En minäkään tahdo olla heittämässä ketään bussin alle. Joka iikka kuitenkin tekee parhaansa ja yhden pykälän päästä tilanne on se, ettei mitään jossitteluja tarvita. Ymmärrän toki, että täällä on myös Ahoa lähellä olevaa porukkaa, mutta vähän tuntuu hassulta se, että jokaista hankintaa pidettäisiin onnistuneena ja vaikkapa J.Koivistoa nerokkaana superhankintana.
Olisi kiinnostavaa tietää, ketkä nämä Ahoa lähellä olevat kirjoittelijat ovat. Taitaa olla kyllä palstan sääntöjen vastaista lähteä näillä spekuloimaan, joten ehkä jätän veikkaukset tekemättä.
Voitko muuten osoittaa yhdenkin nimimerkin, jonka mielestä J.Koivisto on "superhankinta"? Itse en tällaista muista lukeneeni.
Minä olen puolustanut mm. Junnilaa ja J.Koivistoa, koska näen näiden kokeneiden raatajien arvon.
Nähdäkseni suuri tekijä Kärppien finaalipaikan taustalla on se, että hyökkäyksen alapäässä on laajuutta ja tuoreita jalkoja. Suurin ongelma matkalla kultaan taas on nähdäkseni keskustan vajavaisuus ja puolustuksen kapeus.
Ehkä kauden sylkykuppi voisi olla se "puuttuva" sentteri?
Ps. Tuntuu huvittavalta tuollainen vihjailu, että minäkin saattaisin olla jonkun urheilupäällikön lähipiiriä - olenhan vaatinut Aholle kenkää toistuvasti. Ei Aho kovin kummoista arvosanaa vieläkään minulta saa, vaikka joukkue ihmeen hyvin on suoriutunut. Mestaruusjoukkueenkin urheilujohtaja voi olla epäonnistunut työssään, jos muut (pelaajat, valmentajat jne) omalla tekemisellä paikkaavat.
Kyllä se "Haba" Aho taitaa kuitenkin olla minun ja monen muun tämän kauden sylkykuppi - oli aihetta tai ei.