Noo, ei noita liian vakavasti pidä ottaa boostihommia vaan. Muistan joukunen kausi sitten, kun törmättiin Mikkilän Penan kanssa noordiksella ennen JYP Hifk matsia ja tietenkin oli nasta rupattaa vanhan idolin kanssa JYPistä ym. mutta sitten se ehdotteli tule koppiin antaan jätkille tsemppiä vanhana pelimiehenä, mutta siinä hetkessä koin, että jos mä sinne menen jonain ihme nuuska muikkusena selittämään höpöjä, ne nauraa vielä kentälläkin, eikä pelistä tule yhtään mitään, joten en sitten menny.
Meikälaiselle tietenkin tuossa on nostalgista värinää, kun vanha pelikaveri Pepi Penan kanssa tuossa häilää. Mä aidosti uskon kokemuksellani Penasta, että se on niin hurrikaanisydän kuin kukaan voi olla ja ja sydämestään tonne menee boostaamaan. Mulle tuo on vilpittömyydessään hattu pois ja kunniaa asia. Mitä siitä sitten kopissa saadaan mukaan kukapa tietää, mutta siinä on mies, joka pelasi logolle jo silloin kun minä opettelin luistelemaan Ja edelleen tekee mitä vaan auttaakseen ja kannustaakseen logoa. Here here captain, se on sitä osastoo!