Kärppien kannattajatoiminta 2024–2025

• 44 646
  • 239

Imsamiz50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Käyttäjää on ohjeistettu viestien kieliasuun liittyen ja annettu rikepiste.
Lahteen tänään. EtäKärppiä tulossa noin 100. Oulusta oma bussi. Vielä kun Kärpätkin olisi sekoilematta.
Iso hatun-nosto faneille! Vaik oon itekkin puhunut et tosi fani seisoo aina takana ja menee kannustaa, niin kyllä tällä hetkellä ajatus siitä, että itse matkaisin täältä keski-suomesta yhteenkään kotimatsiin tuntuu absuridilta ajatukselta ihan vaan, että hintaa tulisi varmaan toista sataa euroa tälle matkalle ja aika iso prosentti puoltaa, että kokemuksena vituttaisi lopuksi..

Jack Jones

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Poromafia kuulemma ollu hallissa enempi äänessä, negatiivisesti. Josko nyt kuitenkin oppia otettais ja edustettaisiin niinku kunnon sakki osaa. Ei ois paha. Edustettaan kuitenkin oululaisuutta ja Kärppiä. Vaikka kuinka menis muuten päin persettä.
en ole paikalla ollut mutta pakko heittää väliin että, mitä tarkoitat ”kunnon sakilla”? Eikö poromafia sitä mielestäsi ole. Kaverini on etäkärppänä olllut paikalla ja poromafia oli tosiaan vaatinut joukkuetta paikalle juttelemaan, mielestäni aiheesta toki..

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon Kärpät
Toisaalta, miksi joukkuetta vaaditaan tilille? Kyllä mun silmään pelaajat tekee kaikkensa. Heillä on vittumainen paikka kun valmennus ei osaa luoda pelitapaa edes vähän alusta saatika treenauttaa tai peluuttaa sellaista. Oikeasti pölkylle joutavat kullit löytyvät sieltä Urheilukadulta suorien housujen vetoketjujen takaa.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Olen toisen käden tiedoissa, tosin helvetin luotettavissa, ja sieltä tuli koodia että ilta ei ollut mennyt oikein putkeen kannattajilta. Tähän tahtoisin rehellistä selvennystä.
Etkö voi itse kertoa mitä siellä on tapahtunut kerta sinulla on erittäin luotettavaa tietoa?

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toisaalta, miksi joukkuetta vaaditaan tilille? Kyllä mun silmään pelaajat tekee kaikkensa. Heillä on vittumainen paikka kun valmennus ei osaa luoda pelitapaa edes vähän alusta saatika treenauttaa tai peluuttaa sellaista. Oikeasti pölkylle joutavat kullit löytyvät sieltä Urheilukadulta suorien housujen vetoketjujen takaa.
Tästä samaa mieltä. Ymmärrän kannattajien turhautumisen vallitsevaan tilanteeseen, mutta palaute tulisi ennen kaikkea suunnata toimiston vätysten suuntaan.

Jos muutoksia ei tapahdu, niin keskiviikkona vaan urku auki siellä päätykatsomossa.

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siellä huudeltiin joukkueen bussin luona Havua ainakin ulos. Tunteet olivat toki kuumenneet jo katsomossa, kun huudeltiin Pelicans-faneille. Itse todistin tapahtumia sivusta seuraten. En jäänyt sitä joukkueen bussin luona tapahtuvaa episodia pidemmäksi aikaa seuraamaan. Järkkärit yrittivät pitää tilannetta hallinnassa. Poliiseja tuli myös halliin sisälle aiemmin.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
"Meidän väki jäi kannustamaan ja kiittämään tappiosta huolimatta.

Pelsujen porukat jäi juhulimaan. Tilanne eskaloitu rumaksi.

Meidän EtäKärpät lähinnä kiitteli, mutta sieltä oli sitten Oulusta Poromafian ja Kärppä-kannattajien porukkaa, joille meni homma enemmän tunteisiin...

"Siellä ruvettiin haistattamaan vittuja, haastamaan joukkotappeluita ja sopimaan paikkoja. Homma meni henkilökohtasuuksiin. Joku pyylevämpi pelsufani juoksi meijän katsomoa kohti ja möyläs jottain omiaan. Joku huus sille tyyliin: "Vitun läski! Sulle tekkee pikku juoksemine helevetin hyvvää!"

Yks tyyppi meiltä paisko roskiksen lähtiessään ja itteäni vitutti aivan saatanasti.

Joo. Voittaneet Pelsut "alotti", mutta ei kyllä Kärppä-porukoilla menny todella putkeen meilläkään...

Menin itte siihen, että mennäänpä pojat kottiin... lättyyn tuli. Tässä on vielä junamatka ja pietäänpä hauskaa. Tyypit kävi ihan vitun kierroksilla.

Tarvittiin aika monta polliisia ja järkkäriä seurueen saattamiseen... ei näin. Ei vittu näin. Tää on kuitenkin vain jääkiekkoa ja nyt ei olla edes pleijareissa."

Käräjillekin ilmeisesti menossa juttua eli ei nyt ihan pienistä päänaukomisista puhuta, vai?
Pelsufani haasto riistaa ja Poromafian tyyppi, josta ei ilmeisesti ollut varmuutta pasko roskiksen.

Hyi hyi ja sormen heruttelua, on ne ilkeitä.

Jack Jones

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tästä samaa mieltä. Ymmärrän kannattajien turhautumisen vallitsevaan tilanteeseen, mutta palaute tulisi ennen kaikkea suunnata toimiston vätysten suuntaan.

Jos muutoksia ei tapahdu, niin keskiviikkona vaan urku auki siellä päätykatsomossa.
Sitten kun meillä menee hyvin ja voitamme, kiittelemmekö katsomossa pelin jälkeen Ilkka Mikkolaa ja Tommi Virkkusta? Miksi pelaajia tulisi kiitellä ja kannustaa jos palaute pitää antaa toimistolle ”ennen kaikkea” :D

Joo anteeksi. Olen vittuuntunut paskasta pelistä ja pelaajien flegmaattisuudesta, muutaman oluenkin ottanut. Mutta silti. Itse ymmärrän kannattajien turhautumisen täysin, tunteet kuuluu tähän lajiin ja sen seuraamiseen.

X-Hearted

Jäsen
Maailman pienin viulu soi, kun satoja tuhansia euroja kaudesta tienaavat ammattilaiset saavat palautetta paskasti hoidetusta työstään.
Tuo on ihan oikein, mutta eihän nyt vittu tarvi käräjähommia tehä, vai mitä oot mieltä? Tarviiko nuoruuttaan pilata sillä, että suosikkijoukkue ei pärjää. Vähän näkökulmaa ja elämää siihen hommaan!

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sitten kun meillä menee hyvin ja voitamme, kiittelemmekö katsomossa pelin jälkeen Ilkka Mikkolaa ja Tommi Virkkusta? Miksi pelaajia tulisi kiitellä ja kannustaa jos palaute pitää antaa toimistolle ”ennen kaikkea” :D
Jos kentällä surffailisi oikeasti asennevammaisia pelaajia ketkä eivät anna kaikkeaan logolle, niin palautetta voi toki antaa.

Minusta kuitenkin kaikki pelaajat yrittävät parhaansa, eivätkä ansaitse rapaa sen vuoksi, että toimistolla ollaan tehty virherekryjä niin utj:n, kuin päävalmentajan kohdalla.

Mitä Mikkolan ja Virkkusen kehumiseen tulee, niin he eivät ole vastuussa urheilupuolesta. Isoja linjoja piirtävät päävalmentaja, urheilutoimenjohtaja, sekä hallitus.

Joo anteeksi. Olen vittuuntunut paskasta pelistä ja pelaajien flegmaattisuudesta, muutaman oluenkin ottanut. Mutta silti. Itse ymmärrän kannattajien turhautumisen täysin, tunteet kuuluu tähän lajiin ja sen seuraamiseen.
Ei tarvitse pyydellä anteeksi. Kuten sanoin, niin turhautuminen on täysin ymmärrettävää.

Olen kuitenkin sitä mieltä, että pelaajat ovat lähinnä sijaiskärsijöitä tässä vallitsevassa tilanteessa.

Angelo Bronte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät & Luleå HF
"Meidän väki jäi kannustamaan ja kiittämään tappiosta huolimatta.

Pelsujen porukat jäi juhulimaan. Tilanne eskaloitu rumaksi.

Meidän EtäKärpät lähinnä kiitteli, mutta sieltä oli sitten Oulusta Poromafian ja Kärppä-kannattajien porukkaa, joille meni homma enemmän tunteisiin...

"Siellä ruvettiin haistattamaan vittuja, haastamaan joukkotappeluita ja sopimaan paikkoja. Homma meni henkilökohtasuuksiin. Joku pyylevämpi pelsufani juoksi meijän katsomoa kohti ja möyläs jottain omiaan. Joku huus sille tyyliin: "Vitun läski! Sulle tekkee pikku juoksemine helevetin hyvvää!"

Yks tyyppi meiltä paisko roskiksen lähtiessään ja itteäni vitutti aivan saatanasti.

Joo. Voittaneet Pelsut "alotti", mutta ei kyllä Kärppä-porukoilla menny todella putkeen meilläkään...

Menin itte siihen, että mennäänpä pojat kottiin... lättyyn tuli. Tässä on vielä junamatka ja pietäänpä hauskaa. Tyypit kävi ihan vitun kierroksilla.

Tarvittiin aika monta polliisia ja järkkäriä seurueen saattamiseen... ei näin. Ei vittu näin. Tää on kuitenkin vain jääkiekkoa ja nyt ei olla edes pleijareissa."

Käräjillekin ilmeisesti menossa juttua eli ei nyt ihan pienistä päänaukomisista puhuta, vai?
No voi jumalauta taas mitä juttuja. Kerroppa kaverilles vaikka, että lopettaa paskan puhumisen.

Humuli71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Niemelä ikuisesti
Oulun Kärppien päävalmentajat menettävät vuodesta toiseen pukukopin Marko Anttilan ja Atte Ohtamaan joukkueissa. Päävalmentajat ja urheilujohtajat on vaihdettu. Eikö mitään vastuuta löydy johtaville pelaajille? Mörkö-Marko myönsi vielä hallin edessä ettei kaikilla ole enään uskoa Havuun.

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No voi jumalauta taas mitä juttuja. Kerroppa kaverilles vaikka, että lopettaa paskan puhumisen.
Tällä kertaa en tiedä mikä on totta ja mikä ei, mutta hieman kyllä kyseenalaistan väitteitäsi sillä sinun mukaan ikinä ei tapahtu mitään pahempaa. Itse olen niitä muuteman kerran nähnyt ja avannutkin, omin silmin todistanut, mutta sillo olet ollut myös vastaan. Esim viime pleijareista ja Jyväskylän pelistä olisko ollu toissa kaudelta.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
mutta hieman kyllä kyseenalaistan väitteitäsi sillä sinun mukaan ikinä ei tapahtu mitään pahempaa.
Minä taas kyseenalaistan kovastikin tämmöisiä väitteitä, koska tänään(kin) tultiin kertomaan Kärppäfanien riehuneen, oikein korostettiin Poromafiaa ja kysyttäessä olikin tapahtunut pelikaanien vittuilua ja joku oli paskonut roskiksen.

Mutta kyllähän tämmöisestäkin saadaan se myrsky vesilasiin ja mainetta paskemmaksi kun porukka alkaa nyökyttelemään että kyllä siellä jotain varmasti tapahtui.

karfan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun kärpät
Tuo on ihan oikein, mutta eihän nyt vittu tarvi käräjähommia tehä, vai mitä oot mieltä? Tarviiko nuoruuttaan pilata sillä, että suosikkijoukkue ei pärjää. Vähän näkökulmaa ja elämää siihen hommaan!
Minä ymmärsin, että siellä on ihan käsirysyä ollut ja poliisithan näistä kirjaavat rikosilmoituksia siinä missä paikkojen hajottamisistakin.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Ei tämä kyllä kapteenistakaan ihan luotettavinta kuvaa anna, jos tuollaisia joukkueen sisäisiä asioita on mennyt kannattajille kertoilemaan. Avoimuus on toki hyvästä tiettyyn rajaan asti.
Samaa mieltä. Tietenkin yksi mahdollisuus on, että haluaa käyttää "valtaansa" ja yrittää nopeuttaa kehityskulkuja. Vaikka se onkin toki vähän kyseenalaista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy