No jopas.
Lainaus Keskisuomalaisesta:
Seppänen kertoi jo aiemmin tuntojaan
Keskisuomalaisen haastattelussa. Nyt julkaisemassaan avoimessa kirjeessä hän sanoo, että keskustelussa Korpivaaran kanssa esiin nousi yllättävä vaatimus.
– Hän esitti, tai sanatarkasti sanoi kiristävänsä minua sillä, että minun pitäisi järjestää Jyväskylän ammattikorkeakoulun hallitus vaihtoon ja hoitaa potkut
Mikko Salmiselle sekä
Eino Leisimolle.
Salminen työskentelee Jamkin hallintojohtajana ja Leisimo on sivistyksen toimialajohtaja Jyväskylän kaupungilla.
– Tällä ehdolla hän vetäisi valituksensa pois. Kerroin, ettei minulla ole mitään vaikutusvaltaa JAMKissa, eikä edes tietoa mistään tapahtumista siellä. Hänen mielestään pystyn tämän asian järjestämään ja sen jälkeen valitus on historiaa, Seppänen taustoittaa aikomaansa tutkintopyyntöä.
Lainaus päättyy.
Jos tuo mitä Seppänen julkisesti sanoo on totta ja jos Seppänen sen voi vielä jotenkin todistaa, niin epäilen Korpivaaran olevan etenemässä vaaran asteelta pois ja nimen voi vaihtaa ihan Korpivaellukseksi. Ja sen verrran mennyt suunnitelman korpeen, että on ihan päivien kysymys, koska valitus otetaan ulos. Aina sattuu ja tapahtuu.
Tosin taitaa tuolla lätäkön toisella puolella ollut toimivia poliittisia strategioita nämä tälläiset kiristykset yms.