JYPin mediaketju

  • 1 791 468
  • 7 857

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jäsän "maajoukkuetason sopimus" julkaistiin yksittäisenä uutisena, se on jäänyt selvästi mieleen. Siinä ei siis samassa yhteydessä julkistettu mitään muita soppareita. En kyllä muista minä vuonna tämä tapahtui.

Silloin ehkä vähän turhautti tuo uutisointi, mutta jälkikäteen hymyilyttää ja kunnioitus Jäsää kohtaan on edelleen korkealla.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Jäsän "maajoukkuetason sopimus" julkaistiin yksittäisenä uutisena, se on jäänyt selvästi mieleen. Siinä ei siis samassa yhteydessä julkistettu mitään muita soppareita. En kyllä muista minä vuonna tämä tapahtui.

Silloin ehkä vähän turhautti tuo uutisointi, mutta jälkikäteen hymyilyttää ja kunnioitus Jäsää kohtaan on edelleen korkealla.
Siis sama, Jääskeläinen on aina ollut omia suosikkipelaajia ja todellinen JYP-sydän miehellä oli/on. Tuo sopimuksen uutisointi silti syletti ja sylettää yhä, vaikka nyt sille voikin ehkä hymyillä.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Jäsän "maajoukkuetason sopimus" julkaistiin yksittäisenä uutisena, se on jäänyt selvästi mieleen. Siinä ei siis samassa yhteydessä julkistettu mitään muita soppareita. En kyllä muista minä vuonna tämä tapahtui.

Silloin ehkä vähän turhautti tuo uutisointi, mutta jälkikäteen hymyilyttää ja kunnioitus Jäsää kohtaan on edelleen korkealla.

Minä väitän, että tuommoista ei ole kyllä tapahtunut. "Maajoukkuetason sopimus" -termiä käytettiin vain tuon yhden kerran jolloin tosiaan Malmivaaran jatkosopimus tiedotettiin. Sen jälkeen Tynikin älysi olla käyttämättä tuota termiä jatkosopimuksia rummuttaessaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
"Jenkkihyökkääjä ehkä JYPin riveihin | Yle Uutiset | yle.fi" Jenkkihyökkääjä ehkä JYPin riveihin

Sopimushommissa tämä oli vahvaa tekemistä tuoreelta mestarilta. Toki perseily alkoi toisesta päästä, mutta Holtarin kommentointi ja kieltäminen tiukkaa settiä kun sopimus vahvistettiin muutama päivä myöhemmin.

Ymmärtäisin panttailun jos kyseessä olisi ollut massiivinen, mutta ehkä jononjatkoksi-Quirkin olisi voinut samoin tein vahvistaa.
 
Viimeksi muokattu:

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Minä väitän, että tuommoista ei ole kyllä tapahtunut. "Maajoukkuetason sopimus" -termiä käytettiin vain tuon yhden kerran jolloin tosiaan Malmivaaran jatkosopimus tiedotettiin. Sen jälkeen Tynikin älysi olla käyttämättä tuota termiä jatkosopimuksia rummuttaessaan.
Mä komppan Flouta. MJ-tason pelaajauutisen olisin yhdistänyt Malmivaaraan jo ilman vanhojen muistelua ja mitä luin aiemmin linkattuja viestejä tästä ketjusta 11 vuoden takaa, niin Malmi + Tuppurainen -sopparin yhteydessä siitä puhuttiin ja palautetta saatiin. Muistiini jäi myös se, että Tyni oppi kerrasta olematta hehkuttamasta liikoja.

Onko jollain jotain lähdettä Jääskeläisen MJ-hehkutukselle?
 

Hexa

Jäsen
"Jenkkihyökkääjä ehkä JYPin riveihin | Yle Uutiset | yle.fi" Jenkkihyökkääjä ehkä JYPin riveihin

Sopimushommissa tämä oli vahvaa tekemistä tuoreelta mestarilta. Toki perseily alkoi toisesta päästä, mutta Holtarin kommentointi ja kieltäminen tiukkaa settiä kun sopimus vahvistettiin muutama päivä myöhemmin.

Ymmärtäisin panttailun jos kyseessä olisi ollut massiivinen, mutta ehkä jononjatkoksi-Quirkin olisi voinut samoin tein vahvistaa.
Tuo Quirkin hankinta tuoreeseen mestarijoukueeseen oli muutenkin aivan käsittämätön. Eikö tosiaan ollut laadukkaampia pelaajia saatavilla niihin aikoihin. Sitten julkaistaan ensimmäisenä pelaajauutisena Saksan kakkosliigasta tuleva pelaaja.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tuo Quirkin hankinta tuoreeseen mestarijoukueeseen oli muutenkin aivan käsittämätön. Eikö tosiaan ollut laadukkaampia pelaajia saatavilla niihin aikoihin. Sitten julkaistaan ensimmäisenä pelaajauutisena Saksan kakkosliigasta tuleva pelaaja.

Nyt en takaa, mutta olisikohan ollut että kuviteltiin Hytösen jäävän, eli ajatuksena oli tuttu Perrin-Hytönen kärkisentteristö. En usko että Quirkia oli pohjakutosta kummempaan oikeasti ajateltu.

Lopulta tuli sitten Peverley&Eller ja unohtui koko Quirk.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Arvelen että Tyni teki temppunsa silloin ihan tahallaan. Se pöhinä ja huhukierre mikä silloin oli päällä niin fanien kuin median toimesta ennen julkistuksia oli ihan lähtenyt lapasesta. Kaikki odotti jotan maajoukkuetason julkistusta ja luulen että toimistoa pommitettiin eri tahojen toimesta niin ettei töitä ehtinyt tehdä... Sitten Tyni veti hatusta tuollaisen megahype sopimus uutisen joka oli Jääskeläinen... Saatiin työrauhaa ja tilanne vähäksi aikaa tasoitettua... Eli ihan tarkoituksella tehtyä vaikka toki kannattajia siinä kiimassa vähän harmittikin...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä väitän, että tuommoista ei ole kyllä tapahtunut. "Maajoukkuetason sopimus" -termiä käytettiin vain tuon yhden kerran jolloin tosiaan Malmivaaran jatkosopimus tiedotettiin. Sen jälkeen Tynikin älysi olla käyttämättä tuota termiä jatkosopimuksia rummuttaessaan.
Saat väittää mitä vain, mutta kyllä se on tapahtunut. Tajusin tosin juuri, että tapahtui Seppäsen TJ-aikana vuonna 2011, mutta tapahtuipa kuitenkin. Tynin käsialaa se hehkutus taisi silti olla, koska oli tuolloin markkinointipomona JYPissä. Uutisointia tuosta sopparista löytyy vielä, mutta sitä ennakkohehkutusta ei taida mistään todisteeksi löytyä.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Saat väittää mitä vain, mutta kyllä se on tapahtunut. Tajusin tosin juuri, että tapahtui Seppäsen TJ-aikana vuonna 2011, mutta tapahtuipa kuitenkin. Tynin käsialaa se hehkutus taisi silti olla, koska oli tuolloin markkinointipomona JYPissä. Uutisointia tuosta sopparista löytyy vielä, mutta sitä ennakkohehkutusta ei taida mistään todisteeksi löytyä.

No olen sitten onnistunut pyyhkimään moisen täysin mielestäni, Malmivaaran osalta tuon uutisoinnin muistan ja sen metelin, mikä siitä syntyi. Kummasti myöskään tässä ketjussa ei ole puhuttu sanaakaan 2.2.2011 julkaistusta Jääskeläisen sopimuksesta. Ei ennen, eikä jälkeen, joten hieman kummastelen, että missä tämä mediakohu on sitten oikeen käsitelty, jos moinen mielestäsi on tuolloin syntynyt.

Edit: Luin myös tuota sopimusta edeltävältä ajalta kauden 2010-2011 vahvistusspekulaatioketjun. Sielläkään ei ollut sanakaan mistään hypestä, saati pettymyksestä, kun Jäsän sopimus julkaistiin.

