Mainos

JYPin mediaketju

• 1 965 599
  • 8 805

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
Itse ainakin toivon kovasti tallennetta, sillä en pääse juuri nyt kuuntelemaan.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Siis puhuin vain siitä miten esitettyihin kysymyksiin on vastattu. Itse kysymysten määrää on erikoista kritisoida, kun lähetys on kesken.
Joo, oli kyllä täysin kohtuuton ja erikoinen kritiikki siihen astisesta lähetyksestä. Olen pahoillani.
Pientä skarppausta nyt. Ei taida olla podcastin perimmäinen idea, että Jukka voi kertoa asioita, jotka häntä harmittaa. Ihan ok ja reilua mainita, mutta enemmän vielä kaipaisin saatujen kysymysten käsittelyä.

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Erittäin asiallista ja avointa puhetta mielestäni Seppäseltä. Vaikeista tapahtumista ja tehdyistä (sekä myönnetyistä) virheistä huolimatta on hienoa, että Jukka laittaa naamaa peliin ja antautuu tähän keskusteluun. Arvostan!

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ymmärsinkö oikein, että olisi tulossa 700-800 k€ tappio tältä tilikaudelta? Sanoiko, että 300-400 k€ juhlakauden riennoista, jos playoffseissa olisi pelattu ja kun ei pelattu "500 k€ lisää"?

Vai olisko kuitenkin kokonaisuudessa se 500 k€?

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Positiivisesti yllättynyt miten hyvin ja avoimesti Jukka puhui. Paljon uutta ja laittaa miettimään.

Korkalainen oli jo paketoimassa lähetystä, mutta Jukka sanoi, että kysy nyt vielä pari vaikeaa kysymystä. Se mistä keskusteltiin ja mitä kysyttiin oli pitkälle Korkalaisen käsissä, mutta Jukka oli selvästi avoimin mielin. Hyvä niin.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ymmärsinkö oikein, että olisi tulossa 700-800 k€ tappio tältä tilikaudelta? Sanoiko, että 300-400 k€ juhlakauden riennoista, jos playoffseissa olisi pelattu ja kun ei pelattu "500 k€ lisää"?

Vai olisko kuitenkin kokonaisuudessa se 500 k€?
Jukan sanojen perusteella tappio olisi 800-900k, jos pelkästään tuon perusteella mennään. Veikkaan ettei ihan niin paljon tule, mutta isot tappiot luvassa.

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän ristiriitaiset fiilikset. Paljon tosi hyvää, mutta sitten huonona puolena esim. Mun esittämiin kysymyksiin ei tullut vastauksia ja tiedän, että ei monen muunkaan. Mutta hattua nostan silti, että tuli kameran eteen puhumaan. Toki ymmärrän myös sen, että kaikkiin asioihin ei pystytä ottamaan kantaa.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän ristiriitaiset fiilikset. Paljon tosi hyvää, mutta sitten huonona puolena esim. Mun esittämiin kysymyksiin ei tullut vastauksia ja tiedän, että ei monen muunkaan. Mutta hattua nostan silti, että tuli kameran eteen puhumaan. Toki ymmärrän myös sen, että kaikkiin asioihin ei pystytä ottamaan kantaa.
Samat fiilikset. Tällainen ulostulo joka tapauksessa oli enemmän kuin paikallaan. Taidan kirjoittaa omat johtopäätökset tuonne toiseen ketjuun.

(1)
  • Tykkää
Reactions: JTM

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kysymyksiä tuli myös ihan järjetön määrä. Ei mitenkään mahdollista vastata kaikkiin tai edes suurimpaan osaan. Katsotaan saataisiinko niihin vastauksia vielä tavalla tai toisella vähän myöhemmin.

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kysymyksiä tuli myös ihan järjetön määrä. Ei mitenkään mahdollista vastata kaikkiin tai edes suurimpaan osaan. Katsotaan saataisiinko niihin vastauksia vielä tavalla tai toisella vähän myöhemmin.
Varmasti tuli, mut tiedän että oma kysymys. Esim. ollut sellainen että se ei ole ainoa ollut laatuaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy