Kyllähän tämän kauden palkinnosta taistelee tasan kaksi nimeä. Anttila ja Ronkainen.Tuli vain yhtäkkiä mieleen, että milloin tämän palkinnon raati kokoontuu päättämään Sami Anttilan voitosta? Vai vieläkö odotellaan josko joku meidän pakiston russianroulette-osastosta kunnostautuu?
Musta hevonen: Rynnäs. On toki ihan aiheestakin saanut rapaa, mutta ei lähellekään sitä määrä ole siihen syytä antanut, mitä lainatussa viestissä olevat kaksi sankaria.Kyllähän tämän kauden palkinnosta taistelee tasan kaksi nimeä. Anttila ja Ronkainen.
Teet niin ison osan Kärppien pelaajien päälle sylkemisestä, että mielestäni sylkykupin valinta on sinun etuoikeutesi. Minä ainakin luotan sinun valintaasi täysin. Olet sinä tässä asiassa niin ehdoton erityisasiantuntija.Kyllähän tämän kauden palkinnosta taistelee tasan kaksi nimeä. Anttila ja Ronkainen.
Bubbling under -osastolta mainitaan Mäkelä sekä Koblizek.
Kiitos paljon luottamuksestasi! Tunnen itseni etuoikeutetuksi. Lupaan tehdä valintani kauden tultua päätökseen!Teet niin ison osan Kärppien pelaajien päälle sylkemisestä, että mielestäni sylkykupin valinta on sinun etuoikeutesi. Minä ainakin luotan sinun valintaasi täysin. Olet sinä tässä asiassa niin ehdoton erityisasiantuntija.
Mikäli näin on niin siinä tapauksessa kannattaa tarkistaa, ettei kenelläkään muulla ole pääsyä käyttäjätilillesi, sillä joku on ilmeisesti käynyt postaamassa positiivisuusketjuun tänäänkin Kärppäpelaajiin liittyviä positiivisia kommentteja nimimerkilläsi.Ensimmäiseen lauseesi sen verran, että enhän minä muuta osaakaan.
Jaa. Täytyypä selvitellä sen henkilön ip-osoite, kuka tuollaista roskaa on kehdannut edes kirjoittaa.Mikäli näin on niin siinä tapauksessa kannattaa tarkistaa, ettei kenelläkään muulla ole pääsyä käyttäjätilillesi, sillä joku on ilmeisesti käynyt postaamassa positiivisuusketjuun tänäänkin Kärppäpelaajiin liittyviä positiivisia kommentteja nimimerkilläsi.
Eikö "hipsteri työharjottelussa" ollut jo rauhoitettu? Eikun perkele sehän oli Ilkka "vitun" Mikkola, joka rauhoitettiin...Eikö Ilkka Mikkolaa ja paikallaanjunnaavaa ottelutapahtumaa saa äänestää?
Loposen titteli taitaa olla joku "yhteyspäällikkö". Toimii myös Qstock -festareiden toimitusjohtana Kärppien ollessa enemmistöosakkaana. Ilun titteliä en edes tiedä.Saunakaverikulttuurin voisi heittää framille. Aholla meni työharjoittelujakso vitun hienosti ensimmäiset 5 vuotta. Vieläkö se Loponen pyörii seassa? Mikkola? Joku vitun Upi kaivettiin "juontamaan" pressiä?
Oishan noita. Mutta naulataan nyt ensiksi joku kenttäpelaajista väärinpäin ladon seinään.
Ronkaisesta samaa mieltä, petrannut huomattavasti. Sen sijaan vaikeaa uskoa, että kärkiketjujen pelaaja, joka kauden aikana on tehnyt nolla maalia, olisi vahvistus kovin monelle liigajoukkueelle. Suurin ongelma Anttilalla on se, ettei tunnista tilanteita lainkaan oikein. Menee kulmaan pyörimään, kun pitäisi ajaa maalille, vetää itse kun pitäisi syöttää, pyörii pelin ulkopuolella puolustuspäässä jne. Toki tsemppiä riittää ja yrittää varmasti parhaansa.Äh teidän kanssa. Ronkainen oli alkukaudesta kaikella lailla epävarma. Mutta kauden edetessä ja saadessaan vastuuta on kehittynyt aivan selvästi. Täytyy jotenkin Ronkaista osata verrata liiga-pelaajiin eikä noihin muihin maajoukkuetason miehiiin. Sitten Anttila, Sami on ihan hyvä liiga tason pelaaja. Olisi vahvistus melkein mihin tahansa liiga jengiin. Samoin kuin Ronkainen, erottuu siinä että joutuu stunttamaan liiga tasolla aivan liian kovia kavereita. Eikä tietenkään tee samaan tahtiin pisteitä kuin Jokisen Jussi, mutta hakkaa kevyesti Juhon..
