"Aravirta hyvästelee SM-liigan"
Makean otsikon oli Stenkka lyönyt juttuun. Petri Matikaisen loikkaus tuoreena mielessä kyllä hieman säpsähti, vaikka heti perään tietenkin tajusin, mistä on kyse.
Pekka Rinne – epävarmasta tilanteesta kohti uutta kautta (linkki vie Jatkoajan artikkeliin)
Aika selvästihän Rinne tuossa viestittää, että Suomessa pelatessaan Kärpät on ykkösvaihtoehto mikäli NHL ei ala ajallaan. Olisihan se aika mahtavaa nähdä yksi maailman parhaista maalivahdeista Kärppien maalilla.
Minusta nuo lausunnot vaikuttivat kyllä lähinnä kohteliaisuuksilta Oulun suuntaan ja jäi jopa sellainen sivumaku että Pekka voisi harkita jotain muutakin seuraa Suomesta Kärppien lisäksi.
Noh, Rinteelläkin on sen verran pitkästi sopparia jäljellä (juuri tehty 49 M$ 7 vuoden sopimus) että Kärppien budjetti tuskin riittää edes kaverin vakuutusmaksuihin.
Minä taas tulkitsin että Pekka ilmaisi heti innostuksensa Kärppiin, mutta kunnioittaa myös Kärppiä toisena osapuolena. Hölmöltä kuulostaisi lausunto " tottakai pelaan Kärpissä jos haluan" Kärpillä on kuitenkin kaksi hyvää maalivahtia tulevalle kaudelle. Hän arvostaa sitäkin tosiasiaa.
Pari kysymystä Radio Megan lopetettua:
- miten tulevan kauden otteluselostukset ?
Pari kysymystä Radio Megan lopetettua:
- miten tulevan kauden otteluselostukset ?
- minä päivänä tuleekaan ensi viikolla perinteellinen kiekkoiltama ?
Pystyykö tuota Radio City Oulua (siis erityisesti lätkäselostuksia) kuuntelemaan netistä? Cityn sivuilla on joku nettiradio, mutta ei liene lähetä Oulun ohjelmaa...?Radio City Oulu selostaa kaikki Kärppien SM-liigaottelut kaudella 2012-2013. Näin siis Cityn sivuilta.
Linkki Radio City Oulun sivuille. Sieltä sitten normaalisti klikkaat oikeasta yläkulmasta "Kuuntele tästä"-kohtaa, niin Oulun lähetys alkaa kuulumaan.Pystyykö tuota Radio City Oulua (siis erityisesti lätkäselostuksia) kuuntelemaan netistä? Cityn sivuilla on joku nettiradio, mutta ei liene lähetä Oulun ohjelmaa...?
Kuitenkin tässä: Potkut, maakunnat ja jyrähdys yhdistävät JYP:n, Kärpät ja KalPan | Yle Urheilu | yle.fi YLE:n jutussa Junno toivoo näkevänsä Jalosen sekä Suikkasen molemmat Kärpissä tulevaisuudessa. Vähän huonosti tuohon Teksti-TV:n uutiseen Junnoa lainattu.
Linkki vie Yleisradion urheilusivuille
Kuunteliko joku? Itse muistin vasta kun oli jo myöhäistä. Lähinnä kiinnostaa mitä Junno kommentoi kojosta ja Suikkasesta liittyen mahdollisiin kärppävalmennuskuvioihin?
Toivoi molempien vielä tulevaisuudessa valmentavan Oulussa.
Itsellänikin meni ohjelma ohi. Onko se kuunneltavissa jossakin?
Toivottavasti Suikkanen ja/tai Jalonen päätyvät vielä Ouluun valmentamaan. Mitä pikemmin, sitä parempi.
Kertokaas palstaveljet mulle millainen kapteeni veikkaa Jääkiekkolehden haastattelussa että oma joukkue sijoittuu liigassa hopealle?
Hyvätapainen optimisti. Monesti kun noilta kysytään, että kuka voittaa mestaruuden, he vastaavat jonkun toisen joukkueen kuin omansa.
Monesti ja monesti.