Tämän päivän pelistä ajattelin seuraavaa:
Luulenpa että kaksi ensimmäistä erää on aika jähmeää kyttäilyä, kuten se yleensä on näiden taukojen jälkeen. Kolmannessa erässä saattaa alkaa vanhat muistot verestymään, miten tätä peliä pelataan, mutta luulenpa, että mitään hurlumhei viihdettä ei ole luvassa.
Tämä maalivahtiasia on ymmärrettävistä syistä pyörinyt ketjussa aika vahvasti ja varmaan osa kärppäkannattajista verestelee ärräpäitä mielessään, jos rinteet otteet ovat pientä hakemista. Itse en vielä ota kantaa tähän maalivahtikysymykseen vasta kun 3-4 pelin jälkeen. Peukut vain pystyyn nuorelle miehelle ja toivotaan että pikkumusta jää hansikkaaseen.
Itse lähden "areenapenkeille" tarkastelemaan machuldan otteita ja miten "routanyrkki" pärjää ilman nyrkkisankari smythiä. silvanderin tulo jättää suurehkon aukon hyökkäyspään maalineduspelaamiseen, mutta toivottavasti silu korvaa tämän kovalla liikkeellä ja rajulla yrittämisellä.
HPK lähtee peliin edelleenkin ilman Janne Laakkosta joka on allekirjoittaneen yksi suosikkipelaaja SM-liigassa. Joukkueesta löytyy kuitenkin paljon vaarallisia pelaajia kuten Setzinger, Virta, Kucharcik jne. jotka varmasti rankaisevat virheistä kovalla prosentilla.
Ratkaisun avaimet: Ylivoima, Maalivahdit ja kumpi on valmiimpi peliin tauon jälkeen.
Minä lepään kassini