Huomisessa radioesiintymisessä paljastetaan siis jatkosopimus ja yksi uusi sopimus:
Ei varmaan kovin paljoa heitä, jos sanon, että Ohtamaa ja Antonen.
Huomisessa radioesiintymisessä paljastetaan siis jatkosopimus ja yksi uusi sopimus:
Eilen julkistettiin:Vai oisko Marjamäen jatko? Ei oo vissiin vielä julkistettu?
Oulun Kärpät kirjoitti:Lauri Marjamäki jatkaa Kärppien edustusjoukkueen vastuuvalmentajana kevääseen 2025 ulottuvalla sopimuksella.
Niin, että nyt sitten tässä asiassa uskot silmää räpäyttämättä sitä toimittajaa, jota olet moneen otteeseen ollut vähättelemässä ja kritisoimassa. Vain siksikö, että se pesisi Kärppien kasvoja tässä asiassa?Se, että keskustelupalstalla irvaillaan ja keksitään vaihtoehtoistodellisuutta on ihan ymmärrettävää. Se, että ainakin kohtuullisen tosissaan jääkiekkosisältöä tuottava toimija laskee varmistamatta ulos tällaista höpötystä, ei anna kyllä kovin ammattimaista kuvaa itsestään. Voi sentään Petopodi, voi sentään.
Minä en tiedä, onko Järvenpää saanut tietoa etukäteen vai ei, ja onko Järvenpää mennyt maanantaina hallille vai ei, mutta kerro ihmeessä sinä asiasta enemmän. Löytyykö tietoa enemmänkin, kuin mitä tämän "kohtuullisen tosissaan jääkiekkosisältöä tuottavan toimittajan" mahdollisesti viallisesta korvanapista on kuulunut?
Tämä "perheenjäsen" on nyttemmin poistanut twiittinsä.Twitterissä kys. valmentajan perheenjäsen antoi ymmärtää, että Petopodi oli oikeassa.
Tämä "perheenjäsen" on nyttemmin poistanut twiittinsä.
Virkkuselta on kyllä ihan turha pyytää kommentteja liittyen yhtään mihinkään. Sisältö on aina nolla.Virkkunen ainakin jatkaa samalla kiertelyllä ja kaartelulla. "Nooo. Emmä tiiä, sun pitää varmaan Hapaltakin sitä kysellä." Ei saatana.
Samaa mieltä, mutta kyllä mä vähän ymmärrän Lateakin, että onhan se eri asia pelata ti-to-la kuin ke-pe-la. Se ei kuitenkaan riitä selitykseksi surkeaan kauteen.Olipaha loistava kommentti Pietilältä tuo "no näinhän se on aina ollut". Alkoi melkoinen selittely Latelta sen jälkeen tuohon matkustamiseen liittyen.
Se on myös eriä matkustella Oulusta peleihin mitä se on esim. Tampereelta, mutta ei sen näin paljoa pitäisi vaikuttaa.Samaa mieltä, mutta kyllä mä vähän ymmärrän Lateakin, että onhan se eri asia pelata ti-to-la kuin ke-pe-la. Se ei kuitenkaan riitä selitykseksi surkeaan kauteen.