Minkälaisia mietteitä huomisesta kokoonpanosta? Kumpi nousee Osalan todennäköisen pelikiellon vuoksi kokoonpanoon Humaloja vai Karvinen? Vai pelaavatko jopa molemmat? Toisaalta Anttila ja Metsävainio olivat niin pirteitä, että saanevat jatkaa.
Tuolla jo jossain toisaalla murehdin sitä, että Humalojalta koko kevätkausi ja itse asiassa koko kausi on ollut melko vaisu. Itsehän arvelin silloin alkukeväästä, että Lindstenin siirto Humalojan rinnalle oli yritys nostattaa ketjun tasoa, kun toinen vaihtoehto olisi ollut siirtää Pyörälä nuorten rinnalta neloseen. Muutenkin olen ollut aistivinani, että Mannerilla on ollut kova luotto Lindsteniin jo pitkään, ja jollain tavalla roolittanut kaveria Pyörälän korvikkeena, pelaajana joka paikkaa yhtä jos toista yhdessä jos toisessa ketjussa ja tilanteessa. Sekä Sailio että Karvinen ovat molemmat onnistuneet aika hyvin, kun ovat käyneet muissa ketjuissa paikkailemassa.
Metsävainio oli niin pirteä, että jotenkin tuntuisi oikeutetulta, että jatkaisi nelosen sentterinä. En kuitenkaan usko, että Manner haluaisi kasata nelosen pelkästään rotaatio-osaston varaan, joten en suoranaisesti ihmettelisi, jos nelosen toiselta laidalta löytyisi Lindsten. Silloin olisi kuitenkin vähän ongelmaa löytää pelaajat kakkos- ja kolmosketjujen laidoille. Koska uskon siihen, että Manner haluaa säilyttää kolmosketjussa Kristofin ja Koblizekin potentiaalin, niin mun veikkaus on se, että siihen tulee Lindsten laitaan. Sailio pysynee kakkosketjun laidassa. Nelosketju voisi silloin olla jotain sen muotoista kuin Anttila-Metsävainio-Karvinen.
Eli kokonaisuutenaan mun veikkaus olisi tällainen:
Jokinen - Lasu - Leskinen
Sailio - Kupari - Heponiemi
Lindsten - Kristof - Koblizek
Anttila - Metsävainio - karvinen
EDIT: Tavallaan tässä tulee jo nyt Pyörälää vähän ikävä.