Re: Re: Re: Re: Dave
Siis täh? Nyt en ymmärrä yhtään. Minä kun kritisoin Daven (siis vain Daven, muista oululaisista en maininnut yhtään mitään) uskomatonta puusilmäisyyttä (mitä ilmenee lähes joka ainoassa hänen Kärppien otteluketjuihin kirjoittamissaan viesteissä, ei TODELLAKAAN vain Kärpät-JYP / JYP-Kärpät -pelien yhteydessä), niin sitten yhtäkkiä minulle tullaankin puhumaan ja neuvomaan jostain "kultaisesta keskitiestä" ja mustavalkoisesta ajatusmaailmasta?! Nyt putosin kyllä kärryiltä aivan totaalisesti..Viestin lähetti oukka
Sellainen keskitiekin olisi olemassa, mutta jyväskyläläiseen kiekkokulttuuriin kuuluu olennaisesti juuri se, ettei sitä nähdä. Kovin mustavalkoinen on tuo ajatusmaailma.
Heh, kunpa se olisikin vain eri mieltä olemista, vain pelkkää moittimista, ja vain JYPiin kohdistuvaa.. Osaan minä lukea muitakin Kärppien otteluketjuja kuin vain JYP-sellaisia.Viestin lähetti oukka
Toinen piirre jota jyväskyläläiset eivät itsessään huomaa on tuo toisen kirjoittajan "tason" tuomitseminen kun hän suvaitsee olla eri mieltä, tai mikä pahinta, kehtaa millään tavalla moittia JYPiä.
Laitoin JYPin tuohon vain sen takia, jotta voisin samalla sanoa, että onneksi täällä "meillä" ei ole vastaavia kirjoittelijoita. Ihan yhtä lailla voin sanoa, että eipä esim. HPK:n / SaiPan / Pelicansin / Ilveksen leiristä tällaista pelleä palstalla esiinny. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut nostaa JYPin kirjoittajia muiden yläpuolelle, eikä myöskään dissata Kärppä-osaston asiakirjoittajia.Viestin lähetti amok
Jep. Hienoa, että teillä on nyt niin hyvä kirjoitteluporukka täällä.
...
Arvostan, että teidän porukan kirjoittelu on noussut uudelle levelille. Varmasti kaikilla muilla tänne kirjoittelevilla faniporukoilla on vielä ongelmana puusilmät omien fanien keskuudessa. Olette tehneet hyvää työtä.
No jos minua tällä tarkoitat, niin luepa sinäkin kirjoitukseni uudestaan. Minä en mielestäni kommentoinut siinä sanallakaan mitään/ketään muuta kuin nimimerkki "Daven" tälle palstalle kirjoittamia viestejä. Jos näet minun haukkuvan tuossa koko oululaista kiekkokulttuuria ja kaikkia sen edustajia, niin on kyllä melko erikoinen lukutaito sinulla.Viestin lähetti Tj
Jyväskyläläisen ja Oululaisen kiekkokulttuurin edustajat haukkuvat toisiaan puusilmäisyydestä ja vieläpä aivan samalla lailla - "Ei me olla mutta te ootte". Kuten Oukka totesikin, eiköhän tästäkin jostain se kultainen keskitie löydy.