Mainos

JYPin mediaketju

  • 1 952 872
  • 8 725

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Näinhän tää markkinointi toimii nykypäivänä, pommitetaan somea jatkuvasti ja tehdään siitä JYP:istä osa jokapäiväistä elämää, tulee useammin ajateltua JYP:iä ja useammin tulee idea "hei, tänään vois käydä katsomassa pelin" jne.

Hyvä, JYP, pidetään tää!
Tai tulee ainakin sellainen odottava fiilis kun odottaa seuraavaa JYPin matsia. Tälläinen positiivinen oravanpyörä on nykyään mahdollista luoda sosiaalisen median avulla. Ei sen tarvitse olla jotain mullistavaa informaatiota, kunhan sitä tuotetaan informaatiota tuotetaan useasti. SoMe on enemmän määrää kuin laatua. Se laadukas näkyvyys hoidetaan ihan muualla kuin SoMessa. Pääasia että kaikkia mahdollisia käytettävissä olevia medioita hoidetaan oikein, ja nyt näyttää siltä että JYP on ns. herännyt todellisuuteen ja käyttää SoMea. Twitterin suhteen vielä parannusta, kuten sanoit, ja sitten ollaan jo erittäin hyvällä tasolla jota pitääkin kehua.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Argumentit, Avtomobilist, FCV, Happee, JyP, Lohi
Ainut huoli, kun nämä kaikki laitetaan kuntoon..niin mistä me sitten kinataan? Onneksi on valmennus ym...;)
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ainut huoli, kun nämä kaikki laitetaan kuntoon..niin mistä me sitten kinataan? Onneksi on valmennus ym...;)
Kinataan sitten vaikka siitä mitä JYP aiheuttaa. Ei se kritiikki edelleenkään itsestään synny eikä kehujen aiheet. Kaikki lähtee siitä mitä JYP tekee tai jättää tekemättä.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Argumentit, Avtomobilist, FCV, Happee, JyP, Lohi
Kinataan sitten vaikka siitä mitä JYP aiheuttaa. Ei se kritiikki edelleenkään itsestään synny eikä kehujen aiheet. Kaikki lähtee siitä mitä JYP tekee tai jättää tekemättä.

Nojoo toki näin, oma viestini oli pieni kevennys vain.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kaipa tämä voi tänne laittaa. Perjantain JYP - RB Salzburg tulee suorana MTV3 kanavalta. Jos ei paikalle pääse, sen voi katsoa telkkarista.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan positiivisia fiboja noista jutuista. Ehkä tuo Tynin "askel askeleelta" ja "kaikki aikanaan" on vähän väärä tapa SoMen suhteen, johtuen tuonkin aallokkoisesta suosiosta. Siitä huolimatta, paljon plussaa JYPin suuntaan on lähtenyt viimeisen viikon aikana. Aina on petrattavaa, kuten Mäenpään sopparin julkaisussa, mutta muuten hienosti homma toimii. Isoin plussa tuo oma some-tuottaja ja varsinkin JYPin Instagramin (sellainen on kuulemma tulossa!) kohdalla tuosta valokuvatouhusta on varmasti iso apu.
 

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
Erittäin positiivinen askel parempaan tuo aktivoituminen. Pari teesiä haluaisin vielä naulata ihan vain muistutuksena:

1. Panostus sosiaaliseen mediaan ei ole kulu, vaan investointi, vieläpä kustannustehokas sellainen.

2. Joidenkin teorioiden mukaan 1 viesti kymmenestä saa maksimissaan olla myyntiviestejä. Höpöhöpö-arkiviestit ovat parasta materiaalia urheilufanille. Kuten täälläkin todettua, silloin tuntee paremmin olevansa osana seuran arkea ja tällä on sitouttava vaikutus, sekä seura pysyy paremmin mielessä. Välillinen vaikutus myyntiin on varmasti positiivinen ja maksaa itsensä mitä luultavimmin moninkertaisesti takaisin.