Loposen titteli on Qstockin toimitusjohtaja, Ilun titteli on yhteyspäällikkö ja taitaa työtehtävien pääasiallinen tehtävä olla nimenomaan yhteistyökumppanien viihdyttäminen, ei niinkään itse ottelutapahtuma.Loposen titteli taitaa olla joku "yhteyspäällikkö". Toimii myös Qstock -festareiden toimitusjohtana Kärppien ollessa enemmistöosakkaana. Ilun titteliä en edes tiedä.
Suurin ongelma Anttilalla on se, ettei tunnista tilanteita lainkaan oikein. Menee kulmaan pyörimään, kun pitäisi ajaa maalille, vetää itse kun pitäisi syöttää, pyörii pelin ulkopuolella puolustuspäässä jne. Toki tsemppiä riittää ja yrittää varmasti parhaansa.
Uskoakseni tätä koko Anttila-keskustelua ei olisikaan käyty, jos mies olisi pelannut "alaketjuissa". Mielestäni Kristofin ja Osalan kolmonen ei ole millään mittarilla alaketju. Ja myös ykkösketjussa on Anttilalla tukku otteluita. Nelosessa hän on esiintynyt harvakseltaan. Nelosketjun rikkovassa roolissa ihan ok kun ei tarvitse itse tehdä peliäedistäviä ratkaisuja.Vaikka +/- tilastosta ei ihan kaikkea voi päätellä niin sitli se vähän antaa suuntaa, eli Anttila on pelannut 111 liigapeliä ja tilasto on kuitenkin +2. Jopa Suikkasen katastrofikaudella 42:ssa pelissä tuo tilasto oli vain -2, mikä kertoo kuitenkin siitä että jotain tämä alempien ketjujen mies kuitenkin tekee oikein. Eihän mies pisteitä tee ja ei varmaan koskaan tule tekemäänkään, mutta on kuitenkin ihan täysin riittävä pelaaja alaketjujen mieheksi jopa mestaruustason joukkueissa. Siitä itse asiassa on todiste viime kaudeltakin.
Pitää nyt ottaa huomioon että Kärpillä on tällä kaudella ollut käytännössä kolme ykkösketjua (tai lähes sen tason ketjuja) ja päälle vielä yksi liigan parhaista santapaperiketjuista nelosena. Ketjunumerostaan huolimatta Anttilan peliaika on ollut reilut 11 minuuttia per peli eli alaketjujen miehen verran.Uskoakseni tätä koko Anttila-keskustelua ei olisikaan käyty, jos mies olisi pelannut "alaketjuissa". Mielestäni Kristofin ja Osalan kolmonen ei ole millään mittarilla alaketju. Ja myös ykkösketjussa on Anttilalla tukku otteluita. Nelosessa hän on esiintynyt harvakseltaan. Nelosketjun rikkovassa roolissa ihan ok kun ei tarvitse itse tehdä peliäedistäviä ratkaisuja.
Edit: typot
Joo ja vielä ihan ylivoimaisella erolla seuraavaan. Verrattuna vielä moneen aiempaan sylkykuppiin niin Ronkainen on kyllä ihan aidosti joukkueen paskin pelaaja tällä hetkellä. Esimerkiksi joku Mikkola oli sylkykuppina vuosia mutta syy taisi olla lähinnä siinä että rooli ja palkka olivat liian isot, vaikka ei joukkueen huonoin pelaaja aina ollutkaan.Kyllä tämän kauden sylkykupin palkinnon saaja on päivänselvä valinta eli Taneli Ronkainen.
Sami Anttila kaudella 2019-2020.