Joku mainitsi jo lähes 10 vuoden takaisen Kazan-pelin. Se peli oli maksullisuudestaan huolimatta joka pennin arvoinen. Vastassa KHL-jengi, (onko JYP ylipäätään pelannut muita KHL-joukkueita vastaan?), lisäksi Hippokselle saatiin takaisin muuan Immonen. Itse ottelukin oli varsin viihdyttävä, siellä nähtiin mm. Dufvan aikakauden ainoa kunnon tappelu. Olin itse tuolloin paikalla, ja kyllä se oli varmasti ikimuistoisin harkkapeli mitä Jyväskylässä pelataan.
Joo ja olisihan nytkin tuota ekaa harkkamatsia voinut mainostaa Perriniin paluuna. Jos se olisi vaikka jonkun yhteistyökumppanin kanssa ollut "ilmaispeli" niin veikkaan että rahoja olisi ollut hyvä mahdollisuus saada oheismyynistä takaisin, iso kasa mennyt perriinin fanitavaraa kaupaksi + mainostaa perjantain Kalpa matsia, CHL peleihin erikoistarjouksia ja kausikorttimyyntiä. Nyt todennäköisesti tulee matseihin paikalle vain osa kausikortitlaisista ja yhteensä joitakin satoja irtolippuja.
Itselläkin se tilanne että siskontyttöä käytin matsissa muutama vuosi sitten ilmaisottelussa, nyt pitäisi sitten jossain kohti kummipoika (2v) ja tuo siskontyttö (5v) viedä matsiin uudestaan , mutta jos sen nyt harkkamatsissa tekisin niin multa menisi itsestä ja 2 lapsesta 45e pelkkiin lippuihin harjoitusotteluun eikä edes tiedä jaksaako olla koko matsia. Esimerkkinä kalpa matsia seuraavana päivänä JJK sarjaottelu johon lipun saa 10e (josta s-kortilla 2e pois ) ja lapset ilmaiseksi pääsee sisään. Ehkä pitääkin lätkän sijaan tehdä niistä futisfaneja. Jos lapsia ei voi päästää ilmaiseksi edes harkkamatsiin niin joku hintakategoria niilekin myyntiin, esim. perhekombo tai kaveripaketti myyntiin alariveille vaikka vitosella.