Tässä taas kerran viiltävää (viiltävän huonoa) analyysiä Jesse Puljujärvestä.
Kiitoksia vinkistä, sieltähän löytyi allekirjoittaneelle uusi allekirjoitus.
Tässä taas kerran viiltävää (viiltävän huonoa) analyysiä Jesse Puljujärvestä.
Kiitoksia vinkistä, sieltähän löytyi allekirjoittaneelle uusi allekirjoitus.
Mulla kävi tuota katsoessa enemmän mielessä, että miksi lahtelaiset ei ole suuttunu tuosta kulttuurisesta omimisesta heinäkengän ja kepardipukuun pukeutuneen pissaliisan vuoksi?Missä nyt kaikki ranskalaiset ja maalaiset, kun tuollahan on heinähattu ja patonkia syövä ranskalaisduo. Saatana. Suuttukaa jo.
Kyllähän se voi vituttaa kun seura(Suomen suurin ja kaunein) tahkoaa ylivoimasesti eniten pätäkkää pöytään oli vertailukohtana mikä laji tahansa.Omassa järjettömyydessään koko lause kiteyttää ihan hyvin sen kateuden ja antipatian mitä kärppiä kohtaan tunnetaan, vähän kuten @Eddie tuossa aikaisemmin totesikin.
Toivelistalle siis sopimuksen julkaisu aamu/iltapäivästä, ja siitä sitten haastatteluun kertomaan syitä sopimukselle yms.Ville Leskinen saapuu huomenna Radio Cityn kiekkoradion vieraaksi klo 17:30.
Näin väittää Pedon Raapaisun facebook- päivitys.
ja siitä sitten haastatteluun kertomaan syitä sopimukselle yms.
Sehän se varsinainen antikliimaksi olisikin, kun aiemmin päivällä olisi sopimus julkistettu joko Lukkoon tai IFK:hon. :)Tai selittämään järkisyitä, miksei tehnyt Kärppiin sopimusta
Kyllä tämä pitää paikkaansa. Olen työni puolesta käynyt useastikin pelissä asukkaiden kanssa, mutta pyörätuolilla liikkuvia en voi ottaa mukaan, sillä minun olisi istuttava/oltava semmoisessa paikassa, josta en näe asukasta ollenkaan. Liikkuvien asukkaiden kanssa pelissä käynti onnistuu kohtuudella, mutta siinäkin on otettava huomioon autististen asiakkaiden tarpeet, esim. ostetaan aina kaksi paikkaa(väljyys) yms.Näkemys: Liigahallien esteettömyys ei aina täyty
Julkisuudessa ei ole juurikaan keskusteltu Liiga-hallien pyörätuolipaikkojen laadusta. Pääosin liigahalleissa esteettömyysvaatimukset täyttyvät, mutta poikkeuksiakin on. Suurimmat ongelmat ovat Oulussa.www.jatkoaika.com
En tiedä totuutta Raksilan hallin esteettömyydestä, mutta voisin kuvitella senkin olevan 70-luvun puitteissa? Voisiko joku kommentoida joka esim. käyttää näitä paikkoja että pitääkö paikkansa?
On se vaan ikäloppu se halli ja fasiliteetit..
Tähän on saatava tottakai muutos ja senhän on lähdettävä liikkeelle sieltä ihan ruohonjuuritasolta, eikö vain? Eli te itse lähdette järkisyillä tätä viemään eteenpäin. Kaikille on suotava mahdollisuus tulla peleihin. Etenkin ihmiset jotka ovat liikuntarajoitteisia jne. on oltava riittävä mahdollisuus tähän.Kyllä tämä pitää paikkaansa. Olen työni puolesta käynyt useastikin pelissä asukkaiden kanssa, mutta pyörätuolilla liikkuvia en voi ottaa mukaan, sillä minun olisi istuttava/oltava semmoisessa paikassa, josta en näe asukasta ollenkaan. Liikkuvien asukkaiden kanssa pelissä käynti onnistuu kohtuudella, mutta siinäkin on otettava huomioon autististen asiakkaiden tarpeet, esim. ostetaan aina kaksi paikkaa(väljyys) yms.
Raksilan halli on ahdas ja pyörätuolilla liikkuville, avustajaa tarvitseville mahdoton paikka.
Tästä asiasta on avattu kyllä keskutelua kehitysvamma- ja autismiliiton kautta Kärppien ja Oukan liikuntatoimen kanssa. Kärpillä on tiedossa tämä ongelma, mutta ratkaisua ei ole löytynyt. Osittain asiaa vaikeuttaa jeesuksen aikainen halli. Mutta luulisi kyllä joku ratkaisu tähän löytyvän, mikäli mielenkiintoa asiaan on. Tähän asti ei ole ollut, ikävä kyllä.Tähän on saatava tottakai muutos ja senhän on lähdettävä liikkeelle sieltä ihan ruohonjuuritasolta, eikö vain? Eli te itse lähdette järkisyillä tätä viemään eteenpäin. Kaikille on suotava mahdollisuus tulla peleihin. Etenkin ihmiset jotka ovat liikuntarajoitteisia jne. on oltava riittävä mahdollisuus tähän.
Jos tätä palstaa lukee joku seuran hlö niin nyt hommaa "ruotuun".