Edit2: Kausiketju 2011-2012 ei myöskään mitään todisteita hypestä. Ensimmäinen kommentti:

" Jari Jääskeläinen on solminut radion mukaan vuoden jatkosopimuksen. Tästä ei kyllä osaa olla oikein mitään mieltä vielä... Periaatteessa ihan kiva, mutta ehkä olisi Jäsän itsensäkin kannalta ollut ihan hyvä lähteä haistelemaan vähän uusia tuulia. Kattoo ny. "

Ei kuulosta minun korviini nyt mitenkään, että tuota sopimusta olisi hypetetty missään.
 
Viimeksi muokattu:

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Saat väittää mitä vain, mutta kyllä se on tapahtunut. Tajusin tosin juuri, että tapahtui Seppäsen TJ-aikana vuonna 2011, mutta tapahtuipa kuitenkin. Tynin käsialaa se hehkutus taisi silti olla, koska oli tuolloin markkinointipomona JYPissä. Uutisointia tuosta sopparista löytyy vielä, mutta sitä ennakkohehkutusta ei taida mistään todisteeksi löytyä.
Ei pidä paikkansa. Tyni otti opiksi siitä case-Malmivaarasta. Mitään näyttöä Jääskeläisen jatkosopparista aiheutuneesta kohusta ei ole olemassa, eli voidaan sanoa että mitään kohuakaan ei ole ollut, kun siitä ei ole mihinkään päin internetin ihmeellistä maailmaa jäänyt ensimmäistäkään jälkeä.

Todistakaa minut vääräksi.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei pidä paikkansa. Tyni otti opiksi siitä case-Malmivaarasta. Mitään näyttöä Jääskeläisen jatkosopparista aiheutuneesta kohusta ei ole olemassa, eli voidaan sanoa että mitään kohuakaan ei ole ollut, kun siitä ei ole mihinkään päin internetin ihmeellistä maailmaa jäänyt ensimmäistäkään jälkeä.

Todistakaa minut vääräksi.
Eiköhän se todistustaakka ole nyt sinulla, kun sinä lähdit ensin väittämään vastaan. Minä olen tästä asiasta 100% varma.

Ei siitä oman muistin mukaan mitään erityistä kohua edes syntynyt, enkä ole väittänytkään mitään sen suuntaista. Olen puhunut vain siitä, että muistan tapauksen ja omat fiilikset siihen liittyen. Iso juttu se ei muistaakseni tuolloin ollut.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Eiköhän se todistustaakka ole nyt sinulla, kun sinä lähdit ensin väittämään vastaan. Minä olen tästä asiasta 100% varma.
Heh, todistan kyllä asian jos keksit minulle miten voin todistaa asian, jota ei ole tapahtunut. Tässähän se ongelma onkin, kun mitään viittausta Jääskeläiseen ja maajoukkuetasoon ei löydy, ellei sitten lasketa vuonna 2021 tulleita Jatkis-viestejä. Todistaisin asian sinulle mielelläni, mutta en keksi miten sen voin tehdä. Se tässä ketjussa jo todistettiin, että kyseessä oli Malmivaara&Tuppurainen. Lisäksi pidän vähän erikoisena juttuna, että jos Malmin ja Allun jatkot aiheuttivat mielipahaa ja Tyni joutui pahoittelemaan tekoaan, niin homma toistuu vuotta myöhemmin Jari Jääskeläisen muodossa.

Sen mitä minä pystyn sinulle tässä viestissä todistamaan, on se että kyseessä oli Malmivaaran ja Tuppuraisen jatkosoppari.
http://www.ksml.fi/mielipide/blogit/naurettavaa-pelleilyä/525151

Tuomas Heikkilä veti ainakin herneet Tynin tiedotuspolitiikaasta. Sellaista tämä linkki sisältää.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Eiköhän se todistustaakka ole nyt sinulla, kun sinä lähdit ensin väittämään vastaan. Minä olen tästä asiasta 100% varma.

Ei siitä oman muistin mukaan mitään erityistä kohua edes syntynyt, enkä ole väittänytkään mitään sen suuntaista. Olen puhunut vain siitä, että muistan tapauksen ja omat fiilikset siihen liittyen. Iso juttu se ei muistaakseni tuolloin ollut.

Tuota noin. Eiköhän ole "hieman" helpompi todistaa, että moinen on tapahtunut kuin, että sitä ei ole tapahtunut. Sinulle on jo muutaman ketjun osalta kerrottu, että missään ei ole mitään mikä viittaa siihen.

Jos asiaa ei ole tapahtunut, siitä ei löydy mitään viitteitä missään. Muuta kuin muutaman vänkääjän mielikuva ja, jos taas asia on tapahtunut, siitä löytyy keskustelua ja uutislinkkejä jne.

Mutta saat toki elää harhaluulossasi minun puolesta, mutta argumentointisi on tässä tapauksessa jo ihan puhdasta huumoria.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuota noin. Eiköhän ole "hieman" helpompi todistaa, että moinen on tapahtunut kuin, että sitä ei ole tapahtunut. Sinulle on jo muutaman ketjun osalta kerrottu, että missään ei ole mitään mikä viittaa siihen.

Jos asiaa ei ole tapahtunut, siitä ei löydy mitään viitteitä missään. Muuta kuin muutaman vänkääjän mielikuva ja, jos taas asia on tapahtunut, siitä löytyy keskustelua ja uutislinkkejä jne.

Mutta saat toki elää harhaluulossasi minun puolesta, mutta argumentointisi on tässä tapauksessa jo ihan puhdasta huumoria.
Niin, tai sitten ei ole oikein mahdollista todistaa kumpaankaan suuntaan. En vain ymmärrä miksi tästä pitää nostaa tällainen väittely, kun ko. asialla ei ole oikeasti mitään merkitystä, vaan oli kyse vain pienestä menneiden muistelusta, joka nosti itselläni lähinnä hymyn huulille.

Kerroin juuri, että muistan tapauksen 100% varmuudella, jonka jälkeen toteat minun elävän harhaluulossa ja puhut vänkäämisestä, jonka itse aloitit. Mielestäni erittäin törkeää ja tarpeetonta henkilökohtaisuuksiin menemistä.

Minulle riittää tämä keskustelu, kun ei kerran osata edes asialinjalla pysyä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Niin, tai sitten ei ole oikein mahdollista todistaa kumpaankaan suuntaan. En vain ymmärrä miksi tästä pitää nostaa tällainen väittely, kun ko. asialla ei ole oikeasti mitään merkitystä, vaan oli kyse vain pienestä menneiden muistelusta, joka nosti itselläni lähinnä hymyn huulille.

Kerroin juuri, että muistan tapauksen 100% varmuudella, jonka jälkeen toteat minun elävän harhaluulossa ja puhut vänkäämisestä, jonka itse aloitit. Mielestäni erittäin törkeää ja tarpeetonta henkilökohtaisuuksiin menemistä.

Minulle riittää tämä keskustelu, kun ei kerran osata edes asialinjalla pysyä.
Älä nyt jaksa, aikuinen mies. Joskus voi myös myöntää olevansa väärässä tai muistaneensa väärin. Ei se ole häpeä. Tämä on typerää, että sinä puhut miten muiden pitää todistaa sinun olevan väärässä, ja sitten kun sinulle puhutaan miten tätä on mahdotonta todistaa, niin sitten itketään vänkäämisen tai asiattomuuden nimeen.

Tällä hetkellä mikään asia ei kuitenkaan puolla sinun 100% varmaa muistikuvaasi. Vaakakupissa on ihan yhtä lailla minun 100% varmuudella oleva muistikuva siitä, että Jääskeläisen kohdalla ei ole puhuttu koskaan maajoukkuetason pelaajauutisista. Suoranaista todistetta tai lähdettä tälle ei löydy, mutta epäsuoria kyllä löytyy.

Minä pidän ainakin aika epätodennäköisenä sitä, että jos Malmivaaran ja Tuppuraisen jatkosopparit toivat kohua niin Keskisuomalaisessa kuin Jatkoajassa, niin miksi helvetissä Tyni toistaisi tempun vuotta myöhemmin Jari Jääskeläisen muodossa?

