Pöhötauti ja puuhastelu. Puuhastelu ja pöhötauti.
Sitähän tämä nyt totisesti on! 4 vuotta putkeen sääleissä. 3 miljoonaa per laaki.
Koe pöhötauti ja puuhastelu itse!
Pelaa alla olevaa peliä. Hanki jostain leikkirahaa 3 miljoonan edestä (oikeakin käy). Heitä noppaa ja siirry "ruuduissa" nopan osoittama silmäluku. Sitten vain toimi ohjeen mukaan. Yksinkertaista! Näin voit itse kokea pöhötaudin ja puuhastelun.
Huomasit varmaan että ei tarvitse pahemmin edes heittää noppaa. Asiat rullaavat ns. itsestään, ihan kuten oikeallakin Kärppä-toimistolla. Peli vastaa siis lähes oikeaa tilannetta. Kivoja pelihetkiä vaan kaikille!
Sitähän tämä nyt totisesti on! 4 vuotta putkeen sääleissä. 3 miljoonaa per laaki.
Koe pöhötauti ja puuhastelu itse!
Pelaa alla olevaa peliä. Hanki jostain leikkirahaa 3 miljoonan edestä (oikeakin käy). Heitä noppaa ja siirry "ruuduissa" nopan osoittama silmäluku. Sitten vain toimi ohjeen mukaan. Yksinkertaista! Näin voit itse kokea pöhötaudin ja puuhastelun.
- Pidä saunailta (siirry kohtaan 7.)
- Polta rahaa joukkueeseen uskomattomia summia (voit sytyttää rahat tuleen) (siirry kohtaan 3.)
- Älä opi virheistä (siirry kohtaan 8.)
- Valitse UTJ pullonpyörityksellä saunaillassa (siirry kohtaan 2. )
- Pidä kivaa toimistolla (siirry kohtaan 6.)
- Ota rahaa vastaan tyhmiltä kannattajilta (siirry kohtaan 4.)
- Palkkaa kiva valmentaja (siirry kohtaan 9.)
- Pistä laput silmille ja sormet korville sekä huuda lujaa (siirry kohtaan 1.)
- Pese kaverin selkä (siirry kohtaan 5.)
Huomasit varmaan että ei tarvitse pahemmin edes heittää noppaa. Asiat rullaavat ns. itsestään, ihan kuten oikeallakin Kärppä-toimistolla. Peli vastaa siis lähes oikeaa tilannetta. Kivoja pelihetkiä vaan kaikille!