Jukoliste!
No nyt voi kyllä jo vähän tuulettaa. Jaa, taisin itse asiassa sen jo tehdäkin. Perkele. Ei ole totta. Tietysti Make Hurme meni ottamaan vielä loppuun jännitystä luodakseen jäähyn kuten Bluesin yleensäkin tekee (kostautui viimeksi Jyväskylässä), mutta jätetään Marvinin haukkumiset tällä kertaa vähemmälle, koska äijä teki voittomaalin. Jos Kärppiä Raksilassa ei voi pitää hyvänä mittarina, niin johan on perkele.
Todennäköisesti pelistä tullaan sanomaan, että Käppärä pelasi puolivaloilla ja joulutunnelmissa sekä kaikkien aikojen paskimman pelinsä ja että Blues oli koko ajan hätää kärsimässä voiden turvautua vain hirveään sumputtamiseen ja törkeyksiin. Heinosesta sitäpaitsi todennäköisesti tehtiin sankari. No, aivan sama, sillä olen huomannut, että about jokaisen Bluesin hävityn kotipelin jälkeen latelen itse vitutuksessani nuo samat rimpsut taululle jos vain ehdin ja muistan. Tärkeintä kuitenkin oli se, että kaksi pinnaa matkasivat mukaan. Radiossa sanottiin, että Ylösen Jussi pelasi hyvin...jos se pitää paikkansa, on syytä vieläkin suurempaan juhlaan ottaen kuitenkin huomioon se, että Ylönen ei ole pelannut aikoihin.
Kahdeksanneksi tosiaan muuten noustiin, ja siitä onkin hyvä lähteä joulun viettoon. Olkoonkin, että pelejä on pelattu enemmän kuin moni muu joukkue. Aidosti noustiin vain JYPin ohi, mutta silti.
En tiedä miten Hantta sen voiton tänään onnistui meille irvistelemään, mutta aivan sama minulle. Tulokset puhukoot tällä kertaa puolestaan. Nostan jätkille hattua. Toiveet paremmasta huomisesta nousivat taas.