Varmaan Original Jags haki tenki jäähyllä ja linjauksella sitä, että välillä Favorin salli mitä vain ja välillä antoi korvaus jäähyn edellisestä tilanteesta. Ei näin. Koivisto ja Metro saivat tällaiset. Tenkratin jäähy oli aivan selvä, kyynärpää ojossa taklasi ja vaikka taklaus ei kova ollutkaan, niin selvä jäähyn paikka. Saapa nähä, kuinka jokeri-fanit tällä kertaa ylistävät Favorinin taivaisiin ja tuomitsevat 2+10 jäähystä, mikä sekin oli selvä.
Jokerit oli selvästi edellä kaksinkamppailuissa ja se käänsi voiton. Mailaa käytettiin raakasti, mutta niin käytti kärpätkin, kun linjan huomasivat. Harmi, että Favorin salli mailapelin, koska torstain peli oli paljon parempi tasoltaan, kun ei noin raakasti rapattu. Peliä mailapeli ratkaissut, mutta viihdyttävyys hieman kärsi. Mutta kovaa peliä ja hienoja ratkaisuja. Jos peli olisi päättynyt jokereille 3-4 niin se olisi ollut enemmän minun mieleen :D
Molemmat maalivahdit loistivat. Thomas ei ollut itse varmuus, mutta kiekkojen eteen äijä pomppi hienosti. Pari kertaa torjui puolustaja. Hieno peli jokereilta eikä kärpät saaneet horjutettua tuota kuin ajoittain. Uskon, että kärpät näytti "huonolta" (minulle tosin jokerit näytti hyviltä) jokereiden pelin ansiosta. Ja torstaina oli päinvastoin ja tiistaina samaten. Kyllä vastustajan hyvä peli saa toisen näyttämään miltä näyttää.
Ei muuta kuin paremmalla jalalla liikkeelle sunnuntaina ja saan pullon poksauttaa!
Tamppoonimiehelle: elä tuu tirpaseen, vaikka minun syy lopputulos olikin. Tai jos tulet, niin tuo se smirrevodka tullessasi, minkä olet liigapörssistä velkaa.