JYPin mediaketju

  • 1 913 833
  • 8 529

JJLehto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen aina digannu Karrista. Se on mestarivalmentaja (joukkueella jolta sitä ei todellakaan odotettu), ja aina rehellinen pelille. Nytkin sanoo meille epämiellyttäviä asioita, mutta tottahan se puhuu. Noista peliajoista ja peluutuksesta, ja pakiston leveydestä on täällä palstallakin jo puhuttu. Lisäksi, käyttivät tuossa videossa vain yhtä tilannetta koska sitä pystyi käyttämään sekä JYP:n pelin että viheltämättä jääneen estämisen puimiseen.

Ilman tuota epätodennäköistä voittoa Kalpasta, tilanne olisi täällä varmasti vielä kriittisempi. Mielestäni, vaikka huomenna ei vielä pakkovoitto ole kyseessä, niin kyllä jonkinlaista ”statement-ottelua” tarvitaan. HPK on kyettävä voittamaan hyvällä kiekollisella pelillä, jotta uskottavasti voidaan jatkaa pleijarien tavoittelua. Jos taas tulee pataan, niin hyvät neuvot ovat kalliit: ketä vastaan sitten pärjätään ilman ”pölhöä päivää” jos ehdottomasti suurin jumbo-kandikin meidät pesee? Kun ei noi aikaisemmatkaan pelit ihan häikäise ja prosessi-puheet on niin nähty.

Elämme mielenkiintoisia aikoja.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen aina digannu Karrista. Se on mestarivalmentaja (joukkueella jolta sitä ei todellakaan odotettu), ja aina rehellinen pelille. Nytkin sanoo meille epämiellyttäviä asioita, mutta tottahan se puhuu. Noista peliajoista ja peluutuksesta, ja pakiston leveydestä on täällä palstallakin jo puhuttu. Lisäksi, käyttivät tuossa videossa vain yhtä tilannetta koska sitä pystyi käyttämään sekä JYP:n pelin että viheltämättä jääneen estämisen puimiseen.
Itsekin tykkään Karrista ja ihan tottahan tuossa toki puhuikin. Petyin vain siihen, että puhui varsin vähän ja nosti esille vain pari asiaa, sekä nekin hyvin pintapuolisesti. Toivoin tarkempaa ja syvempää analyysia.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Oikeastaan en ole kovin yllättynyt Kiven pintapuolisista kommenteista. En pidä häntä suurena taktikkona ja pelin ymmärtäjänä. Hänen vahvuutensa liittyvät enemmän ihmisten käsittelyyn ja joukkuehengen nostatukseen. Kivi olisi loistava päävalmentaja tälläkin hetkellä, jos hänellä olisi taktinen velho apurina.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oikeastaan en ole kovin yllättynyt Kiven pintapuolisista kommenteista. En pidä häntä suurena taktikkona ja pelin ymmärtäjänä. Hänen vahvuutensa liittyvät enemmän ihmisten käsittelyyn ja joukkuehengen nostatukseen. Kivi olisi loistava päävalmentaja tälläkin hetkellä, jos hänellä olisi taktinen velho apurina.
Osittain totta tämäkin, mutta kyllä Karrin kyvyt riittäisivät tarkempaankin analyysiin. Aika paljon kaikenlaista analyysia on heittänyt, kun on ollut lähetyksissä mukana asiantuntijana.

Olisin esimerkiksi halunnut kuulla tuohon Tappara-peliin liittyen, että oliko Karrin silmin kyseessä huono asenne vai näyttikö siltä, että pelaajat eivät vain fyysisesti jaksaneet. Itse jäin vähän kahden vaiheille tuon suhteen.
 
Suosikkijoukkue
JYP
Osittain totta tämäkin, mutta kyllä Karrin kyvyt riittäisivät tarkempaankin analyysiin. Aika paljon kaikenlaista analyysia on heittänyt, kun on ollut lähetyksissä mukana asiantuntijana.

Olisin esimerkiksi halunnut kuulla tuohon Tappara-peliin liittyen, että oliko Karrin silmin kyseessä huono asenne vai näyttikö siltä, että pelaajat eivät vain fyysisesti jaksaneet. Itse jäin vähän kahden vaiheille tuon suhteen.
Totta sekin, että varmasti parempaan pystyisi. Silti asiantuntijan roolissaan on usein vetänyt yksittäisistä tilanteista voimakkaita johtopäätöksiä.

Minulle on piirtynyt sellainen kuva, ettei hallitse kovin hyvin kokonaiskuvan muodostamista ja asioiden analysointia monista näkökulmista käsin. Esimerkiksi Sami Kapanen on tällaisessa paljon Kiveä edellä.

Mutta tuo mainitsemasi huono asenne vai fyysinen väsymys olisi ollut mielenkiintoista kuulla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös