Kännykkäsi soittoääni?

  • 75 830
  • 622

Redalert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Ozzy Osbourne,Black Sabbath
Minulla on aina joka soittajaryhmälle omansa. Tällä hetkellä nämä: Ozzy Osbourne: Crazy train, Ozzy Osbourne: Dreamer, Ozzy Osbourne: Mr Crowley, Ozzy Osbourne: Goodbye to romance ja Manaaja-elokuvan tunnari. Eli näillä mennään tällä hetkellä... Tulee aina silloin tällöin vaihdeltua, mutta yleensä soittoääneni ovat melkein aina vain Ozzya ja Black Sabbathia. Ei liene yllätys... :-)
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Hiljaisuus ilonamme

Niin, itselläni on edelleen useimmiten värinä+piippaus, harvemmin värinä+intro tahi yöllä äänetön.

En vieläkään käsitä, miksi puhelimen pitäisi olla joku jukeboxi. Seuraavaksi puhelimiin ympätään varmaan radioita ja kameroita tai jotain muuta älytöntä.

Täältä tähän
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Mistähän saisi tilattua kapulaansa soittoääneksi Jamie Lee Curtisin KIRKUMISTA elokuvasta Halloween? Se vois olla pittoreski soittari.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Megaman 3 Magnetman stage
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Vanhassa puhelimessa oli Järkee vai ei, Final countdown sekä Tohtori Mustajärvi.
Nykyään on joku peruspirinä, mutta Evakkoreen tilaisin heti jos jostain sen löytäisin...
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Uuden luurin (Nokia 5140i) kunniaksi ostin kolme soittoääntä:

Yleisenä Banglesin "Egyptian reggae", duunista soittaville niinikään Banglesin "Manic Monday" ja jos vaimo soittaa niin Pulmusten tunnari.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä taidan kuulua vähemmistöön kun en oo ikinä tilannut mitään soittoääniä enkä logoja. Silloin 3.5v sit kun ostin tän puhelimen kokeilin muutamaa soittoääntä mitä tästä löytyi valmiina ja valitsin sen mua vähiten ärsyttävän, eli perus ring ring -äänen.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Monta on ollu, mutta aina palaan siihen samaan vanhaan elikkäs Keep The Faith.
 

Paavo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
Ässäfaneille kysymys

Mahtaakohan jostai saada tilattua soittoääneksi patasydän kappaletta? Tai sit sitä touch&go tai mikä se on kun soi kun ääsäpelaajat luistelee jäälle?
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mistä saisi tämän "vanhanajan puhelimen" soittoäänen mikä ainakin kommunikaattoreissa on kait vakiona?
 

BlueOrange87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat, San Jose Sharks
Juuri vaihdoin Akcentin Kylieen, sitä ennen oli Martti Vainaan Pelimies.
 

Bloogi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ny Rangers.Chelsea&Man City.
Inhoan soittoääniä joten minulla on vain sellanen piip ääni ja koska kännykässäni on mieletön värinä niin siitä huomaa kun joku soittaa :).
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Guns N' Roses: Welcome to the Jungle - eikä mikään pimputusversio
 

Tammerforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mulla on Impaled Nazarene - Total War Winter War,
sitten on Impaled Nazarene - SFP Intro,
Joku hevibiisi jolla ei oo nimeä
ja viimesenä Naglfarilta ripattu ilmahälytyssireeni.

Puhelin on kallis lelu jolla voi mm. soittaa mp3:sia ääninä. Ei paljon käyttöä sinänsä, mutta kun ominaisuus löytyy, on kai sitä käytettävä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös