JYPin mediaketju

  • 1 797 773
  • 7 860

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Radiossa kertoo pohtineensa paljon tuota jäähyväispeliä, kun lähtökohtaisesti kilpaurheilu on ollut aina fokuksessa eikä "voitolla leikkiminen" ole kuulunut periaatteisiin. Edellisen Kärppä-pelin jälkeen voisi sanoa, että huoli on turha. Höhö.

Hieno tapahtuma varmasti tulee ja kyllähän JP:kin kunnon jäähyväiset ansaitsee.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaikka olen urheiluromantikko, niin en minä kumminkaan näin väkinäisistä tempauksista välitä. Tosin tällä kaudellahan näitä pelleily otteluita voi kyllä pelata.
Onko tässä jotain kauhean väkinäistä? JP on kuitenkin pelannut viime kaudella ja on todennäköisesti ihan mukiinmenevässä pelikunnossa tuossa ottelussa. Tuskin on yhtään huonompi lisä joukkueeseen, kuin se vaihtoehtoinen ylimääräinen pelaaja olisi.

Kukkosen jäähyväisottelu pelattiin pitkälti samalla idealla ja meni oikein hienosti.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Julkaisemme tiistaina klo 15 JYP-uutisen, joka tulee herättämään tunteita.

Mitä jos tää ei herättänyt tunteita suuntaan tai toiseen? Mietaa kurikassakin yllättyi tästä uutisesta.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Julkaisemme tiistaina klo 15 JYP-uutisen, joka tulee herättämään tunteita.

Mitä jos tää ei herättänyt tunteita suuntaan tai toiseen? Mietaa kurikassakin yllättyi tästä uutisesta.

No samaa mietin kun tuo asia on enempi vähempi ollut ja puolitoista vuotta tiedossa. Mutta somealgoritmit ja brändi tykkää kun on kuhinaa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No samaa mietin kun tuo asia on enempi vähempi ollut ja puolitoista vuotta tiedossa. Mutta somealgoritmit ja brändi tykkää kun on kuhinaa.

Juuri tuli esimerkiksi Iltasanomat avattua ja sivun ylälaidassa : JUURI NYT : 40-vuotias JYP-ikooni palaa päiväksi kaukaloon " olen pitänyt kunnostani huolta" ja kun sivua menee alaspäin niin JP kuva komeilee heti koronauutisten jälkeen etusivulla. Kyllähän tuo taisi ihan nappiin kuitenkin mennä vaikka itse jo vähän varauduin poppareihin ja herkkuihin jos jotain oikeasti tunteita herättelevää olisi tapahtunut kuten Ahvenjärven potkuja tai JYPin myymisestä Venäjälle.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Juuri tuli esimerkiksi Iltasanomat avattua ja sivun ylälaidassa : JUURI NYT : 40-vuotias JYP-ikooni palaa päiväksi kaukaloon " olen pitänyt kunnostani huolta" ja kun sivua menee alaspäin niin JP kuva komeilee heti koronauutisten jälkeen etusivulla. Kyllähän tuo taisi ihan nappiin kuitenkin mennä vaikka itse jo vähän varauduin poppareihin ja herkkuihin jos jotain oikeasti tunteita herättelevää olisi tapahtunut kuten Ahvenjärven potkuja tai JYPin myymisestä Venäjälle.

No meni tietysti nappiin ja tämä jäähyväispeli pidettiin erillään paidan nostamisesta koska se on erillinen näkyvyyskortti tulevaisuuteen, niin kun tämä nykyinenkin uutinen. Ehkä enemmän alan ihmisenä kyrsii yleisesti tuo jatkuva hypetyksen haku ja tarve päästä sinne trendaavien joukkoon näillä klikki- ja kommenttipyydyksillä joita laitetaan päivää paria ennen tiedotuksia. Ja varsinkin kun asia ei ollut mitenkään yllättävä tai tunteita herättävä kiekkoa enemmän seuraaville. Mutta joo joutavaa boomerin jorinaahan tämä taas on ja kaikki kunnia J-P:lle kuitenkin! Haastattelu oli kyllä loistava kun siellä Berg ja Heikkilä kyseli vähän henkilökohtaisempiakin.
 

Luistin11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
No tuota kun sen miten JYP tätä kuvasi, en millään oikein saanut tuota väännettyä, että tuossa olisi varsinainen pelaajavahvistus tulossa. Mitä olisi voinut tapahtua? Perrin takaisin, Immonen ja Tuppurainen takaisin? En oikein mitään todennäköisiä skenaarioita keksinyt. Vatanen viihtyy ulkomailla vielä sekin hyvin epätodennäköistä, että nyt kesken palaa. Jos joku muualta siis ei Jyp-taustainen vahvistus olisi ollut niin minusta se "suuria tunteita" ei olis oikein osunut tekstinä.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Vaikka olen urheiluromantikko, niin en minä kumminkaan näin väkinäisistä tempauksista välitä. Tosin tällä kaudellahan näitä pelleily otteluita voi kyllä pelata.
Tämähän on urheiluromantiikkaa parhaimmillaan. Kapteenien kapteeni pääsee kaikesta huolimatta päättämään uransa JYP-paidassa kentällä ja yleisön edessä (kop kop). Ja vielä Kärppiä vastaan 2009 ja 2021 neverfoget.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös