JYPin mediaketju

  • 1 797 367
  • 7 860

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Koitin etsiä asiaa tuosta jutusta ja eihän siinä sellaista ollut. En löytänyt mitään sellaista miksi juttu olisi ylipäätään pitänyt tehdä. Tuohan on kuin Tynin tarpeeton ulostulo viime keväältä, tosin vähemmillä kirjallisilla lahjoilla. Eli kannattajat on kylläisiä yms..
Tällä hetkellä JYP on p/o tilastossa kolmas. Edellä vain KalPa ja HIFK. Maalejakin roiskitaan Liigan kärkitahtia. Kotona menetetty vain 4p koko kauden aikana ja vieraspelaaminenkin alkaa näyttämään jo hyvältä. Tällä vauhdilla mennään heittämällä kotiedulla playoffeihin. Millaisia tuloksia te odotatte Markolta? Sarjan ylivoimaista johtoa?
 

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuohan on kuin Tynin tarpeeton ulostulo viime keväältä, tosin vähemmillä kirjallisilla lahjoilla. Eli kannattajat on kylläisiä yms..
Hmm.. Mitä ne sellaiset kannattajat ovat, joille ei kelpaa tulosmenestys ja viihdyttävä jääkiekko? Sellaistahan Virtasen JYP meille tarjoaa.

Joillekin taitaa olla vain pirun vaikeaa myöntää olleensa väärässä Virtasen suhteen, koska on jo aiemmin käsityksensä hänestä muodostanut ja voimasanojen saattelemana sen julkilausunut. Varsin inhimillistähän se. Jääräpäistä ja typerää, mutta inhimillistä.

Mutta hei, sortuihan [ Tyniä kirjallisesti lahjattomampi ] Virtanen tynimäiseen ylimielisyyteen selvästi nyt tuossa lausunnossaan.. prkln kalju-märkkö, vittuilemassa taas faneille! ;)
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tällä hetkellä JYP on p/o tilastossa kolmas. Edellä vain KalPa ja HIFK. Maalejakin roiskitaan Liigan kärkitahtia. Kotona menetetty vain 4p koko kauden aikana ja vieraspelaaminenkin alkaa näyttämään jo hyvältä. Tällä vauhdilla mennään heittämällä kotiedulla playoffeihin. Millaisia tuloksia te odotatte Markolta? Sarjan ylivoimaista johtoa?
Mun tekstini ei liittynyt Marko Virtaseen, vaan kyseiseen mtv:n juttuun, joka on surkea journalistinen suoritus. En yksinkertaisesti löydä jutunpätkästä mitään ydintä, miksi tuollainen kirjoitelma on pitänyt väsätä. Ihan ekaksi tuli mieleen, että kyseessä on tilaustyö. Mutta eihän toki näin voi olla, eihän?
Kirjoituksen sävy on ilkeä ja tarkoituksella loukkaava, ilman mitään analyyttistä ja tuo mieleen erään kirjoittajan täältä keskustelupalstan puolelta.

Joillekin taitaa olla vain pirun vaikeaa myöntää olleensa väärässä Virtasen suhteen, koska on jo aiemmin käsityksensä hänestä muodostanut ja voimasanojen saattelemana sen julkilausunut. Varsin inhimillistähän se. Jääräpäistä ja typerää, mutta inhimillistä.

Mutta hei, sortuihan [ Tyniä kirjallisesti lahjattomampi ] Virtanen tynimäiseen ylimielisyyteen selvästi nyt tuossa lausunnossaan.. prkln kalju-märkkö, vittuilemassa taas faneille! ;)
Osuiko ilmaisuni lahjoista oikeaan osoitteeseen? Vähän siltä nyt tuntuu.
Vaan minäpä en ole ollut väärässä Virtasen suhteen, joten turha mulle on valittaa. Viime kauden tuloksen ennustin ihan oikein. Kuten sanoin vuosi sitten, sillä tavalla, jolla viime kaudella pelattiin, ei voi menestyä tässä sarjassa. Ja kuinkas kävi? Ymmärtääkseni olen aika selvästi ilmaissut tyytyväisyyteni pelitavan selkeään muutokseen ja sen tuomiin mahdollisuuksiin. Joukkueen johtamisesta otteluiden aikana ja valmistamisessa otteluihin olen ilmaissut huoleni. Tosin uskon että sillä alueella parannusta on mahdollista saada aikaiseksi. Ja vielä rautalangasta: Olen aina toivonut kaikille organisatioon kuuluvillle henkilöille onnistumisia ja olen niistä onnistumisista olen kyllä aidosti iloinnut.

Jypin ympärillä on tällä hetkellä vahva negatiivinen lataus. Suurin syyllinen on seura itse, joka ei tunnu kykenevän viisastumaan mediaan annettujen kommenttien suhteen. Varsinkin kun on tullut selväksi, että ihmiset kokevat ne loukkaaviksi. En myöskään ymmärrä tätä tiettyjen nimimerkkien harjoittamaa vihan lietsontaa täällä Jatkoajassa. Mitä te kummitukset & kumppanit kuvittelette tällä saavuttavanne?
 
Viimeksi muokattu:

kummitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kirjoituksen sävy on ilkeä ja tarkoituksella loukkaava, ilman mitään analyyttistä...
Ketä kohtaan koet sen ilkeäksi ja loukkaavaksi?
...ja tuo mieleen erään kirjoittajan täältä keskustelupalstan puolelta.
No kenet?
Osuiko ilmaisuni lahjoista oikeaan osoitteeseen?
En tiedä mitä tässä tarkoitat, en siis osaa vastata.
Vaan minäpä en ole ollut väärässä Virtasen suhteen, joten turha mulle on valittaa.
Pahoittelen, mutta en puhunut tuossa kappaleessa enää sinusta, vaan yleisesti joistakuista tietyistä kirjoittajista. He tunnistanevat itsensä ja perästä varmaan taas kuuluu.
Jypin ympärillä on tällä hetkellä vahva negatiivinen lataus. Suurin syyllinen on seura itse, joka ei tunnu kykenevän viisastumaan mediaan annettujen kommenttien suhteen. ...
Täh, älä viitsi jaksaa. Sellaisia lauseita ei ole olemassakaan, jotka Veltsun tai Tynin suulla sanottuna saisi tietyt kriitikot tyytyväisiksi tänä päivänä. Aivan kaikkea voi kritisoida jos niin on päättänyt. Mitäänhän ei tarvitse sanomisiensa rivien väleistä tonkia tai tulkintoja rakentaa, kun negaksi riittävät jo pelkästään hurrikaanihenkilön nimi, ulkonäkö ja ulosanti. Sellaistakin täällä kirjoituksissa näkee, ajatteles. Varsinainen kannattajakunta meillä. Positiivinen palaute on toki haastavampaa kuin kunnon satikuti. Mutta hemmetti sentään, joskus on aika pitää mölyt itsellään. Paskalla kyllästetyssä ilmapiirissä kukaan viihdy.
...Varsinkin kun on tullut selväksi, että ihmiset kokevat ne loukkaaviksi.
Olet ilmeisesti ihan tosissasi?! Miten kukaan voi ottaa itseensä ja pahoittaa mielensä näiden miesten mediapuheista noin... Olen lähes sanaton. Tässäkö on nyt hieno syy negaatioiden lietsonnalle, boikotoitaisko taas vaikka JYPiä hei, vaihtoon koko paskasakki. kjähkjäh, sitä saa mitä tilaa, kjäh, köh.

Sonta on tulvinut yli reunojen jo ajat sitten, ei JYP tällaista ansaitse kannattajiltaan hemmetti! Mitä jos yritettäisiin nauttia kun oikeasti on aihettakin!

En myöskään ymmärrä tätä tiettyjen nimimerkkien harjoittamaa vihan lietsontaa täällä Jatkoajassa. Mitä te kummitukset & kumppanit kuvittelette tällä saavuttavanne?
Siis kuka lietsoo vihaa?? Muun Suomen mediassa kummastellaan, että mikä ihme siellä Jyväskylässä oikein on meininki. Täällä palstalla pyörii henkilöitä, jotka muutamista kirjoituksista päätellen oikeasti vihaavat tiettyjä JYP-hahmoja. Siis vihaavat(!?), käsittämätöntä skeidaa! Yksi huipentuma lensi keväällä pihalle palstalta, kun kiihottui muutaman vakiopalsta-agitaattorimme vihapuheista, vihalatautui pari viikkoa kunnes kilahti ja levitti sitten mielipuolista Virtas-vihaspammia palstan täyteen yön aikana. Nämä ihan omia faneja. Näiden tiettyjen kirjoittajien vihanlietsonnan ja muidenkin JYP-"kannattajien" kroonisen valittamisen takia vietin palstalta hermolomaa hiljattain parin viikkoa, ja teki hyvää.
Nyt sinä sanot minua vihanlietsojaksi. On tää merkillistä. Ei se mitään, jatketaan. Mutta pysytään asiassa.

Tartuit viestissäni kaikkeen siihen mikä ei ollut osoitettu juuri sinulle, mutta jätit vastaamatta siihen kysymykseeni. Kysyin, mitä sellaiset kannattajat ovat joille ei kelpaa tulosmenestys ja viihdyttävä jääkiekko?
Kiitos vastauksistasi jo etukäteen. Pahoittelut palstalle tästä turhan pitkäksi venähtäneestä tekstistä.
 
Viimeksi muokattu:

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Minä ainakaan en allekirjoita että JYPin ympärillä olisi jotenkin negatiivinen pöhinä. Ehkä ihan alkukaudesta mutta nykyään hallilla on hyvin tyytyväistä joukkoa ollut meidän katsomolohkossa. Itseasiassa pohdittiin porukalla löytyykö miltään liigaporukalta noin hyvää kolmen ketjun kombinaatiota kuin JYPiltä. Oman pään peliin hieman varmuutta niin selkeästi yksi mestarisuosikki tällä hetkellä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä ainakaan en allekirjoita että JYPin ympärillä olisi jotenkin negatiivinen pöhinä. Ehkä ihan alkukaudesta mutta nykyään hallilla on hyvin tyytyväistä joukkoa ollut meidän katsomolohkossa. Itseasiassa pohdittiin porukalla löytyykö miltään liigaporukalta noin hyvää kolmen ketjun kombinaatiota kuin JYPiltä. Oman pään peliin hieman varmuutta niin selkeästi yksi mestarisuosikki tällä hetkellä.
Tottakai negatiivinen pöhinä on juuri nyt vähäisempää, kun joukkueella menee hyvin. Odotahan vain, kun se 1-2 tappiota tulee..

Lisäksi pöhinän tarkastelupaikasta riippuu myös pöhinän laatu. Tällä jatkoajassa ollaan varmasti negatiivisempia, kuin missään muualla.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ja vielä rautalangasta: Olen aina toivonut kaikille organisatioon kuuluvillle henkilöille onnistumisia ja olen niistä onnistumisista olen kyllä aidosti iloinnut.

Turha edes yrittää sillä kummituksen mukaan "täällä palstalla ei pääosin olisi edes haluttu antaa Virtaselle mahdollisuutta onnistua" joten eihän se voi olla mahdollista että joku voisi aidosti ja oikeasti toivoa onnistumisia JYP organisaatiolle. Virtastahan täällä hänen mukaansa "vihataan" ja halutaan vain hänen "epäonnistuvan" jotta päästään sitten "sanomaan".
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Turha edes yrittää sillä kummituksen mukaan "täällä palstalla ei pääosin olisi edes haluttu antaa Virtaselle mahdollisuutta onnistua" joten eihän se voi olla mahdollista että joku voisi aidosti ja oikeasti toivoa onnistumisia JYP organisaatiolle. Virtastahan täällä hänen mukaansa "vihataan" ja halutaan vain hänen "epäonnistuvan" jotta päästään sitten "sanomaan".
No onko se jotenkin ihme, että tällainen mielikuva jollekin täältä välittyy? Sarjassa toisena olevan joukkueen päävalmentajan jatkosopimus julkaistaan, niin koko palsta täytyy viesteistä, joiden mukaan tämä oli suurin mahdollinen virhe ja täysin järjetön ratkaisu. Tämä siis vain esimerkkinä siitä, miten täällä on Virtaseen suhtauduttu.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Ainakin JYPin palstalta tuntuu kadonneen suurin osa järjestä Tapatalk-tuen poistumisen jälkeen. Tämä sopisi nykyään itsemurhaa miettivien tukipalstaksi paremmin.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
No onko se jotenkin ihme, että tällainen mielikuva jollekin täältä välittyy?
Ihme? Ei. Kummastusta herättävä yleistys enemmänkin. Jos tässä jonkun epäonnistumista toivotaan niin se on JYPin vastustajien epäonnistuminen. Minä voin ainakin sanoa omasta puolestani toivovani kaikkien JYPin organisaatiossa työskentelevien onnistumista. Vaatimustaso on korkea mutta niin sen mestaruutta tavoittelevan joukkueen osalta kuuluukin olla.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Itse olen tässä jo jonkin aikaa ihmetellyt miksi rakentava kritiikki koetaan vihapuheena. Silloin jos on kehujen aika niin kehutaan, ja mikäli kritisoitavaa on niin silloin pitää uskaltaa ottaa se esille. En voi ymmärtää sitä että jos kritisoidaan esim. pelien loppujen sulamisia, mikä muuten oli ihan aiheellista kritiikkiä!, niin tietyt nimimerkit heti leimaavat tämän vihapuheeksi, ja vielä päälle haukutaan urheilusta mitään ymmärtämättömäksi .Ehkä se vain kuvaa joidenkin tapaa toimia, mutta kovin rakentavaa se ei ole. Mielipide eroja joukkueen peliesityksestä varmasti on, mutta eikö tämä palsta ole sitä varten, että niitä saa esittää.

Tällä hetkellä JYP juna menee oikeaan suuntaan, mikä on hieno asia niin Virtasen kuin koko joukkueen, ja sen kannattajien kannalta!
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuosta viime minuuttien sulamisesta sen verran että kyllä myös mun mielestä tuosta saa antaa kuraa kun niitä on tapahtunut kuitenkin liian usein. Mutta mun korvaan särähtää se että ne on lähes poikkeuksetta laitettu Virtasen piikkiin. Eihän se niin mene. Siellä on kentällä ihan muut jätkät kun Virtanen. Toki osa kritiikistä menee Virtaselle mutta niin pitäisi kritisoida myös koko joukkuetta ja niitä jotka ovat olleet kentällä niiden maalien tullessa. Ammattiurheilijoina joukkueen pitäisi jo osata myös itse tehdä asioita oikein...

Sama yksipuolinen kritiikki on ollut vallitsevana myös esim. Abidin tapauksessa. Koko case laitettiin täysin Virtasen piikkiin ja kukaan ei kyseenalaistanut Abidin motivaatiota ja panosta tuohon tilanteeseen... It takes two to tango kuten on sanottu.

Kaikkiaan tämä JYPin osio on aika rajusti jakautunut kahteen leiriin ja toisten kirjoituksia luetaan kun piru raamattua. Etsitään väkisin pointteja joihin tarttua ja niihin sitten ylireagoidaan. Kaikilla kuitenki varmaan sama tahto ja halu eli JYPin menestyminen...
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tuosta viime minuuttien sulamisesta sen verran että kyllä myös mun mielestä tuosta saa antaa kuraa kun niitä on tapahtunut kuitenkin liian usein. Mutta mun korvaan särähtää se että ne on lähes poikkeuksetta laitettu Virtasen piikkiin. Eihän se niin mene. Siellä on kentällä ihan muut jätkät kun Virtanen. Toki osa kritiikistä menee Virtaselle mutta niin pitäisi kritisoida myös koko joukkuetta ja niitä jotka ovat olleet kentällä niiden maalien tullessa. Kyllä, Virtanen on päävalmentaja ja vastaa joukkueen latauksesta mutta on vastuu myös joukkueella. Ne on kuitenkin ammattiurheilijoita kaikki...
Koska kyseessä on keskustelupalsta niin keskustellaan. :)

Sulamisten osalta Virtaseen voidaan kohdistaa kritiikki lähinnä peluutuksen osalta. Virtasen ja muun valmennusjohdon tehtävä on pistää loppuhetkille sellaiset pelaajat jotka 1) jaksavat taistella loppuun asti ja 2) joilla on ottelu kulkenut. Esimerkkinä nyt tuo Skellefteå ottelun loppuhetket milloin kiekko meni ratkaisevasti omiin. Virtasen ja muun valmennusjohdon ratkaisu oli pistää hieman raskaamman jalan omaavat Perrinin ketju tuohon paikkaan. Samaan aikaan vaihtopenkillä istui Löfmanin ketju. Kummalla näistä ketjuista luistin liikkuu paremmin? Kummalla näistä oli tuo ottelu mennyt paremmin? Tuo on vain yksi esimerkki ja toivottavasti Virtanen on tuosta oppinut. Hän on kuitenkin päävalmentaja ja kantaa lopulta vastuun. Mutta olet oikeassa siinä että Virtasta ei voida tuosta yksin syyttää. Siellä on myös pelaajat kentällä jotka lopulta tekevät ratkaisut. Ei heitä voida jättää tästä yhtälöstä pois missään nimessä.

Sama yksipuolinen kritiikki on ollut vallitsevana myös esim. Abidin tapauksessa. Koko case laitettiin täysin Virtasen piikkiin ja kukaan ei kyseenalaistanut Abidin motivaatiota ja panosta tuohon tilanteeseen... It takes two to tango kuten on sanottu.

Tässä kohtaa pitää muistaa että Virtanen ei oikeasti antanut Abidille mahdollisuutta näyttää. Kun kyseessä on kokenut pelaaja joka haluaa pelata ja turhautuu koska ei saa pelata, on mielestäni ymmärrettävää ja myös aiheellista että kritiikki kohdistuu Virtaseen. Siellä oli omasta mielestään ratkaisuihin kykenevä pelaaja joka pelatessaan joutui pelaamaan jämäminuutteja. Ei Virtanen kuitenkin käskenyt ajella Schiraa vihellyksen jälkeen tai lyödä korkealla mailalla Armiaa päähän. Niistä Abid kantaa vastuunsa itse. Kuitenkin minä ymmärrän Abidin turhautumisen vallitsevaan tilanteeseen. Siellä oli uransa viimeisiä vuosia pelaava pelaaja joka ei sitten kuitenkaan saanut pelata. Toisaalta, Abidin olisi pitänyt hieman monipuolistaa pelaamistaan mutta oppiiko vanha koira helposti uusia temppuja? Täytyy tässä kohtaa muistuttaa että Abid ei ole ainoa koirankoppiin joutunut pelaaja jolle Virtanen ei anna edes mahdollisuutta näyttää osaamistaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
JYPin fb-sivujen mukaan JYP ja Jyväskylän suurin tapahtuma, eli Neste Oil Rally Finland aloittaa yhteistyön. Link:
http://www.jypliiga.fi/uutiset/neste-oil-ralli-ja-jyp-aloittavat-ainutlaatuisen-yhteistyon

Itse ainakin rallin ystävänä tykkään tästä uutisesta, mutta mitenkäs toteutus...
Aivan. Tuossa JYPin sivujen uutisessa ei oikein avattu mitenkään miten tuo yhteistyö pitää sisällään. Sen takia en vielä muodosta mielipidettäni tästä vaan annan tekojen näyttää. Pahimmillaan tuo voi viedä enemmän toimiston painopistettä yritysten suuntaan. Aitiot ovat täynnä mutta katsomo tyhjenee lisää. Jos taas tuossa otetaan enemmän rivikatsojia huomioon, tämä yhteistyö voi olla hyväkin juttu.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Hieno idea kerrassaan. Itsellä oli jo mielessäkin ehkä laittaa pahvinen fordin kypärä johonkin kevään peliin, sen verran vahvasti ralli yhdistetään Jyväskylään. Positiivinen vaikutus ehdottomasti. Se, minkä verran, riippuu toteutuksesta.

Lisättäköön että tuohan tuo sponsorituloja pakostikkin JYPille, se hyöty ainakin on jokatapauksessa.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Aivan. Tuossa JYPin sivujen uutisessa ei oikein avattu mitenkään miten tuo yhteistyö pitää sisällään. Sen takia en vielä muodosta mielipidettäni tästä vaan annan tekojen näyttää. Pahimmillaan tuo voi viedä enemmän toimiston painopistettä yritysten suuntaan. Aitiot ovat täynnä mutta katsomo tyhjenee lisää. Jos taas tuossa otetaan enemmän rivikatsojia huomioon, tämä yhteistyö voi olla hyväkin juttu.
Mulla taas tuli ekoina ajatuksina mieleen että vaikuttaako tämä jollain tavalla kaljahattuisien rallituristien määrään esim. Synergialla. Ja pohdin myös että saako tällä peruskatsoja jotain hyviäkin etuja vai onko meininki enemmänkin lämmintä kättä ja kiitos että seuraat rallia ja kannustat JYPiä.

Olenko muuten ainut jonka mielestä ois kiva huomioida myös jollain tavalla muittenkin liigaseurojen kuin pelkästään JYPin kannattajia, jotka Keskisuomen rallimetsissä viettelee aikaa? Onhan tässä urheilutapahtumassa katsojien joukossa mm. Lukon ja Saipankin kannattajia...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yhteistyö tuntuu jopa luonnolliselta ratkaisulta, mutta hyvin epäselväksi vielä jäi, että mitä tämä käytännössä tarkoittaa ja onko tästä oikeasti jotain hyötyä rivikatsojalle?

Aika näyttää, mutta mielenkiinnolla odottelen mitä tästä seuraa.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yhteistyö tuntuu jopa luonnolliselta ratkaisulta, mutta hyvin epäselväksi vielä jäi, että mitä tämä käytännössä tarkoittaa ja onko tästä oikeasti jotain hyötyä rivikatsojalle?

Aika näyttää, mutta mielenkiinnolla odottelen mitä tästä seuraa.

Mulla tulee mielikuva että matsia ennen on joku latvala jakamassa nimikirjoituksia ja hippoksen pihassa on joku rallisimulaattori ja jotain mainoskojuja pystyssä. JYP taas saa jonkun kumiukon jonkun erikoiskokeen varteen pystyyn.

Yksi vaihtoehto on että rallien yhteydessä pelattaisiin joku harjoitusottelu ja tuon kanssa tehtäisiin jotain yhteistyötä. .
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mitä enemmän tätä miettii, sitä enemmän kallistun sille kannalle että tässä vaan saadaan molemminpuolista näkyvyyttä. JYP on selkeästi enemmän esillä rallin aikana ja Neste Rally Finland puolestaan näkyy enemmän JYPin otteluissa. Samalla ralliorganisaation edustajat voivat käyttää JYPin yrityspalveluita (aitiopalvelut otteluiden aikana) yhteistyökumppaneiden hankkimista ja kestimistä varten. JYP saa jotain VIP-juttuja käyttöönsä rallien aikana samalla idealla.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mitä enemmän tätä miettii, sitä enemmän kallistun sille kannalle että tässä vaan saadaan molemminpuolista näkyvyyttä. JYP on selkeästi enemmän esillä rallin aikana ja Neste Rally Finland puolestaan näkyy enemmän JYPin otteluissa. Samalla ralliorganisaation edustajat voivat käyttää JYPin yrityspalveluita (aitiopalvelut otteluiden aikana) yhteistyökumppaneiden hankkimista ja kestimistä varten. JYP saa jotain VIP-juttuja käyttöönsä rallien aikana samalla idealla.
Mä toivoisin että rallipassilla saisi jotain etuja esim. yhteen JYPin peliin lipunhinnasta vaikkapa -10% alennus. Tai sitten joku etu vaikkapa fanshoppiin. Kun itse tulee jokavuosi tehtyä nelipäiväinen reissu tuonne rallimetsiin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yksi mitä itse ehdottomasti toivoisin olisi JYPin myyntipiste esimerkiksi Paviljongin rallialueelle. Siellä jos jossain fanitavaraa voisi mennä hyvin, kun ulkomaalaisetkin voisivat helposti napata paikallisen kiekkoseuran tavaraa matkaansa. Sitten tosiaan joku harjoitusottelu voisi olla varsin hyvä ja näkyvyyttä tuova tapahtuma.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Muistanko väärin että jokunen syksy sitten oli joku pieni harjoitusotteluturnaus Jyväskylässä juuri rallien aikaan? Osallistujina oli KalPa ja kaksi muuta. Jo silloin puhuttiin että tavoite on saada rallikansaa katsomaan välillä jääkiekkoa ja puhuttiin että tulisi perinne Jyväskylään. En muista oliko tuo turnaus kerran vaiko kaksi. Enkä muista yhtään vuotta, olisiko ollut joskus n 2008-2009? Muistaako kukaan muu tälläistä?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Muistanko väärin että jokunen syksy sitten oli joku pieni harjoitusotteluturnaus Jyväskylässä juuri rallien aikaan? Osallistujina oli KalPa ja kaksi muuta. Jo silloin puhuttiin että tavoite on saada rallikansaa katsomaan välillä jääkiekkoa ja puhuttiin että tulisi perinne Jyväskylään. En muista oliko tuo turnaus kerran vaiko kaksi. Enkä muista yhtään vuotta, olisiko ollut joskus n 2008-2009? Muistaako kukaan muu tälläistä?
Muistan että kerran oli tuollainen turnaus rallien kanssa samaan aikaan. Ulkona oli koju jossa Andy Kivelä myi edellisen kauden fanipaitoja ja gameworn paitoja. En kyllä muista oikein ketä turnauksessa pelasi mutta hämärä muistikuva on että mukana oli joku venäläinen joukkue ja olisiko toinen ollut ruotsista.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistanko väärin että jokunen syksy sitten oli joku pieni harjoitusotteluturnaus Jyväskylässä juuri rallien aikaan? Osallistujina oli KalPa ja kaksi muuta. Jo silloin puhuttiin että tavoite on saada rallikansaa katsomaan välillä jääkiekkoa ja puhuttiin että tulisi perinne Jyväskylään. En muista oliko tuo turnaus kerran vaiko kaksi. Enkä muista yhtään vuotta, olisiko ollut joskus n 2008-2009? Muistaako kukaan muu tälläistä?

Muistan hyvin. JYPin lisäksi paikalla oli HIFK ja KalPa. Silloin näin mm. Sami Vatasen ekaa kertaa livenä, ja mieleen jäi todella räjähtävä lähtönopeus. Vuosi oli siis 2009 ja ajankohta heinäkuun loppu / elokuun alku. Myöhemmissä harkkapeleissä sama 18-vuotias Sami iski mm. hattutempun Ässien verkkoon.

Mun mielestä tapahtuma oli ihan hauska ja yleisöäkin kivasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös