syöttökone#19
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Mitä se Aho höpöttää että markkinoilla ei ole pelaajia, kun vastahan Marjamäki kehui kuinka paljon huippupelaajia on tarjolla? Huolestuttavalta kuulostaa.
Sentterit: Surovy, Viuhkola, Plihal & Kemppainen olisi ihan liigan eliittiä, vaikka absoluuttinen kärki sieltä puuttuisikin.
Sentterit: Surovy, Viuhkola, Plihal & Kemppainen olisi ihan liigan eliittiä, vaikka absoluuttinen kärki sieltä puuttuisikin. Periaatteessa kaikki neljä olisivat 2-3 ketjujen senttereitä missä tahansa liigajoukkueessa ja monessa ylempänäkin. Lisäksi todennäköisiä loukkaantumisia pystyy esimerkiksi Komulainen paikkaamaan vallan
Nää on kivoja leikkejä, mutta kun ei tuolla pelaajalistassa ole ketään Surovya.
Aho ei saanut sitä sentteriä hankittua tammikuussa ja tuskin saa nytkään.
Mjaa... Täytyy itsekin narista tuosta pakki -casesta. Muistelisin, että Vallinin hankinnan jälkeen painotettiin, että tämä ei ollut se ykkösjätkä puolustukseen, vaan sellainen on vielä tulossa. Tämä oli siis tilanne huhtikuun lopussa. Nyt reilu kuukausi myöhemmin tilanne onkin se, että pakiston osalta ollaan jo valmiita.
Lauri Marjamäki: "Nimipelaajia on paljon tarjolla, mutta meidän pitää osata valita juuri se meille paras, joukkueurheilija."
Rynnäksen kohdalla ei taida tuosta peikosta olla enää pelkoa.
Marjamäki on myös sanonut, että NHL määrittää paljolti sen, ketä vahvistuksia meille tulee.
Pedon raapaisussa oli juuri kommentti, että Rynnäksen suhteen NHL-peikko on edelleen vahvana mukana ja Kärppiin tulo on kaikkea muuta kuin varmaa. Sanatarkasti näin:
"Kovasti maalille huhutun Jussi Rynnäksen saapumiselle on vielä mutkia edessä, sillä jatkaminen Torontossa on vahvasti pöydällä suomalaisvahdilla."
Elämme mielenkiintoisia aikoja.
Minä muistelen, että ennen Vallinin hankintaa sanottiin, että, 1 pakki vielä hankitaan. Mitään muistikuvaa ei ole siitä että Kärppien puolelta olisi sen jälkeen sanottu, että pakkeja olisi vielä tulossa. Muistan kyllä fanien epäuskoista ja epätoivoista toistelua, että tämä ei voinut olla se pakkihankinta. Taitaa muuttua mielikuvissa totuudeksi, kun sen tarpeeksi monesti lukee.
Eipä taida olla, koska näissä KHL-sopimuksissa on yleensä pykälä että lähtöseuraan ei voi palata kesken kauden vaikka kenkää tulisikin.Epäilen, että Haataja voisi olla tyrkyllä Tammikuussa takaisin Ouluun.
Ehei todellakaan. NHL ja KHL miettivät rauhassa pelaajahankintojaan, sitten Elitserien ja NLA ottavat edellämainittujen rippeistä omansa, jonka jälkeen SM-Liigan ja DEL:n joukkueet pääsevät kaluamaan luita.Voihan nakki. NHL määrittelee todellakin Kärppien vahvistukset. Ei Aho ja Marjamäki turhia höpise.
Ehei todellakaan. NHL ja KHL miettivät rauhassa pelaajahankintojaan, sitten Elitserien ja NLA ottavat edellämainittujen rippeistä omansa, jonka jälkeen SM-Liigan ja DEL:n joukkueet pääsevät kaluamaan luita.
Minä olen tyytyväinen ja jännittynyt seuratessani joukkueemme kasaamista.
Ihan tuttuun tyyliin seurailen seuran johtohenkilöiden kommentointia mediassa. Lueskelen jatkoajasta ja Pedon raapaisusta josko olisivat pikkaisen vuotaneet tietoa kenen kanssa neuvotellaan jne... Miten haluaisit, että Kärpät tiedottaisi asioista? Rynnäkselle tarjottu 1+1 kausihintaan 220 000€, Surovylle vuoden sopimusta hintaan 250 000€? Eihän se näin toimi. Kyllä sinä tiedät, ettei asioista voi tiedottaa virallisesti ennen kuin läski nainen on laulanut. En ihmettele, että olet pimennossa ollut, kun et tiedä Kärppien hankkivan ykkössentteriä.Jaa mitenkä mahdat tätä toimitusta seurata kun seuran tiedotus on mitä on? Itse olen ainakin pysynyt koko operaation suhteen täysin uutispimennossa.
Kyllä minä ainakin tiedän, mitä olen lunastamassa. Kärppien, maailman parhaan jääkiekkojoukkueen kausikorttia. Innolla sen teenkin.Kausikortin etuosto-oikeuden päättymisajankohdan Kärpät tiedotti hyvin huolellisesti. Sikaa säkissä kaupataan.