Hans Geering
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Doncaster Spinners
Voi olla ihan hyväkin, että ei kuulu, siellä on Lievemaa taas melko sekaisin...
Mutta enköhän mä vielä ala joskus tykkäämään siitä Lieveilmiöstä - varmaan heti kun se alkaa keskittymään itse asiaan.
Kiitos tiedosta. Nyt voi laittaa turvallisesti radion päälle ja kuunnella ottelu radiosta kun en tänään hallille valitettavasti pääse.Timo on tänään kuumeessa, tänään kopissa karjuu Aleksis Ärje.
Samana vuonna kuin Ritari?Ärje selosti pari vuotta sitten KalPan pelejä Oikealle Asemalle. Ei siis ole ihan ekaa kertaa studiossa.
Kyllä. Sen verran mitä pystyin kuuntelemaan (leikin poikani kanssa samaan aikaan ja käytiin saunassakin), niin ottelutapahtumista sai hyvin seuraa eikä tarvinnut arvailla. Tekniikan pettäminen ei ollut tietenkään Ärjen vika ja hyvin mies yritti paikkailla sitäkin. Ehdottomasti Ärje Lieveilmiön tilalle jatkossa.Kyllähän tätä Ärjeä mieluummin kuuntelee kuin Lievemaata. Ihan vain sen takia että saa selvän kentän tapahtumista, vieläpä ~reaaliajassa.
Onkos Ärje se sama jannu joka joskus nuorempana selosti Kirin pelejä jollain nettiradiomeiningillä?
kyllä. Vuorottelivat koti- ja vieraspelejä jollain systeemillä, jota en tarkalleen muista. Sen muistan että Allu selosti ainakin kaikki JYP-Kalpa pelit Hippoksella.Samana vuonna kuin Ritari?
Taitavat Urhon selostaja ja Timo vierekkäisissä kopeissa selostaa, nimittäin se "AI CARAMBA!!!" tms. kuuluu välillä Urhonkin selostuksen läpi kun maali syntyy. En ole lieveilmiötä enää vähään aikaan joutunut Urho Totalin ansiosta kuuntelemaan, mutta muistan jonkun joskus maininneen tuon caramban.Kuinkahan lähellä J-P Jalo ja Lievemaa istuvat tällä hetkellä tuolla katsomossa, koska ensin mainitun selostusta kuunnellessa voisin vaikka vannoa, että taustalta kuului hieman hiljaisempana hetkenä "VOI HYVÄNEN AIKA MIKÄ..." by Timo. :P
Lievemaa jatkaa siis ensi kaudella Radio JKL:n Hurrikaani-Hockeyn selostajana.
Timo Lievemaa jatkaa Radio Jyväskylän kiekkoselostajana
Linkki vie Radio JKL:n uutiseen asiasta ja ohessa vähän Timon mietteitä MM-kullan merkityksestä suomalaiselle jääkiekolle.
Et todellakaan ole. Niin ikävää kuin se onkin. Ei mua kiinnosta kuulla paikallisradiosta kenet vastustaja laittaa kentälle vaan mua kiinnostaa kuulla kenet JYP laittaa kaukaloon. Ei mua kiinnosta nippelitiedot vaan mua kiinnostaa mitä siellä kentällä tapahtuu. Eikä mua kiinnosta kuulla vastustajan maaleista hehkutuksia. Okei voi mainita jos kuvio oli hieno, mutta siinäpä se.Eli ei tarvitse kuunnella ensi kaudellakaan radio jkl:ää, boikottini siis jatkuu. Toivottavasti en ole ainoa..
Nykyään kun asuu täällä hevonkorvessa niin tulee seurattua matseja paljon radioitse. En ymmärrä Lievemaan kohtuutonta arvostelua. Mun mielestä ihan hyvä selostaja
No niin, täällähän on kaksi jotka voisi yhdessä laittaa vaikka Facebookiin Lievemaa Fun Club -sivut pystyyn. Saisitte Lievemaasta itsestään ja kenties Oku Luukkaisesta kaksi jäsentä heti lisää. Myös minä joudun etäfanina olemaan Lieveilmiön armoilla ja myös minä katsoin radiosta kaikki mitä en Urpolta, Raksilasta ja muutamilta sukuloimisreissuilta JKLssä nähnyt. Ja juuri siksi olen niin turhautunut, kun en mitään selvää saa itse pelistä. Tunnelmaa kyllä löytyy, jee jee, mutta ei kai Nurmisen ilmaveikiäkään jaksa kahtasataa tuntia kuunnella, vai?En sanoisi, että olisi aivan sama kuka siellä radio Jkl:ssä pelejä selostaa, mutta voisi olla huonomminkin.
Itse nettiradion välityksellä kaukana Jypin edesottamuksia seuraten, voin vain olla tyytyväinen, että saan kuulla live-tilanteen ja tunnelman.