3. Päivitysten ei tarvitse koskea pelkästään joukkuetta ja sen hienoimpia hetkiä. Sisältöä ei tarvitse suunnitella etukäteen liiaksi, sillä silloin se helposti lipsahtaa liian hienoksi tehden välimatkaa siihen mitä fani haluaa eli "sisälle näkemiseen" ja "verhojen taakse kurkisteluun". Tietyt linjat on hyvä sopia, mutta muuten voi antaa tulla vaan, sillä kaikki on kotiinpäin ja ihmiset ovat lähtökohtaisesti kiinnostuneita pienemmistäkin jutuista. Läpivalaisua myös taustaorganisaatioon saa tuoda.

4. Huumori toimii aina, vaikkei maailman paras vitsi olisikaan. Välillä voi olla Instragamissa kuva, kun Tyni on aamupalaverissa kahvikuppi kädessä ja tukka hieman sotkussa, koska on aamulla tullut kiire lähtiessä. Kasvattaisi myös Karin henkilöbrändiä jäykästä mulkusta vähän huumorintajuisempaan suuntaan. Itseironia on osoitus hyvästä itsetunnosta.

Ensi askeleet otettu ja toivottavasti kurssi on kasvava. Kyllä se sieltä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Valokuvaaja Halttusen palkkaaminen oli todella hyvä veto! Paljon parempi kuin jonkun tavallisen tallaajan tai opiskelijan palkkaaminen. Nyt ei ainakaan sisältö jää ammattitaidottomuuden puuttumisesta kiinni, ainakin kuvapäivitykset tulevat varmasti ainakin laadultaan olemaan Liigan kärkikastia.

Toivotaan nyt että tulee välillä muutakin sisältöä kuin aamujäitä :)
 

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Hienointa (ja helpointa) sisältöä saisi kun kävisi pelaajien kotoa nappaamassa kuvan vaikka jätkien aamupaloista ja sitten (pahoittelut sanavalinnasta, sitä se on) tykkäys/kommenttihuoraa malliin

"Tuomas Pihlmanin aamu alkaa kaurapuurolla, millä sinun päiväsi lähti käyntiin?"
*Insert kuva Pilestä ja puurosta

900 tykkäystä ja 1400 kommenttia puoleen tuntiin, ihmiset on hassuja.
Kaikki tykkää vauvasta vaariin ja tuntee olevansa Pilen kanssa nyt entistä lähempänä. Vielä jos oikein innostuu niin tähän kyseiseen aamupalaesimerkkiinhän voisi jeesustella jotain "muistattehan lapset, aamupala on päivän tärkein ateria" tyyppistä settiä kaveriksi. Ai että, olen nero.
Ja samantyyppistä voi tehdä sitten joka pelaajasta erikseen, saa koko kaudeksi sisältöä yhdestä ideasta.

Tykkään teistä toimisto, saatte tän ilmaseks.
 

Ritola#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hienointa (ja helpointa) sisältöä saisi kun kävisi pelaajien kotoa nappaamassa kuvan vaikka jätkien aamupaloista ja sitten (pahoittelut sanavalinnasta, sitä se on) tykkäys/kommenttihuoraa malliin

"Tuomas Pihlmanin aamu alkaa kaurapuurolla, millä sinun päiväsi lähti käyntiin?"
*Insert kuva Pilestä ja puurosta

900 tykkäystä ja 1400 kommenttia puoleen tuntiin, ihmiset on hassuja.
Kaikki tykkää vauvasta vaariin ja tuntee olevansa Pilen kanssa nyt entistä lähempänä. Vielä jos oikein innostuu niin tähän kyseiseen aamupalaesimerkkiinhän voisi jeesustella jotain "muistattehan lapset, aamupala on päivän tärkein ateria" tyyppistä settiä kaveriksi. Ai että, olen nero.
Ja samantyyppistä voi tehdä sitten joka pelaajasta erikseen, saa koko kaudeksi sisältöä yhdestä ideasta.

Tykkään teistä toimisto, saatte tän ilmaseks.

