Kärpät mediassa

  • 1 440 694
  • 5 111
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, SaPko, Ivan Huml
Kärppien seuraavat ET-pelit

Näkeekö esim. Luleå-peliä mistään? Mielällään toki ilmaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pekka Rinne – epävarmasta tilanteesta kohti uutta kautta (linkki vie Jatkoajan artikkeliin)

Aika selvästihän Rinne tuossa viestittää, että Suomessa pelatessaan Kärpät on ykkösvaihtoehto mikäli NHL ei ala ajallaan. Olisihan se aika mahtavaa nähdä yksi maailman parhaista maalivahdeista Kärppien maalilla.

Minusta nuo lausunnot vaikuttivat kyllä lähinnä kohteliaisuuksilta Oulun suuntaan ja jäi jopa sellainen sivumaku että Pekka voisi harkita jotain muutakin seuraa Suomesta Kärppien lisäksi.

Noh, Rinteelläkin on sen verran pitkästi sopparia jäljellä (juuri tehty 49 M$ 7 vuoden sopimus) että Kärppien budjetti tuskin riittää edes kaverin vakuutusmaksuihin.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Minusta nuo lausunnot vaikuttivat kyllä lähinnä kohteliaisuuksilta Oulun suuntaan ja jäi jopa sellainen sivumaku että Pekka voisi harkita jotain muutakin seuraa Suomesta Kärppien lisäksi.

Noh, Rinteelläkin on sen verran pitkästi sopparia jäljellä (juuri tehty 49 M$ 7 vuoden sopimus) että Kärppien budjetti tuskin riittää edes kaverin vakuutusmaksuihin.

Minä taas tulkitsin että Pekka ilmaisi heti innostuksensa Kärppiin, mutta kunnioittaa myös Kärppiä toisena osapuolena. Hölmöltä kuulostaisi lausunto " tottakai pelaan Kärpissä jos haluan" Kärpillä on kuitenkin kaksi hyvää maalivahtia tulevalle kaudelle. Hän arvostaa sitäkin tosiasiaa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Minä taas tulkitsin että Pekka ilmaisi heti innostuksensa Kärppiin, mutta kunnioittaa myös Kärppiä toisena osapuolena. Hölmöltä kuulostaisi lausunto " tottakai pelaan Kärpissä jos haluan" Kärpillä on kuitenkin kaksi hyvää maalivahtia tulevalle kaudelle. Hän arvostaa sitäkin tosiasiaa.

Myös Aravirta on ilmaissut Kärppien kiinnostuksen "oululaislähtöisiin pelaajiin". Eli molemminpuolinen kiinnostus on olemassa.

Vieläkin enemmän tosin olisi tässä loukkaantumistilanteessa pikkuhiljaa käyttöä Reksa Ruotsalaiselle. Pelaajana.
 

Bobi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kiekko-Ketut, Edmonton Oilers
Pari kysymystä Radio Megan lopetettua:

- miten tulevan kauden otteluselostukset ?
- minä päivänä tuleekaan ensi viikolla perinteellinen kiekkoiltama ?
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pari kysymystä Radio Megan lopetettua:

- miten tulevan kauden otteluselostukset ?
- minä päivänä tuleekaan ensi viikolla perinteellinen kiekkoiltama ?

Radio City Oulun kiekkoilta on tiistaina 11.9. klo 18 alkaen.
 
Viimeksi muokattu:

ion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Radio Suomen taustapeilissä tänään klo 17.30 Kärppien, Jypin ja Kalpan TJ:t äänessä. Saas nähdä (kuulla) mitä kaukaloväkivaltakeskustelun lisäksi tuleman pitää. Teksti-tv:n ennakon perusteella Junno ei odottele Suikkasta tai Jalosta enää Kärppiin!
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pystyykö tuota Radio City Oulua (siis erityisesti lätkäselostuksia) kuuntelemaan netistä? Cityn sivuilla on joku nettiradio, mutta ei liene lähetä Oulun ohjelmaa...?
Linkki Radio City Oulun sivuille. Sieltä sitten normaalisti klikkaat oikeasta yläkulmasta "Kuuntele tästä"-kohtaa, niin Oulun lähetys alkaa kuulumaan.
 

Maaginen 56

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Kuitenkin tässä: Potkut, maakunnat ja jyrähdys yhdistävät JYP:n, Kärpät ja KalPan | Yle Urheilu | yle.fi YLE:n jutussa Junno toivoo näkevänsä Jalosen sekä Suikkasen molemmat Kärpissä tulevaisuudessa. Vähän huonosti tuohon Teksti-TV:n uutiseen Junnoa lainattu.

Linkki vie Yleisradion urheilusivuille

Kuunteliko joku? Itse muistin vasta kun oli jo myöhäistä. Lähinnä kiinnostaa mitä Junno kommentoi kojosta ja Suikkasesta liittyen mahdollisiin kärppävalmennuskuvioihin?
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Kuunteliko joku? Itse muistin vasta kun oli jo myöhäistä. Lähinnä kiinnostaa mitä Junno kommentoi kojosta ja Suikkasesta liittyen mahdollisiin kärppävalmennuskuvioihin?

Toivoi molempien vielä tulevaisuudessa valmentavan Oulussa. Esimerkiksi Suikkkaseen on oltu aiemminkin yhteydessä, mutta aika ja paikka ei ole ollut ajankohtainen. Lisäksi Junno arveli jompaa kumpaa tulevaksi leijonaluotsiksi.
 

JPL

Jäsen
Juu ei ollut Ylen teksti ihan kohdallaan tuosta valmentaja-asiasta, koska molemmat ovat tervetulleita edelleen Kärppiin. Vielä ei ole aika ja paikka kohdanneet Jalosen lähdön jälkeen, mutta tulevaisuudessa täysin mahdollista.

Mitään maata mullistavaa ei ollut tuossa jutussa. Aika perusjargonia. Kollektiivisesti tuomittiin Ben-Amorin hyökkäys - Junno voimakkaimmin ja Kapanen sitten miedoimmin. Tyni väläytteli jopa tyhjille katsomoille pelaamista, jos ei homma muutu.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Kertokaas palstaveljet mulle millainen kapteeni veikkaa Jääkiekkolehden haastattelussa että oma joukkue sijoittuu liigassa hopealle?

Siis, miettiikö se että "mennään finaaleihin että heilahtaa, mutta kyllä me ne hävitään"?
 
Kertokaas palstaveljet mulle millainen kapteeni veikkaa Jääkiekkolehden haastattelussa että oma joukkue sijoittuu liigassa hopealle?

Hyvätapainen optimisti. Monesti kun noilta kysytään, että kuka voittaa mestaruuden, he vastaavat jonkun toisen joukkueen kuin omansa.
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Hyvätapainen optimisti. Monesti kun noilta kysytään, että kuka voittaa mestaruuden, he vastaavat jonkun toisen joukkueen kuin omansa.

Monesti ja monesti.

Korjaan aluksi että se oli Veikkaaja eikä Jääkiekkolehti jossa näitä veikkailtiin. Haastatelluista veteraanipelaajista (1 per joukkue, kaikki eivät tainneet olla kapteeneita) kolme ei suostunut arvailemaan mitalijärjestystä ollenkaan ja kahdeksan veikkasi omaa joukkuettaan voittajaksi.

Jäljelle jääneet kolme omaan menestykseensä uskomatonta kaveria tulivat SaiPasta, Ilveksestä ja... niin, Kärpistä.
 
Monesti ja monesti.

Kyllä. Olen kuullut itse lukemattomia kertoja arvailuja muista joukkueista. Ei kai tuossa nyt mitään ihmeellistä ole. Sitä se ei ainakaan kerro, että joku olisi tahallaan häviämään menossa, vaikka itseään ei veikkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös