Mitään havaintoa kellään Jussi Ryntäästä?
Toivottavasti tulisi kaksi...
Toivoa sopii, että ensi viikolla tulisi vähintään veskari ja mielellään myös se sentteri. Loput mahdollisesti tarvittavat voi jättää sitten myöhäsemmälle.
Mitään havaintoa kellään Jussi Ryntäästä?
Koittakaa nyt päättää kumpi halutaan: 1) "ykkössentteri", jonka sopimus saadaan lyötyä lukkoon ilman NHL/KHL-pykäliä toukokuussa, vai 2) SM-liigatason huippua edustava ykkössentteri?
...
Ensimmäinen tarkistuspiste siis syyskuun puolivälissä, kun liiga alkaa. Toinen sitten tammikuun lopussa. Näitä ennen ei kannata huolta kantaa. Nauttikaa kesästä!
Tähänkö ne meidän hankinnat sitten jysähti?
Tottakai nämä ovat vain näitä olut-tuoppi-juttuja, mutta itse uskon että Kärppiin tulee TODELLA kova vahvistus seuraavan kahden viikon aikana.Jäitä hattuun.
Juttelin tänään herra Junnon kanssa oluttuopin äärellä, oli huojentavaa kuulla, että lähiaikoina on lisää tiedotettavaa.. Ja tulossa on kovan luokan nimiä.
Helei! Kultainen kevät 2014 on varmistettu! Ehkä Junno löytää jonkin jo valmiiksi muissa liigoissa turhaksi todetun slaavilaisen ennen kauden alkua. Muistihan Junno kertoa myös varasuunnitelmasta, jossa Viuhkolan ja Plihalin flopatessa on varmasti pitkän NHL-kokemuksen omaava yli-ikäinen turhake myöskin tulossa joukkueeseen vuoden vaihduttua? Toivottavasti sinä et niitä oluita tarjonnut...Juttelin tänään herra Junnon kanssa oluttuopin äärellä, oli huojentavaa kuulla, että lähiaikoina on lisää tiedotettavaa.. Ja tulossa on kovan luokan nimiä.
Niin kertoiko se Junno HeavyWingille tosiaan ihan konkreettisisesti näitä nimiä
Ei luonnollisestikkaan mitään konkreettisia nimiä, mutta valtameren takaa nhl/ahl-tason pelaaja ja jotain tsekkiläistä siihen kylkeen.
Eli Rynnäs maaliin ja muutama Prahan tuliainen hyökkäykseen. Odotellaan, odotellaan.
Jäitä hattuun.
Juttelin tänään herra Junnon kanssa oluttuopin äärellä, oli huojentavaa kuulla, että lähiaikoina on lisää tiedotettavaa.. Ja tulossa on kovan luokan nimiä.
Sen enempiä tuon keskustelun sisään menemättä, itse olen nyt luottavaisempi, kuin koskaan ensi kauden kärppiin!
Kausikortit pitäisi lunastaa viimeistään parin viikon päästä eikä joukkueen tärkeimmistä pelaajista ole mitään tietoa. Junno kauppaa sikaa säkissä.
En tykkää.
Kyllä kohta rytisee ja kauppa käy. ...
Kyllä kohta rytisee ja kauppa käy. Mikä on muuten tarkka päivä kausikortin etuosto-oikeudelle?
Joka tapauksessa yksi sentteri ja yksi laituri on tulossa. Keitä he ovat, nähdään sitten kun Junno kävelyttää heidät median eteen.
Eniten minua huolestuttaa se maalivahti.
Minua taas ei. Ei Rynnäs voi olla ainakaan huonompi kuin Backlund. Ei vaan voi. Enemmän olisin tällä hetkellä kyllä huolissani hyökkäyksen hankinnoista. Koska niitä ei ole. Vielä. Junno voi osoittaa huoleni vielä turhaksi.
Veikkaan kylläkin, että aikamonta niin sanottua hullua löytyy, jotka ostavat sen kausikortin ihan vaan rakkaudesta seuraan riippumatta siitä, ketä joukkueessa minäkin vuonna sattuu pelaamaan ja jopa siitä, millä sarjatasolla joukkue esiintyy :)Tuota ennen on jo jysähdeltävä kunnolla, eihän kukaan hullu osta kausikorttia kun ei ole mitään tietoa ykköshyökkääjistä, eikä todellisuudessa vielä maalivahdistakaan