Mainos

Kärppien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 480 195
  • 12 339

Juholan Mikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tehokasta tää huvi kattoa peliä. Saa tuulettaa maaleja molempiin päihin :D Ei osaa päättää kumpi on parempi. Onnistumiset vai epäonnistumiset, molemmilla omanlainen merkitys tähän touhuun

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Meinattiin päästä jatkoille liigan jumbosijoijen kamppailussa. Hyvä Havu! Tästä on hyvä jatkaa.

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hahahahaa. SIellä oli Kärppien puolustusalueella 2 Jyp pelaajaa vs. 5 Kärppien pelaajaa ja KUKAAN kärppäpelaaja ei mennyt ottamaan kiekkoa pois. Jypillä oli vaihto kesken ja tuosta jokunen seklunti ja 5-4. Ei voi muuta kuin nauraa

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
Lampaan perse kaikille lopun sekoilun pääarkkitehdeille. Aivan helvetin noloa roiskimista ja kilpikonnaan vetäytymistä. JYP haisto veren ja pääsi iskemään.

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Joskus oli voittamisen kulttuuri, mutta nyt on sitten löydetty se häviämisen kulttuuri. Toisaalta tällä pelillä se olikin vain ajan kysymys.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suurin osa varmaan toivoo kunnollista valmentajaa Mäntymaan tilalle, että VOIDAAN oikeasti pelata mestaruudesta.

Jos sinulle riittää räkäiset voitot sieltä sun täältä niin mikäpä siinä.
Ei riitä. Olen suosikkijoukkueeni live-seurannassa ja reagoin ottelun tilanteisiin. Mulle on ihan yes, että täällä manataan joukkueelle tappiota. Olisi mun mielestä ihan yes, jos täällä saisi myös kannustaa ja tuulettaa myös Kärppien maaleja.

Nokkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
IHAN OIKEASTI, ONKO OULUSSA MITÄÄN ROTIA. AIKOOKO JOKU OIKEASTI MENNÄ HUOMENNA HALLIIN???

AINUT SYY MIKSI MENNÄ NIIN HEITTELEMÄÄN VANHAT KENGÄT JÄÄLLE JA "KATSOA" PELIÄ SEISTEN , SELKÄ JÄÄTÄ KOHTI!!!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy