Voitto meni Jyväskylään ja Heidi voitti Katso-lehden mukaan niukasti HPK:n cheerleaderin äänestyksessä. Jos ei saada tänä kautena "poikaa" kotiin, niin saatiin edes "tyttö"...Leiska kirjoitti:JYPin (tai JYPHT:n, kuten kuvan alla lukee) cheerleadereita kisassa edustaa Heidi. Linkki ko. juttuun on tässä.
Pakkipari kirjoitti:Keskisuomalaisessa oli tänään Ilkka Kulmalan kirjoittama kolumni, jossa kirjoittaja vihjailee että JYP ei kuuluisi SM-liigaan. On tää niin hienoa kun paikallislehdeltä tulee niin hienoa tukea joukkuetta ja organisaatiota kohtaan.
On se hyvä tietää että paikallislehdestä löytyy noin paljon jääkiekkotietämättömyyttä.Pakkipari kirjoitti:Keskisuomalaisessa oli tänään Ilkka Kulmalan kirjoittama kolumni, jossa kirjoittaja vihjailee että JYP ei kuuluisi SM-liigaan. On tää niin hienoa kun paikallislehdeltä tulee niin hienoa tukea joukkuetta ja organisaatiota kohtaan.
Pakkipari kirjoitti:Keskisuomalaisessa oli tänään Ilkka Kulmalan kirjoittama kolumni, jossa kirjoittaja vihjailee että JYP ei kuuluisi SM-liigaan. On tää niin hienoa kun paikallislehdeltä tulee niin hienoa tukea joukkuetta ja organisaatiota kohtaan.
Suomi-Salama kirjoitti:En kyllä mitenkään ymmärtänyt asiaa siten, että vihjailisi moista.
Suomi-Salama kirjoitti:Sen sijaan tottahan se valitettavasti on, että joukkue on raakile, eikä mopo kestänyt tänä vuonna loppuun saakka. Tosin vielä ei ole mitään menetetty.
Minä ymmärsin sen rivien välistä tästä lauseesta: "Vanha kunnon norsusarja, jääkiekon SM-sarja, on liian raskas savotta JYPin kaltaiselle yrittäjälle." Saatoin tietenkin ymmärtää väärinkin, mutta noin minä asian ymmärsin kun tuon lauseen luin.Suomi-Salama kirjoitti:En kyllä mitenkään ymmärtänyt asiaa siten, että vihjailisi moista.
Pakkipari kirjoitti:Minä ymmärsin sen rivien välistä tästä lauseesta: "Vanha kunnon norsusarja, jääkiekon SM-sarja, on liian raskas savotta JYPin kaltaiselle yrittäjälle." Saatoin tietenkin ymmärtää väärinkin, mutta noin minä asian ymmärsin kun tuon lauseen luin.
FourForty kirjoitti:En minä kyllä ymmärtäisi tuota niin, ettei JYPin organisaatiolla olisi edellytyksiä jatkaa liigassa. Enemmänkin niin, että tämän kauden joukkueella ei ole rahkeita pelata tasaista ja hyvää kautta näin pitkässä ja kovassa sarjassa.
Mosabacka kirjoitti:Enää tarvitsee tietää ketkä JYPissä käyttävät nuuskaa?
Mosabacka kirjoitti:Enää tarvitsee tietää ketkä JYPissä käyttävät nuuskaa?
Naughty_S kirjoitti:Jos 5 on todella paikkaansa pitävä luku, olen todella yllättynyt. Olisin kuvitellut määrän olevan suurempi.
Mike Bossy kirjoitti:Nyt jo menee hieman pikkutarkkuuden puolelle, mutta FourFortyn ja Naughty_S:n listaa hieman paikkailen. Antti Virtanen on sanonut käyttävänsä nuuskaa "harvemmin tai silloin tällöin" ja Carlo on maininnut "nuuskan olevan hänelle, kuin joillekin ihmisille suklaa", eli vain lähempänä salaista pahetta.
Naughty_S kirjoitti:No, mitä tuo nyt kellekin tarkoittaa. Onneksi Carlon salainen pahe ei ole se suklaa, koska tuolla käyttömäärällä mies olisi aika tuhdissa kunnossa. Enpä ole Capoa ikinä nähnyt keskustan kahviloissa/ravintoloissa ilman nuuskapurkkia.
salla kirjoitti:Tulkintatilastohan tuo on, samoin kuin se vuoden, parin takainen "Kuinka moni liigapelaaja tupakoi". Tuloksenahan taisi olla, että vain yksi liigapelaaja tunnusti polttavansa, vaikka eräät loksuttajat tiesivät silloisesta JYPistä löytyvän kaksikin...