Kännykkäsi soittoääni?

  • 75 397
  • 622

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Jason Stathamin puhelimen "soittoääni" Crank leffasta. Leffan katsoneet tietävät varmasti millainen tuo soittoääni on. Herättänyt paljon huomiota mm. sillä että onko kännykkäni kunnossa. Kyllä se on.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
On muuten loistava elokuva tuo Crank. Itsellä on ollut Pablon rapea -Sellainen tää maailma on. Toimii helvetin hyvin! Herätyskellossa onkin sitten Kotiteollisuutta ja viestin äänenä toimii edelleen keittoreissun jäljiltä Eläkeläisten Humpparaakki. Alkaa aina tehdä mieli viinaa kun puhelin jotain ääntä pitää.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
ZZ Top - Jailhouse Rock
CCR - Green River
Black Sabbath - Wicked World

Näillä on menty..
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Soittoäänessähän tärkeintä on biisin alku. Joten meikällä on kaksi hieman erilaista, toinen alkaa aika säyseästi, mutta on silti täyttä rautaa ja toinen alkaa tiukalla kitaramätöllä, ollen myös rautaa. Ensin mainittu on Audioslaven 'Shadow On The Sun' ja jälkimmäinen Ram Jamin 'Black Betty'.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
itselläni on niin timanttinen soittoääni nyt ettei tosikaan. :)

Nimittäin tämä JYP on rautaa. Hyvälaatuinen versio vieläpä ja niin pirun legendaarinen!
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Mulla on vuoden pitänyt laittaa joku biisi soittoääneksi, mutta yhä siellä soi se nokian perusbiisi. Viimeksi tänään kaupassa ja sitä ennen viime perjantaina jossain rupesin jo kaivamaan puhelinta taskusta, kun huomasin että ei se perkele soikaan ja vieressä oleva 50+ mieshenkilö alkaa vastaamaan omaan puhelimeensa.

Jos ensi viikolla sitten laittais jonkun uuden biisin siihen...
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällä hetkellä on pätkä Eläkeläisten Pöpi -biisistä. Eli siinä on sitä epämääräistä ölinää ja sitten kertosäe "Pöpi, minä olen pöpi, minä olen pöpi..."
 
Viimeksi muokattu:

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Soittoäänenä Tenacious D: El Classicosta ja tekstarin merkkiäänenä Children of Bodomin Britney Spears Oops I did it again versioinnista napsaistu "perkele!" huuto.
 

TML

Jäsen
Tällä hetkellä vaihtelee "läähätän ja läkähdyn" sekä Akcentin "Kylien" välillä. Ihan sketsinä vaan. Harvemmin pidän kuitenkin ääniä päällä, sillä pelkkä värinä riittää itselleni.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Maali se on hunajata!
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Täältä löytyy parhaillaan The Strokesin - Heart In A Cage. Kings Of Leonin - Ragoo nauttii myös suosiotani.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Metallica - Whiskey In The Jar
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Pitkään oli Voodoo & Serano - Overload mutta päätin vaihtaa sen rokahtavampaan versioon joten nyt soi Disturbedin Inside The Fire jos joku haluaa minua tavoitella. Jos viestiä pukkaa, niin silloin kuuluu 'Whose line is it anyway' -ohjelmasta Robin Williamsin 'Whose your daddy?' -huudahdus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös