Siitä on sitten viikko aikaa kun tämänvuoden kohokohta on ohitse!
Yllättyshän tuo ei ollut kärkikolmikon osalta, itse olisin odottanut että Petter olisi tullut sotkemaan kärki kolmikon sijoja, mutta oma ajovirhe pilasi tämän!
Itse kävin 5 pätkällä Lankamaan lopussa (Missä Solberg ajoi Focuksen kanssa -00 ulos) ja Mökkiperän katselin kahteen kertaan kuin myös Ouninpohja Itä lenkin viimeisen pudottavan vasurin mikä ei toiminut niinkuin yllä jossain mainittiin! Kuitenkin olen tyytyväinen vaikka ei ulosajoja nähtykkään, mutta hyvää vauhtia kuitenkin paikoissa pidettiin missä kävin!
Atkinsonin alku oli hyvä kunnes Subarun ongelmat alkoivat, olisi sekoittanut hyvin 4-6 sijojen tuloksia, Tuohino oli lievä pettymys niinkuin muillekkin, Citikka kuitenkin alla, Välimäki uhoili kovin, mutta Mitsulla kun ajoi arvasin ettei millään kerkeä korkeammalle mille hän ylsi, Katajamäki olisi pystynyt hyvinkin haastamaan tsehkkiläisen Skoda kuskin mutta ongelmat pilasivat hänenkin hyvän kisan, Sordo ajoi niinkuin meinasinkin, viidentenä/kuudentena kunnes ajoi ulos! Latvala oli ehkä hiukan odotettua hitaampi, tietenkin vanha auto ja rengas ongelmat Ounin jälkimmäisellä lenkillä haittasi matkan tekoa, Hänninen ajoi hyvin ensimmäisen päivän kun ottaa huomioon kokemuksen WRC autolla! Stohl teki hölmön ajovirheen minkä seurauksena joutui keskeyttämään! Ponssista ei voi oikein mitään sanoa, kun ei nähnyt kauhean montaa kertaa, mutta ei vauhdin perusteella kerkeä millään! Alénin Antton ajoi hienosti, taistelua viimeiseen päivään asti ja kesti ahdistelut toisin kuin Flodin joka ajoi ulos!
Junnujen mm:ssä petyin kyllä, itse odotin Pinomäkeä kärkeen, mutta ilmeisesti muistaakseni osui myös kiveen Ouninpohjassa? mutta minusta yli odotusten ajoi Matti Rantanen sijoittuen kolmanneksi!
Paljon oli vetomiehiä pois Ouninpohja Idän lopussa jo, oliko keskeytyksiä paljon vai oliko osa pareista edes osallistunut ja lähteneet reitille?
Täällä myös kritisoitu Ralli-radio oli myös omasta mielestäni (kenenkä mielestä ei) täysin sieltä itsestään! Vanhasta Ralli-radiosta jäänyt muuta tähän päivään jäljelle kuin nimi! Toivottavasti ensi vuodeksi lähetykset paranevat!
Sitten vielä kysyisin jos täällä ihmiset tietävät, että mitkä olivat nämä ralli-biisit mitä soitettiin ralli-radiossa (kaksi kappaletta)?
-Stouni-