Kärpät mediassa

  • 1 440 177
  • 5 110

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vai oisko Marjamäen jatko? Ei oo vissiin vielä julkistettu?
Eilen julkistettiin:

Oulun Kärpät kirjoitti:
Lauri Marjamäki jatkaa Kärppien edustusjoukkueen vastuuvalmentajana kevääseen 2025 ulottuvalla sopimuksella.

 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Ei helvetti, ihan oikeasti. Kärppien sometiimi on sitten tägännyt tuohon Rundbladin kiitosvideoon Instagramissa jonkun feikki-Rundbladin. Miten voi ihan _joka asian_ vetää aivan vihkoon?
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Se, että keskustelupalstalla irvaillaan ja keksitään vaihtoehtoistodellisuutta on ihan ymmärrettävää. Se, että ainakin kohtuullisen tosissaan jääkiekkosisältöä tuottava toimija laskee varmistamatta ulos tällaista höpötystä, ei anna kyllä kovin ammattimaista kuvaa itsestään. Voi sentään Petopodi, voi sentään.
Niin, että nyt sitten tässä asiassa uskot silmää räpäyttämättä sitä toimittajaa, jota olet moneen otteeseen ollut vähättelemässä ja kritisoimassa. Vain siksikö, että se pesisi Kärppien kasvoja tässä asiassa?

Minä en tiedä, onko Järvenpää saanut tietoa etukäteen vai ei, ja onko Järvenpää mennyt maanantaina hallille vai ei, mutta kerro ihmeessä sinä asiasta enemmän. Löytyykö tietoa enemmänkin, kuin mitä tämän "kohtuullisen tosissaan jääkiekkosisältöä tuottavan toimittajan" mahdollisesti viallisesta korvanapista on kuulunut?
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Minä en tiedä, onko Järvenpää saanut tietoa etukäteen vai ei, ja onko Järvenpää mennyt maanantaina hallille vai ei, mutta kerro ihmeessä sinä asiasta enemmän. Löytyykö tietoa enemmänkin, kuin mitä tämän "kohtuullisen tosissaan jääkiekkosisältöä tuottavan toimittajan" mahdollisesti viallisesta korvanapista on kuulunut?

Twitterissä kys. valmentajan perheenjäsen antoi ymmärtää, että Petopodi oli oikeassa.
 

Lemé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Kiekko-Espoo, Pittsburgh, Caroline
Radio Kaleva päällä jo! Hyvä idea saada Kalevalle kuuntelijoita hetkeksi ;)
 
Haastattelu alkoi heti jämäkästi.

Kysymys Kalevan toimittajalta: Onko näin, että jos Harri Aho ei olisi itse irtisanoutunut niin juuri mitään muutoksia organisaatiossa ei olisi tullut?
Tommi Virkkusen vastaus: Noo, tulihan tässä paljon muitakin muutoksia, ei pelkästään Hapan irtisanoutuminen.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Virkkunen ainakin jatkaa samalla kiertelyllä ja kaartelulla. "Nooo. Emmä tiiä, sun pitää varmaan Hapaltakin sitä kysellä." Ei saatana.
Virkkuselta on kyllä ihan turha pyytää kommentteja liittyen yhtään mihinkään. Sisältö on aina nolla.

Mahtava kysymys oli Latelle tuo, että miten mies itse perustelee jatkosopimuksen noin heikon kauden jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös