Kännykkäsi soittoääni?

  • 75 823
  • 622

vezku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Pelicans
Ensimmäinen viesti, tulihan se sieltä.

Misirlou (Pulp Fiction)
 

Seppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peliitat ja JYP
Tällä hetkellä Crazy Frog - Alex F mutta sitten kun Motorola C550 malli on niin omia miksausia on tullut tehtyä, ja nekin ovat ihan mukiinmeneviä eli ei tarvii paljoo ringtoneja tilailla.
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Bay kirjoitti:
Tarvisi saada Kill Billin Twisted soittoääneksi nokian 9500:een vihellettynä. Kyseessä siis kappale jota se silmäpuoli nainen viheltelee tappokeikallaan. Jos jollain tietoa mistä löytyisi, niin laittakaa linkkiä näkyviin. Vihelletyn version löysin jostain, mutta ei sopinut kommariin.

Ootko kokeillut sivuston www.mobango.com versiota. Sinne tosin täytyy kirjautua mutta sieltä olen tavaraa ladannut aika paljon kun on ilmaistakin vielä. Mulla on itellä toi Nokia 6630ssa ja hyvin toimii.

Muuten soittoääniä on monta kymmentä joista käytössä tällä hetkellä...
Systereillä:
Cenan vanhempi sisääntulomusiikki
Within Temptation Stand My Ground
Äitillä:
Tohtori Sykerö
Isällä:
Puuhapete
Yleisenä:
Usher Yeah
Tekstiviestiäänenä:
24:n pöytäpuhelimen ääni
 
Viimeksi muokattu:

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nyt, kun tuli puhelinkin vaihdettua Sonyyn, niin soittoäänet vaihtuivat sen mukana. K300i malli toistaa aidot äänet (truetone), joten on mukana kuunnella esimerkiksi semmoisia biisejä kuin Your sweet 666 (HIM), Until You`re Mine (Negative feat. Ville Laihiala) ja Angels (Within Temptation).

Harmi sinänsä, ettei Sentencedin biisejä löydy aidoista soittoäänivalikoimista.
 

Erik Loka

Jäsen
RHCP - SCAR TISSUE

sekä legendaarinen bonanza löytyy:)
itsehän en ole ääniä tilannut vaan siirtänyt tietokoneen kautta ilmaiselle wap-sivulle ja sieltä puhelimeen, jotta lasku ei olis ihan satatuhatta.
 

Mitchner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yksi ääni on tilattu mun Nokia 6610i-kännyyn: Maroon5:n Sunday morning. Biisi on pahuksen hyvä, ja pelaa kännyssäkin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Death - Pull the Plug (mid)
Rotten Sound - Western Cancer (mp3)
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Professori McGarmiwa kirjoitti:
Muuten soittoääniä on monta kymmentä joista käytössä tällä hetkellä...
Systereillä:
Cenan vanhempi sisääntulomusiikki

Sisääntuloista puheenollen...Christianin "uusi" theme Just close your eyes sopii myös hyvin puhelimeen.
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Löytyykö apua täältä? Olen etsinyt kauan amerikkalaisen tv-sarjan That's Life suomessa Elämän pyörteissä tunnusmusiikkia soittoäänenä. Onko kellään tai tiedättekö mistä löytyisi vielä? Se oli se sellainen kiva vanha elokuvista tuttu renkutus.
 

Ramses

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pelkkä piippaus värinän säestyksellä riittää minulle.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Vaihdoinpa kun San Sebastian tuli tutuksi.

Nyt on jostain netistä riepastu mp3, mikä muistuttaa lätkäkauden alkamisesta.

Koko ajan taustalla kuuluu yleisön hurraus. Kahden sekunnin jälkeen tulee kaksi pitkää sumutorven puhallusta ja sitten alkaa ehkä yksi NHL:n yleisimmistä maalilauluista: Gary Glitterin Rock´n roll part 2.

Harmi kun Dallas Starsin maalilaulu oli huonolla äänenlaadulla. Aika huikea olisi kuunnella minuutti putkeen sumutorven ääntä. Tosin kukaan ei soita minulle että antaisi puhelimen soida niin pitkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös