Eniten ihmetyttää, että miten noin lyhyeen listaukseen voi saada noin monta kirjoitusvirhettä...Hurricanen allekirjoitusta lainatakseni:Kerroppa sitten sinä mikä tässä organisaatiossa on tällä hetkellä hyvin? Oma listani on kovin lyhyt.
"JYP 5 viimeistä vuotta: 3 runkosarjan voittoa, 2 kultaa, 2 pronssia, mestis hopea, mestis pronssi, A nuorten mestaruus ja pronssi sekä European Trophyn voitto!"
No, onhan tuo lista lyhyt kun oikein tiivistää :)
Asiallinen viesti ja hyvä huomatus, mutta tämä prinsessa haluaisi naukua vielä sen verran, että nuo ko. saavutukset ovat pelaajien, valmentajien ja organisaation puolelta vain joukkueen rakentajien (ts. Holtari & Seppänen) saavutuksia. Tässä ketjussa suoritetaan keskustelua ja pohdintaa siitä, miten JYP esiintyy mediassa, ja siitä ei ole samanlaista listaa esittää.
Mistä me saamme lisää nimimerkkin Hurricanen kaltaisia 20 vuotta putkeen kausikortin ostavia henkilöitä, jos seura ei viitsi palvella edes nykyisiä kannattajiaan? Kertokaa joku edes yksi tapa, millä JYP on yrittänyt viime aikoina kalastella itselleen uusia kannattajia. Nykypäivänä internet ja sosiaalinen media ottavat jatkuvasti isompaa ja isompaa jalansijaa yhteiskunnassa, mutta JYPin toimistolla ollaan edelleen sitä mieltä, että tämä on vain jokin ohimenevä räkänokkien ilmiö.
Mietitään vaikka nykyhetken teini-ikäisiä jyväskyläläisnuoria. He selailevat ainakin Facebookia ja todennäköisesti myös Twitteriä sekä lukuisia muita nettisivuja päivittäin, niin kännykällä kuin tietokoneellakin. Oli heidän kiinnostuksen kohteensa mitä tahansa, niin hyvin suurella todennäköisyydellä JYPin em. kohdat ovat niistä kaikkein alkeellisimpia. Miksi ihmeessä heille syntyisi ajatus, että ruvetaan käymään aktiivisesti peleissä? Saati sitten, että ostetaan kausikortti joka vuosi. Sama tiivistettynä: jos näkee kaupassa myydään samaa elokuvaa sekä VHS-kasettina että DVD-levynä, kummankohan kuluttaja todennäköisimmin valitsee?