Kaikkein hirveintä tässä lienee se, että tuommoinen "aamupuurojuttu" saisi paljon tykkäyksiä ja kommentteja.

Olen vaan liian vanha ymmärtämään tuommoista.

Tuoko se lisää katsojia? Todennäköisesti ja ei ole varaa jättää kokeilematta.
Jospa JYP nyt aktivoituisi tällä saralla.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Kaikkein hirveintä tässä lienee se, että tuommoinen "aamupuurojuttu" saisi paljon tykkäyksiä ja kommentteja.

Olen vaan liian vanha ymmärtämään tuommoista.

Tuoko se lisää katsojia? Todennäköisesti ja ei ole varaa jättää kokeilematta.
Jospa JYP nyt aktivoituisi tällä saralla.

Kyllä tontyylinen markkinointi lisää näkyvyyttä etenkin nuorempien kannattajien suuntaan ja miksei siitä tykkää vanhemmatkin. En nyt jaksa alkaa luennoimaan sosiaalisen median tuomista LISÄARVOISTA sen enemmän mutta onhan siihen syynsä miksi yritykset ja yhteisöt näitä käyttävät.

JYPissä tullaan vähän jälkijunassa mutta ihan hyvä että sielläkin on huomattu että markkinointiin ei enää riitäkään lehti-ilmoitus matsista aamun Sanomalehdessä ja fanitapaaminen Jyväskeskuksessa kerran vuodessa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Merkittävintä siinä on nimenomaan uusasiakashankinta. Nuoremmat sukupolvet käyttävät paljon sosiaalista mediaa. He tykkäävät katsoa lätkääkin ja kokevat JYPin omakseen. Muttamutta. Turhan harva käy paikan päällä katsomassa pelejä. Se on surullista ja mielestäni sosiaalinen media on vahvin markkinointitapa, mikäli uusia, kestäviä asiakassuhteita halutaan luoda. Toivottavasti ottelutapahtumaankin on tuotu jotain lisää, koska se pelkän pelin näkee kotoakin. Tunnelin päässä näkyy ehdottomasti valoa nyt tälläkin saralla. Ja todella, yksi erittäin hyvä markkinointikeino olisi luopua niistä rummuista ja tehdä se näkyvästi. Facebookiin "rumpuryhmän viimeiset juoksut" jne. Uskomattoman moni nuorista ei mene lätkämatsiin yhdestä syystä. Jos haluaa katsoa peliä, täytyy katsomossa olla puolitoista tuntia ennen peliä, jotta saa hyvän paikan mahdollisimman kaukana rummuista. Ne ihan oikeasti häiritsevät nimenomaan niihin tottumattomia. Minullekin asia on monesta suusta todettu.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Argumentit, Avtomobilist, FCV, Happee, JyP, Lohi
Hienointa (ja helpointa) sisältöä saisi kun kävisi pelaajien kotoa nappaamassa kuvan vaikka jätkien aamupaloista ja sitten (pahoittelut sanavalinnasta, sitä se on) tykkäys/kommenttihuoraa malliin

"Tuomas Pihlmanin aamu alkaa kaurapuurolla, millä sinun päiväsi lähti käyntiin?"
*Insert kuva Pilestä ja puurosta

900 tykkäystä ja 1400 kommenttia puoleen tuntiin, ihmiset on hassuja.
Kaikki tykkää vauvasta vaariin ja tuntee olevansa Pilen kanssa nyt entistä lähempänä. Vielä jos oikein innostuu niin tähän kyseiseen aamupalaesimerkkiinhän voisi jeesustella jotain "muistattehan lapset, aamupala on päivän tärkein ateria" tyyppistä settiä kaveriksi. Ai että, olen nero.
Ja samantyyppistä voi tehdä sitten joka pelaajasta erikseen, saa koko kaudeksi sisältöä yhdestä ideasta.

Tykkään teistä toimisto, saatte tän ilmaseks.

Jep. Tai sitten linkitettäisiin jokaviikkoinen pelaajan kauppakassivideo, Djpate-tyyliin. Olisiko tähän nyt sitten perjantai sopiva päivä. Että mitä sieltä kassista löytyy! Vapaaviikonlopun koittaessa olisi mielenkiintoistakin katseltavaa...

Nojoo, mutta kyllä niitä järkeviäkin omia juttuja löytyy varmasti uuden sisällöntuottajan ideavarastosta, uskoisin näin. Pidän siitä että tämä on juuri enemmän kuvausorientoitunut kaveri eli sitä visuaalisuutta tulee mikä saa porukan miettimään ehkä: "Voisihan sitä tuonne paikan päällekkin lähteä joskus katsomaan...".
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Tuossa duunissa hieman juteltiin edelläkin käsitellyistä asioista ja tultiin siihen johtopäätökseen että nuoremmassa sukupolvessa on se erityinen laatu että he ovat kyllä kiinnostuneet sekä kulttuurista että urheilusta ja seuraavat sitä kyllä digitaalisesti netissä streameinä ja youtubepätkissä mutta eivät ole tottuneet maksamaan siitä. Sama ilmiö koskee levymyyntiä,keikoilla käyntiä kuten urheilutapahtumia.

Urheiluväen ei tule tehdä samaa virhettä kuin sanomalehdet ja musabisnes eli opettaa liikaa ilmaiseen materiaaliin. Paluuta siitä ei nimittäin tuppaa olemaan.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuossa duunissa hieman juteltiin edelläkin käsitellyistä asioista ja tultiin siihen johtopäätökseen että nuoremmassa sukupolvessa on se erityinen laatu että he ovat kyllä kiinnostuneet sekä kulttuurista että urheilusta ja seuraavat sitä kyllä digitaalisesti netissä streameinä ja youtubepätkissä mutta eivät ole tottuneet maksamaan siitä. Sama ilmiö koskee levymyyntiä,keikoilla käyntiä kuten urheilutapahtumia.

Urheiluväen ei tule tehdä samaa virhettä kuin sanomalehdet ja musabisnes eli opettaa liikaa ilmaiseen materiaaliin. Paluuta siitä ei nimittäin tuppaa olemaan.

Toki näinkin, mutta kyllähän siinä kun oikein käyttää tuon sosiaalisen median hyödyksi niin saadaan myös sitä hypeä enemmän aikaan, mitä JYPiltä on esimerkiksi viimekauden pudotuspeleissä puuttunut. Saipa ei ollut helpoin kyllä markkinoida, mutta oikein kun saadaan ihmisten päähän taottua että pelit on tärkeitä ja jännittävät ottelut tulossa niin kyllähän ne ihmiset otteluun paikanpäälle löytää, varsinkin tärkeissä otteluissa. Nyt tuntui että Salibändy oikein markkinoituna sosiaalisen median kautta kiinnosti paljon enemmän.

Se tuossa nyt ylipäätänsä on tärkeintä että myös nuorempia ryhmiä yritetään tuolta kautta otteluihin saada paikanpäälle. Kuitenkin mainostaminen on aikaisemmin ollut lähinnä yritysvieraille tai lehti/ radio mainoksilla +40v kohderyhmälle lähinnä. Kuitenkin FB on yli 30 000 tykkääjää, vertailuksi keskisuomalaisen levikki on reilut 60 000 ihmistä, osa näistä vanhuksia ja menee kunnon rajojen ulkopuolelle. Eli suurin pirtein jos kirjoitat FB seinälle että huomenna on ottelu niin sen näkee paljon suurempi joukko lätkäfaneja kuin keskisuomalaisen mainoksessa. Twiterissäkin on kuitenkin 1500 seuraajaa jo vaikka sisältöä ei juuri ja mainostettu kanavaa ollenkaan.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Kyllä some-markkinointia toki pitää ja kannattaa harjoittaa edullisuutensa vuoksi jos tuo edes joitain satunnaisia katsojia halliin. Tuppaa vain nuorelle polvelle olevan aina korkea kynnys maksaa jostain jotain. Eipä lätkää tosin maalikoosteita kummempana ilmaiseksi enää tarjolla juuri olekaan.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Argumentit, Avtomobilist, FCV, Happee, JyP, Lohi
Kyllä some-markkinointia toki pitää ja kannattaa harjoittaa edullisuutensa vuoksi jos tuo edes joitain satunnaisia katsojia halliin. Tuppaa vain nuorelle polvelle olevan aina korkea kynnys maksaa jostain jotain. Eipä lätkää tosin maalikoosteita kummempana ilmaiseksi enää tarjolla juuri olekaan.

Sen verran moni kuitenkin maksaa laadusta ja tulee paikan päälle, että oikeanlaisella markkinoinnilla on mahdollista saada tuo Jyväskylän häkki täyteen ihan runkosarja-pelissäkin. Tietysti huono verrata, mutta Himos-festareitakin on kehitetty ja kävijöitä(pääosin nuoria) on tullut vuosi vuodelta enemmän. Eli vaikka miten nettiaikaa eletään, on mielestäni turha kokea sitä uhkana itse tapahtumalle. Lamasta ym. huolimatta nuoriso on edelleen pääosin elämyshakuista ja jossei opiskeluaikana jollain ole varaa lähteä matsiin, sitten ensimmäisen tilin tullen on. Hypellä mahdollistetaan että silloin tämä henkilö ainakin tulee, ehkä ostaa jopa kausikortin. Mutta joo, on niitäkin jotka seuraavat pelkästään tiedotusvälineiden kautta.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valittajien luvattu maa
(Erityisesti) Twitterin osalta pitää muistaa myös sen kaksisuuntaisuus mediana. Eli ei riitä, jos itse suoltaa päivityksiä. Pitäisi seurata jääkiekon ympärillä käytävää keskustelua ja nostaa ihan tavistenkin tekemiä päivityksiä esiin. Siten se vaatii erilaista aktiivisuutta ja syventymistä kuin perinteinen ylhäältä alaspäin tapahtuva tiedottaminen.

Samalla pitää muistaa kohderyhmä - ei ole parempaa tapaa karkottaa seuraajat kuin hokea bisneskieltä - kuten huvittavuuteen asti uutisoinnissa toistuva sana lisäarvo. Ehkä tästä voisi jo tehdä jonkinlaisen fanituotteen?

Mutta on tosiaan positiivista, että some-asiaan on nyt havahduttu JYPissä jo hieman vakavammin. Toki pitäisikin olla melkoinen jäärä, jos ei YLE:n urheilutuotantoa ja muita liigaseuroja seuratessa huomaisi, että somestakin tulisi tietää jotain. Itse wanhana taattona luin paperiversiona Keskisuomalaista - siinä keuruulainen (ilmeisesti nuorison keskuudessa tunnettu) videobloggaaja kertoi, ettei katso televisiota ollenkaan. Niin se maailma muuttuu.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen verran moni kuitenkin maksaa laadusta ja tulee paikan päälle, että oikeanlaisella markkinoinnilla on mahdollista saada tuo Jyväskylän häkki täyteen ihan runkosarja-pelissäkin. Tietysti huono verrata, mutta Himos-festareitakin on kehitetty ja kävijöitä(pääosin nuoria) on tullut vuosi vuodelta enemmän. Eli vaikka miten nettiaikaa eletään, on mielestäni turha kokea sitä uhkana itse tapahtumalle. Lamasta ym. huolimatta nuoriso on edelleen pääosin elämyshakuista ja jossei opiskeluaikana jollain ole varaa lähteä matsiin, sitten ensimmäisen tilin tullen on. Hypellä mahdollistetaan että silloin tämä henkilö ainakin tulee, ehkä ostaa jopa kausikortin. Mutta joo, on niitäkin jotka seuraavat pelkästään tiedotusvälineiden kautta.

Pitää kuitenkin muistaa että Jyväskylä on kuitenkin opiskelijakaupunki ja jossain taisi olla että Jyväskyläläisistä 80% on muualta muuttanut. Eli jostain niitä uusia JYP faneja pitäisi aina löytää. Aika paljon on niihin rikkaisiin yhteistyökumppaneihin vain keskitytty ja sitten normaalit ihmiset jäänyt huomiomatta. JYP taitaa olla yksi ainoita seuroja jotka ei tarjoa esim. opiskelijakausikorttia.

Tuo itseasiassa on jopa vähän käsittämätöntä, että opiskelijakaupungissa ei ole noita kausikortteja tarjolla kun juuri sinne seisomakatsomoon kuitenkin eniten vajetta ollut ja noista kuitenkin muodostuu lopulta niitä uusia faneja jotka ostaa istumaliput ja kausikortit kun alkaa tilipussi täyttyä ja perhettä tulla.

Someen panostaminen on hyvä alku, mutta hommaa pitää laajemminkin kehittää kuitenkin. Esimerkiksi Facebookissa kuitenkin ikäjakauma on suhteellisen laaja joten pelkkänä nuorten paikkana sitä ei kuitenkaan pidä pitää. Twiiterissä taas taitaa ikäjakauma olla hieman vanhempi jopa.
 

Ritola#24

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä tontyylinen markkinointi lisää näkyvyyttä etenkin nuorempien kannattajien suuntaan ja miksei siitä tykkää vanhemmatkin. En nyt jaksa alkaa luennoimaan sosiaalisen median tuomista LISÄARVOISTA sen enemmän mutta onhan siihen syynsä miksi yritykset ja yhteisöt näitä käyttävät.

JYPissä tullaan vähän jälkijunassa mutta ihan hyvä että sielläkin on huomattu että markkinointiin ei enää riitäkään lehti-ilmoitus matsista aamun Sanomalehdessä ja fanitapaaminen Jyväskeskuksessa kerran vuodessa.
Ei tarvitse pitää luentoa aiheesta, itseä lähinnä ärsyttää "somemarkkinointi" ja kierrän kaukaa. Paitsi silloin kun itse etsin tietoa.

Pikkunassikat pitää saada koukutettua touhuun mukaan, ja vierailu kouluissa & lukioissa yms. On myös elintärkeää. Siihen lisäksi sitten facea aamupuuroista ja sitä rataa. PELKKÄ some ei kyllä riitä, mutta todella tehokas lisä on. Ja väitän edelleen että pääkohderyhmä on nuoret kun puhutaan JYP:stä Ei tietenkään vanhemmillekkaan haittaa ole missään nimessä.

On myös paljon yrityksiä, joille ei ole mitään apua somesta.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
On myös paljon yrityksiä, joille ei ole mitään apua somesta.
[OT] Ehkä näinkin, mutta on myös paljon yrityksiä jota ei tajua, että omaakin juttua voisi tuoda somessa esiin ja siitä olisi apua. [/OT]

Kaavoihin kangistuneita, kuten oli myös JYP. Nyt onneksi heräämisen merkkejä ilmassa.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eric Perrin - ALS Ice Bucket Challenge - YouTube

Tässä nyt ei taas tiedä miten päin olisi. Näin kärjistettynä JYP on käyttänyt somea hyväkseen viimeisen vuorokauden aikana enemmän, kuin koko JYPin muun historian aikana yhteensä. Lisänä siis Twitter- ja Facebook-päivityksiin YouTubesta video, jossa Eric Perrin osallistuu tuohon somessa leviävään ALS Ice Bucket Challengeen. Yo. linkki vie siis tuohon ko. videoon.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Onhan tämä ihan uskomatonta miten paljon JYP on petrannut SoMen käytössä. Nyt on tullut jo kannattajille suunnattu videonpätkä jossa Perrin jokeltaa kuinka paljon kannattajia tarvitaan. Pakko se on uskoa kuitenkin. Hienoa JYP!

Linkki videoon Youtubessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös