupitaan sitä samaa paskaa vaan loppukäyttäjän suuntaan aina uudestaan ja uudestaan.

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Jokohan tämä alkais riittää.

Terpppp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei riitä. Olen suosikkijoukkueeni live-seurannassa ja reagoin ottelun tilanteisiin. Mulle on ihan yes, että täällä manataan joukkueelle tappiota. Olisi mun mielestä ihan yes, jos täällä saisi myös kannustaa ja tuulettaa myös Kärppien maaleja.
Ole hyvä. Ei kait sitä kukaan ole kieltänyt.

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei muuta kuin uutta ukkoa sisään ja sirkus jatkaa kulkuaan. Voittoisaa illanjatkoa kaikille!

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Olin ihan varma, että Kärpät olisi voittanut HPKn sen 4-3 maalin jälkeen. Äsken olin ihan satavarmaa, että Havu sai pelastettua itsensä. Tämän joukkueen heikkoutta ei voi kyllä koskaan käsittää.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
1897 & Pimeä Aitio
Kolmas erä:
JYP löysi jälleen peliin rakenteet ensimmäisellä kympillä, joka tuntuu Kärpille olevan myrkkyä, pelillisesti Kärpät jaloissa, mutta kuten JYP tiedetään niin keinot hävitä peli löydetään aina. Ihan käsittämättömän huonoa puolustamista ja pelaajien unohduksia joista Kärpät tehneet erän maalit.

Pelillisesti JYP parempi, tuloksellisesti aivan liian tasainen erä. Toisaalta ei JYPinkään peli hyvää ole ja tuo näennäisesti hyvän näköinen peli on pitkälti Kärppien surkean pelin ansiota. Molemmat ansaitsisi tästä 0pistettä.

Kärppien kannattajana olisi erittäin huolestunut pelistä, miten tällä palstalla suurinosa on ollutkin. Pelin rakenteet minimaalisia tai puuttuu kokonaan, tuollaisella materiaalilla nähty pelaamisen taso on anteeksi antamattoman huonoa. Yksilöt voivat toki hyökkäyspään osaamisella yksittäisiä peleja voittaa, varsinkin heikkoja vastustajia vastaan kuten JYP, mutta mikäli vastassa on organisoitu joukkue, ei moisella havumetsien kiekolla pelata voitosta ollenkaan.

JYP ei olisi ansainnut pistettäkään, mutta ei kyllä sen enempää Kärpätkään, oikeastaan juuri päinvastoin. Toisaalta pelillisesti parempi voitti, mutta tuollaisilla virheillä mitä JYPikin teki ei pitäisi ammattilaissarjassa saada pistettäkään.

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
Nyt on kyllä kova houkutus lähteä huomenna riekkumaan pikku pieruissaan Raksilaan ja huutelemaan saunakerhon vastaisia iskulauseita. Luiskaan koko porukka!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy