Vellihousu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Enivei, tuo Ahon lausuma oli käännetty ennen minun viestiäni sellaiseksi jossa arvosteltiin tekemistä.
Älä selitä, tässä ei ole kukaan muu käännellyt asioita kuin sinä. Kaikki muut ovat kyllä tajunneet ettei kyseinen suora siteeraus Ahon haastattelusta koskenut porilaista junnuvalmennusta, omien kasvattien asemaa joukkueessa, kenenkään tekemisen laatua sinänsä tai akuutteja peluutusratkaisuja vaan kyse on yksinomaan aivan yleisestä johtamisen periaatteesta jonka Aho on ottanut käyttöön keskusteltuaan ennen kauden alkua pelaajien kanssa. Kuinka vaikea tämä on ymmärtää? Minun laskujeni mukaan seitsemän eri nimimerkkiä on ainakin tusinan eri viestin voimin selittänyt saman asian ja jos se einyt edelleenkään mene jakeluun, niin kyllä minä ainakin silloin pidätän itselleni oikeuden pitää nimimerkkiä x itseäni tyhmempänä.
Ja ei, Aho ei edelleenkään ole arvostelun yläpuolella, mutta vaikea on suhtautua kovin järkevästi arvosteluun joka perustuu täysin keksittyihin ongelmiin ja ennakkoluuloihin.