Jos game 7 toteutuu HIFK:n kanssa, niin milloin liput siihen tulevat myyntiin?
No varmaankin kuudennen pelin jälkeen.
Jos game 7 toteutuu HIFK:n kanssa, niin milloin liput siihen tulevat myyntiin?
No tuota, mietippäs nyt ihan omalla maalaisjärjellä.. varmaan sitten tulee myyntiin jos sellainen matsi on tulossa ja varmistuu, eli game 6 jälkeen.Jos game 7 toteutuu HIFK:n kanssa, niin milloin liput siihen tulevat myyntiin?
Pahoitteluni epätarkasta kysymyksen muotoilusta. Onko tietoa siitä, tulevatko liput samantien game sevenin varmistavan pelin jälkeen ostettavaksi, vai onko mallina sellainen että ”huomenna klo 9.00”?No tuota, mietippäs nyt ihan omalla maalaisjärjellä.. varmaan sitten tulee myyntiin jos sellainen matsi on tulossa ja varmistuu, eli game 6 jälkeen.
Pahoitteluni epätarkasta kysymyksen muotoilusta. Onko tietoa siitä, tulevatko liput samantien game sevenin varmistavan pelin jälkeen ostettavaksi, vai onko mallina sellainen että ”huomenna klo 9.00”?
Kiitos!Eiköhän se ole "perjantaina klo 9" malli, kun peli on vasta lauantaina.
No tämä ehdottomasti, paskinta paskaa koskaan. Pahempaa kuin yksikään "Tynin mixaus" myös läpsyttymistä alapeukkua ja surunaama.Toi on kyllä ruvennu ärsyttää, että katkoilla soitetaan jotain pientä kappaleen pätkää toistona vaan, niinkuin esim tänään oli "löydetty" Haloo Helsingin biisistä se "iske kuin hurrikaani" pätkä. Rupee vaan ärsyttää ku tommosta 2sek pätkää soitetaan 15 kertaa putkeen.
Ääntä joo, mutta edelleen ääni ei ole synonyymi tunnelmalle. Kaikki hakkaa paperiviuhkaa eri tahtiin, niin ei tuo ole muuta kuin melusaastetta. Surullista toki, jos ja kun Jyväskylässä ei nykyään osata taputtaa ja tuottaa siten ääntä halliin, tuo kun olisi muutakin kuin melusaastetta.Läpsyttimet oli hyvä juttu. Kyllähän tota ääntä Hippoksestakin lähtee.
Jos ei istumakatsomo muuten saa ääntä tuotettua niin läpsyttimet on siihen mun mielestä oikea ratkaisu. Tämän päivän matsissa oli paras tunnelma pitkään, pitkääna aikaan.Ääntä joo, mutta edelleen ääni ei ole synonyymi tunnelmalle. Kaikki hakkaa paperiviuhkaa eri tahtiin, niin ei tuo ole muuta kuin melusaastetta. Surullista toki, jos ja kun Jyväskylässä ei nykyään osata taputtaa ja tuottaa siten ääntä halliin, tuo kun olisi muutakin kuin melusaastetta.
Noi mediakuution häiriöt jaksaa muakin ihmetyttää kaudesta toiseen. Homma olisi helposti estettävissä sillä että siihen eteen viritellään joko pleksi joka blokkaa kiekot tai muikkuverkko, kuten olen ainakin Mikkelissä huomannut olevan.Hallin kajarit on ollu päälllä miten sattuu, Rautpohjan puoleiseen päähän saadaan ääntä tavallisesti ekan erän loppupuolelta lähtien, spiikeistä ei oo saanu mitään selvää. Jumbotronin pelinäyttö vai mikä lienee, niinikään Rautpohjan puoleinen näyttö, on ollut sökönä jo toista kautta. Sininen häiröalue on kasvamaan päin tänäkin vuonna.
Molemmat ongelmat on selvää välinpitämättömyyttä tai huolimattomuutta, pitäisihän nyt tällaiset hoitaa, vai mitä?
Sikäli kun olen oikein ymmärtänyt, niin pääasiassa nuo kuution ongelmat eivät johdu siihen kohdistuneista iskuista. Susi syntyessään.Noi mediakuution häiriöt jaksaa muakin ihmetyttää kaudesta toiseen. Homma olisi helposti estettävissä sillä että siihen eteen viritellään joko pleksi joka blokkaa kiekot tai muikkuverkko, kuten olen ainakin Mikkelissä huomannut olevan.
Sikäli kun olen oikein ymmärtänyt, niin pääasiassa nuo kuution ongelmat eivät johdu siihen kohdistuneista iskuista. Susi syntyessään.
Toi on kyllä ruvennu ärsyttää, että katkoilla soitetaan jotain pientä kappaleen pätkää toistona vaan, niinkuin esim tänään oli "löydetty" Haloo Helsingin biisistä se "iske kuin hurrikaani" pätkä. Rupee vaan ärsyttää ku tommosta 2sek pätkää soitetaan 15 kertaa putkeen.
Olin juuri tulossa tästä maalibiisistä kirjoittamaan.Ja lisäksi maalibiisiä on taas pitänyt mennä nopeuttamaan...
Ei... eii... ei. Näistä tulee mieleen vaan aivan ja liikaa Kari Tynin ajat. Eteenpäin pitää mennä. Vaikka ei tuo nykydj:n soittolista itsellenikään uppoa.ja JYP on rautaa -kappaletta takaisin.