Vanahana pierunakin hymähdän tämän sortin avautumiselle, huomaatko edes, puhut bisneksestä ja organisaatiosta edes sanaa jääkiekko ei missään vilahda. Olkoonkin, että luettelemasi puolet on todellisia ja olemassaolevia, ne hanikoissa olevat dinosauruksetkin tajuaa sen verran, että keskiössä on jääkiekko, joka loppuu seurasta, jos ei lusikkaa oteta kauniiseen käteen ja tehdä sitä mikä pitää tehdä. Voin hyvin kuvitella, että kaltaisesi nuori ja viriili, jolla ei ole aavistustakaan siitä, mikä on ydin, johdattaisi mielellään JYP samaan tulemaan kuin Mypa, siinä vasta tavoite!
Maksavan asiakkaan vähättely on taas niin tyypillistä stubbilaista fantsusoopaa, ettei mitään rajaa, asia on todellisuudessa helvetin yksinkertainen, joko kansa haluaa nähdä lätkää, tai sitten se ei halua, vei helvetissä rahasi muualle, jos vähättelyä koet, sitä viihdebisnestä riittää joka lähtöön, idioottihan olet, jos et älyä rahojasi kantaa sinne, missä bisnes kukoistaa, kun tuntuu olevan siellä päin selvästi se kannatuksen kohde jääkiekon sijaan. Kannattajat kannattaa seuraa hyvinä ja huonoina aikoina, ihan yksi lysti, onko toimarilla viikset, muut on sitten pelkkiä räksyttäviä piskejä, kun karavaani kulkee.