Pula-ajan Tretjak kirjoitti:Kyllä. Pelasi tänään.. mutta pelaako enää tiistaina? Mielestäni Saarenheimolla on myös enemmän annettavana, mutta kojon tiet ovat tuntemattomat. Siihen ne yhtäläisyydet jumalan kanssa sitten jäivätkin. Bilekistä on parhaimmillaan kyllä paljon hyötyä, mutta hänen pitäisi olla ketjussa, jossa häntä ruokitaan eikä tarvitse itse tehdä paikkoja.
Unohtui muuten sanoa, että vaikka kuinka jotkut odottavat edelleen ylilyöntejä ja loukkaantumisia yms. sairaalareissuja pelaajille, niin itse olen tyytyväisenä seurannut, kun ässät pelaa kovaa, mutta ei hae pääosumia tai muita sellaisia. Muutamat poikkarit laidan vieressä on tullu puolin ja toisin ja Aarnio hölmöillyt, mutta ei mitään todella vakavaa. Toivottavasti pelaajat jatkavat valitsemallaan linjalla ja pelaavat kovaa, mutta terveen kunnioituksen kanssa. Kumartelemaan ei tietenkään pidä alkaa eikä ainakaan ässät sitä tule tekemään. Forsbacka on kyllä nostanut pisteitään omissa silmissä ihan älyttömästi, sillä mies ei pelaa päättömästi vaikka kovaa pelaakin. Ja onpa parit maalitkin paukuttanut ja ewokkimaiset tuuletukset päälle.
Tämä tuntuu jollain tapaa erilaiselta kuin tuo edellinen vastustaja. Silloin oli juttua että erästä hienoa miestä ajettiin syyttä suotta aivan turhaan, mutta onneksi ei tässä otteluparissa.
Ässät saisi lisätä taklausta, enkä nyt tarkoita vahingoittamisjuttuja=).
Jotenkaan ei taklauspeliä ole nähty Kärppiä vastaan, mutta kait se tuolla isomäessä odottaa.
Kärpät pelasi hyvin, toivotaan että jatkaa samallain, mutta Pata vielä hieman paremmin:D