Voimme lopettaa keskustelun aiheesta tähän, mutta minun mielestäni on vähän perseestä että täällä aletaan syyttämään heti vänkääjiksi tai asiattomiksi keskustelujoiksi, jos ei purematta niellä jonkun palstaveljen muisteluja kymmenen vuoden takaa joille ei etsimälläkään löydy ensimmäistäkään lähdettä.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voimme lopettaa keskustelun aiheesta tähän, mutta minun mielestäni on vähän perseestä että täällä aletaan syyttämään heti vänkääjiksi tai asiattomiksi keskustelujoiksi, jos ei purematta niellä jonkun palstaveljen muisteluja kymmenen vuoden takaa joille ei etsimälläkään löydy ensimmäistäkään lähdettä.
En nostanut itse esille vänkäämistä ja eriävä näkemys ei ole asiatonta, mutta asiattomat kommentit sitä ovat. Miksei tätä voisi vain jättää siihen, että muistamme asiat eri tavalla, eikä kumpikaan pysty todistamaan suuntaan tai toiseen? Miksi tästä täytyy lähteä väittelemään, vänkäämään ja väittämään toisia harhaluuloisiksi. Miksei voida pysyä asialinjalla? Etenkin, kun kyse ei ole edes etäisesti vakavasta asiasta, vaan täysin yhdentekevästä muistelusta, jolla ei ole mitään merkitystä kenenkään kannalta.

En syytä ketään asiattomaksi keskustelijaksi aiheettomasti, kuten en tehnyt nytkään. Jos lähtee asiattomalle linjalle, niin saa syyttää ihan itseään.

Ja kyllä, sinäkin voisit myöntää olevasi väärässä tai muistavasi väärin, aivan kuten minäkin. En vain usko hetkeäkään että muistini tässä asiassa pettää, joten ei ole mitään myönnettävää. Eikä se kaada maailmaa, vaikka joku muistaisi asioita eri tavalla. Ei siitä tarvitse lähteä tappelemaan.

Mutta valitettavasti tästä keskustelusta löytyi nyt kaksi nimimerkkiä, joiden juttuja en toistaiseksi tule tällä palstalla lukemaan, koska en kaipaa tällaista vihamielistä vääntöä täysin turhista asioista.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
En nostanut itse esille vänkäämistä ja eriävä näkemys ei ole asiatonta, mutta asiattomat kommentit sitä ovat. Miksei tätä voisi vain jättää siihen, että muistamme asiat eri tavalla, eikä kumpikaan pysty todistamaan suuntaan tai toiseen? Miksi tästä täytyy lähteä väittelemään, vänkäämään ja väittämään toisia harhaluuloisiksi. Miksei voida pysyä asialinjalla? Etenkin, kun kyse ei ole edes etäisesti vakavasta asiasta, vaan täysin yhdentekevästä muistelusta, jolla ei ole mitään merkitystä kenenkään kannalta.

En syytä ketään asiattomaksi keskustelijaksi aiheettomasti, kuten en tehnyt nytkään. Jos lähtee asiattomalle linjalle, niin saa syyttää ihan itseään.

Ja kyllä, sinäkin voisit myöntää olevasi väärässä tai muistavasi väärin, aivan kuten minäkin. En vain usko hetkeäkään että muistini tässä asiassa pettää, joten ei ole mitään myönnettävää. Eikä se kaada maailmaa, vaikka joku muistaisi asioita eri tavalla. Ei siitä tarvitse lähteä tappelemaan.

Mutta valitettavasti tästä keskustelusta löytyi nyt kaksi nimimerkkiä, joiden juttuja en toistaiseksi tule tällä palstalla lukemaan, koska en kaipaa tällaista vihamielistä vääntöä täysin turhista asioista.
Älä syytä minua heti vihamieliseksi jos vähän haastan sinun muistikuviasi. Minä en halua haastaa riitaa, mutta minun muistikuvani eroavat sinun muistikuvastasi.

Ehdotan tähän "riitaan" kovaa ratkaisumallia. Minä olen valmis lähettämään Kari Tynille sähköpostia omalla nimelläni ja kyselemään häneltä muistikuvia Jäsän jatkosopimuksen tiedottamisesta talvella 2011. Oletko valmis tulemaan vastaan muistikuvissasi, jos asiaan saadaan vastaus itse pääjehulta, eli Kari Tyniltä? Voit pistää minulle oman sähköpostisi yksityisviestillä, niin pistän sinut CC:ksi tuohon viestiin, jotta hyvällä tuurilla saamme molemmat vastauksen tähän kysymykseen suoraan Karilta.

Miltä tämä ratkaisu kuulostaa?
 

king k

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Älä syytä minua heti vihamieliseksi jos vähän haastan sinun muistikuviasi. Minä en halua haastaa riitaa, mutta minun muistikuvani eroavat sinun muistikuvastasi.

Ehdotan tähän "riitaan" kovaa ratkaisumallia. Minä olen valmis lähettämään Kari Tynille sähköpostia omalla nimelläni ja kyselemään häneltä muistikuvia Jäsän jatkosopimuksen tiedottamisesta talvella 2011. Oletko valmis tulemaan vastaan muistikuvissasi, jos asiaan saadaan vastaus itse pääjehulta, eli Kari Tyniltä? Voit pistää minulle oman sähköpostisi yksityisviestillä, niin pistän sinut CC:ksi tuohon viestiin, jotta hyvällä tuurilla saamme molemmat vastauksen tähän kysymykseen suoraan Karilta.

Miltä tämä ratkaisu kuulostaa?
Voin antaa sulle vastauksen tähän. Ei tule käymään ja saat siitä viestiä yv:llä asianomaiselta.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Mitää vittua minä oikein olen lukevinani. :D

Yhdestä "maajoukkuetason pelaajauutisen" muisteloinnista päästään tälläiseen tilanteeseen. Pakki päälle ja pipoa pari kierrettä löysemmälle.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Mitää vittua minä oikein olen lukevinani. :D

Yhdestä "maajoukkuetason pelaajauutisen" muisteloinnista päästään tälläiseen tilanteeseen. Pakki päälle ja pipoa pari kierrettä löysemmälle.

Olemme Internetissä ja joku on väärässä. Asia on siis mitä vakavin.

Ehkäpä ensi viikolla tulee taas niitä pelaajauutisia, jolloin on tälläkin palstalla muuta puhuttavaa kuin vanhat pressit ja Vatasen peliajat Dallasissa.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Oman muistini mukaan ”maajoukkuetason pelaajauutinen” oli nimenomaan Jääskeläisen soppari. Jäsä oli juuri sen yhden ja ainoa kerran käynyt EHT:lla edustamassa.

Mutta ehkä se oli sitten Malmi ja Allu, tai Tyni vedätti meitä kahdesti :D Good times.
 

Hukkaviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En lähde asiasta sen enempää vääntämään mutta kyllä mulla on vahva muistikuva että se oli juuri Jääskeläisen jatkosoppari jota mainostettiin maajoukkue tason pelaajauutisena, voi tottakai olla myös että muistan väärin.
 

lainelaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL Leijonat Huuhkajat JYP
Mitää vittua minä oikein olen lukevinani. :D

Yhdestä "maajoukkuetason pelaajauutisen" muisteloinnista päästään tälläiseen tilanteeseen. Pakki päälle ja pipoa pari kierrettä löysemmälle.
Tämä, ihan sekopäistä meininkiä. Nelfor ei koskaan myönnä olevansa väärässä joten limbo on ikuinen. Jatkakaa!
Itse en myönnä enkä kiellä muistavani miten asia oikeasti meni, mutta muistan kyllä maajoukkuetason -uutisen josta jäi syvä vitutus :D en ihmettelisi vaikka noita olisikin ollut useampia
 
Viimeksi muokattu:

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
En lähde asiasta sen enempää vääntämään mutta kyllä mulla on vahva muistikuva että se oli juuri Jääskeläisen jatkosoppari jota mainostettiin maajoukkue tason pelaajauutisena, voi tottakai olla myös että muistan väärin.

Tämän ketjun mukaan se oli Malmivaara. Edellisellä sivulla on sivu miltä tuo keskustelupätkä löytyy.

Tuosta maajoukkuetason-uutisia lausahduksesta tuli kyllä joksikin aikaa yleinen heitto fanien keskuudessa, kun Tyni ilmoitti jatkosopimuksista ja, jos pelaaja oli pelannut yhdenkin mj-pelin, sitä pystyi käyttämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös