Pula-ajan Tretjak
Jäsen
Ja mielellään sitä fyysisyyttä ja nyrkkiä tuo jengi tarvitsisi.
Näin on. Minustakin jonkun pitäisi potkia noita perseelle :)
Ja mielellään sitä fyysisyyttä ja nyrkkiä tuo jengi tarvitsisi.
Ei tietääkseni ole virallisesti ollut vielä missään esillä mutta nyt oli jo jatkoajan jutussa koskien Sportin ensi vuoden valmentajakuviota myös maininta että Manner siirtyy ensi kaudeksi Kärppiin. Hyvän miehen saatte! Myös Mamballe hyvä siirto omaa uraa ajatellen. Toivottavasti onnistuu!
Tässä on nyt kolmatta vai neljättä kautta putkeen liikkunut huhuja et "täksi kaudeksi Kukkonen palaa Ouluun" ja niin niitä liikkuu tänäkin vuonna. Joko ensi vuosi olisi se vuosi...
Tässä on nyt kolmatta vai neljättä kautta putkeen liikkunut huhuja et "täksi kaudeksi Kukkonen palaa Ouluun" ja niin niitä liikkuu tänäkin vuonna. Joko ensi vuosi olisi se vuosi... Lisäksi nyt huhuillaan että Pyörälällä olisi halua palata takaisin kotiin. Itselleni kyllä passaisi molemmat ensi kauden joukkueeseen ja samalla ratkeaisi ensi kauden kapteenikysymyskin, jos ja kun Kukkonen tulee palaamaan kotiin, tosin ajankohta on vieläkin suuri kysymysmerkki.
Edelliselle kirjoittajalle sen verran, ettei näihin peleihin voi ihan junnupitoisella joukkueella lähteä. Tälläkin kaudella Salomäki, Donskoi ja Junttila ovat pettäneet odotukset. Okei Junttila on tehnyt pisteitä viimevuotiseen tapaan, mutta onhan se erittäin yksipuolinen pelaaja, eikä kehitystä edelliseen kauteen ainakaan minun silmiini ole tapahtunut.
Niin mukavalta, kuin Kukkosen ja Pyörälän puhumattakaan Aaltosen paluusta kuulostavat, niin nyt pitää myös muistaa uusiutua. Henkisesti uusiutua. Parasta tässä on tietenkin se, että valmennus vaihtuu ja saadaan raikkautta sinne osastolle. Toisena toivon, että niitä uusia junioreita aletaan ottaan kokoonpanoon ja annetaan pelkuri-Aran viedä vanhentuneet ajatuksensa reissureikänsä syvyyksissä Lahteen. Junnut kunniaan!
Enkä tietenkään sano, etteikö meidän pitäisi hankkia kärkikenttiin aivan ykköskorin pelaajia.
Kyllähän meillä nuorta porukkaa on ihan mukavasti pelannut, en mä tuota lähtisi niinkään moittimaan. Kohtuudella junnuja kehiin. Onneksi laitoit loppuun tuon ykköskoripelaajat, sillä tasapainoinen, hyvä joukkue tarvitsee kyllä kokeneita, taitavia kettuja kehiin junnujen vastapainoksi. Junnut tuovat intoa ja kuten sanoit raikkautta, mutta tiukkien paikkojen tullessa keväisin puhuu kokemus kovaa kieltään aivan varmasti.
Henkinen uusiutuminen on numero yksi, vaikka se loppuun vasta tässä tulikin.
Kuriositeettina mainitsen, että SM-liigan pistepörssiä sinänsä ansiokkaasti johtava Haataja uhosi ja vannoi ennen KalPa-peliä, että KalPa kaatuu. Harvinaisen vahva lausuma. Saahan sitä lausua.
Jälkipolville tiedoksi, että Haataja lensi kolmannen erän ensimmäisessä vaihdossa ottelusta suihkun puolelle. Tehot 0+0.
Jaaha. Lainasit viestiäni, jonka olin jo 10 minuuttia ennen viestiäsi poistanut. No, kommentoidaan sitten. Meni SaiPa- ja KalPa-pelien Haatajan uho sekaisin, siinä poistoni syy.Mitä tällä on tekemistä sen kanssa, että kokenut joukkue pärjää yleensä junnuporukkaa paremmin?
Jos Rilliba tarkoittaa sitä, että lisää junnuja nostetaan joukkueeseen, niin olen täysin eri mieltä. Joo, kyllä niitäkin tarvitaan, mutta maltillisesti. On tietysti erityistapauksia - superjunnuja tyylin Granlund jne. Ja juurihan sen A-junnu kolmikon kanssa Kärpät sopimukset leipoivat. Lisää ei tarvita.
Minä haluaisin nähdä voittavan joukkueen. Silloin juuri rutiini ja kokemus ovat tärkeässä osassa. Aaltonen, Pyörälä, Jaakola, Andersson ja vaikkapa Bros olisivat minun puolestani erittäin tervetulleita Kärppiin.
Miten tuo Ässät voi olla tuolla puukäsijoukkueella noin tulessa?
Pisti silmään tuo puukäsijoukkue, minä sielläpäin näköjään osasta Ässiä pidetään.
Olen tässä jo ryhtynyt haaveilemaan, että Roki nousisi Mestikseen, jolloin saataisiin vaikka koko A-junnujen 1-kenttä sinne pörräämään. Samalla olisi yksi paikka lisää kasvattaa omia pelaajia, tulee muuten jo melko ahdasta A-junnujen puolella. Toki sieltäkin (a-kärpät) lähtee porukkaa muualle, mutta edelleen olisi pelipaikkoja lähempänäkin kärkipään pelaajille.