Onko tässä jotain kauhean väkinäistä? JP on kuitenkin pelannut viime kaudella ja on todennäköisesti ihan mukiinmenevässä pelikunnossa tuossa ottelussa. Tuskin on yhtään huonompi lisä joukkueeseen, kuin se vaihtoehtoinen ylimääräinen pelaaja olisi.Vaikka olen urheiluromantikko, niin en minä kumminkaan näin väkinäisistä tempauksista välitä. Tosin tällä kaudellahan näitä pelleily otteluita voi kyllä pelata.
Jep! Nyt se 1,5 vuotta sitten tehty tifo varastosta pölyttymästä ja kunnon karkelot!JP TIFO PAIKALLE!!!
Julkaisemme tiistaina klo 15 JYP-uutisen, joka tulee herättämään tunteita.
Mitä jos tää ei herättänyt tunteita suuntaan tai toiseen? Mietaa kurikassakin yllättyi tästä uutisesta.
No samaa mietin kun tuo asia on enempi vähempi ollut ja puolitoista vuotta tiedossa. Mutta somealgoritmit ja brändi tykkää kun on kuhinaa.
Sama tähän. Odotin tietoa jostakin kovan tason vahvistuksesta. Päivän odotus pilalla! Rahat takaisin!Vaikka olen urheiluromantikko, niin en minä kumminkaan näin väkinäisistä tempauksista välitä. Tosin tällä kaudellahan näitä pelleily otteluita voi kyllä pelata.
Juuri tuli esimerkiksi Iltasanomat avattua ja sivun ylälaidassa : JUURI NYT : 40-vuotias JYP-ikooni palaa päiväksi kaukaloon " olen pitänyt kunnostani huolta" ja kun sivua menee alaspäin niin JP kuva komeilee heti koronauutisten jälkeen etusivulla. Kyllähän tuo taisi ihan nappiin kuitenkin mennä vaikka itse jo vähän varauduin poppareihin ja herkkuihin jos jotain oikeasti tunteita herättelevää olisi tapahtunut kuten Ahvenjärven potkuja tai JYPin myymisestä Venäjälle.
JYP maksaa kaikki rahat takaisin, joita tähän laitoit.Sama tähän. Odotin tietoa jostakin kovan tason vahvistuksesta. Päivän odotus pilalla! Rahat takaisin!
Tämähän on urheiluromantiikkaa parhaimmillaan. Kapteenien kapteeni pääsee kaikesta huolimatta päättämään uransa JYP-paidassa kentällä ja yleisön edessä (kop kop). Ja vielä Kärppiä vastaan 2009 ja 2021 neverfoget.Vaikka olen urheiluromantikko, niin en minä kumminkaan näin väkinäisistä tempauksista välitä. Tosin tällä kaudellahan näitä pelleily otteluita voi kyllä pelata.
JYP:n toimisto sai kovia vahvistuksia.