majuho kirjoitti:
Joo tuo värimaailma on aivan kauhea. Silmät kipeänä jo parin minuutin kuluttua.
Jos mahdollista, niin otapa käyttöön selaimeksi uusi Opera 9 (taitaa tämä ominaisuus löytyä myös vanhemmista Operan versioista). Siis lataa ja asenna. Seuraa seikkaperäinen ohjeistus:
- mene JYPin keskustelusivuille
- valikosta Näytä -> Tyyli -> Käyttäjämuoto
Ainakin minulla tausta vaihtuu valkoiseksi, teksti mustaksi ja niin pois päin. Toivottavasti tästä vinkistä oli apua jollekin...
Sisällön suhteen ei voi kuin todeta, että sitä saa, mitä tilaa. Kuten -MMH- ylempänä totesi, niin homma vie oman aikansa. Otteluraportteja tein viime kevään loppupuolella, ja aikaa niihin kului keskimäärin 1½ per rapsa valmentajahaastattelujen kuunteluista aina viimeiseen oikolukuun saakka. Niin kauan, kuin sisältöä pitäisi synnyttää harvalukuisella porukalla (ja OTO-meiningillä), niin jälki on tämän näköistä hiljaisempina kesäaikoina. Valitettavasti webbi (kuten Jatkoaika upeana esimerkkinä) on totuttanut ihmiset siihen, että ilmaista ja tiheästi päivitettyä laatusisältöä on aina saatavana.
Eli toteankin: niin kauan, kuin meininki on OTO-pohjaista, yleisen ***tuilun sijasta tarjoutukaa tekemään itse jotain asian parantamiseksi. Tiedän, kuullaan perinteiset "ei mulla oo aikaa", "ei kuulu mulle", "en osaa/tahdo/haluu kirjoittaa" ja niin edelleen. Mutta uusista tekijöistä se homma lähtee liikkeelle. Sitten jos joskus tulevaisuudessa juttuja kirjoittaa (tai siis jättää kirjoittamatta) kokopäivätoiminen toimittaja, niin sitten kommentointi ja kritisointi on hyvinkin aiheellista. Sillä välin kitkerimmät kommentit on syytä osoittaa Voionmaa...eikun Keihäsmiehenkadulle asian parantamiseksi.
Ai niin, tätä ei oltu tarkoitettu henkilökohtaiseksi purkaukseksi kenellekään erityisesti. Ruikutus ja valitus vaan näyttävät olevan osa suomalaista perusluonnetta. Sanotaan, että työ kiittää tekijäänsä, mutta olisi paikallaan, jos myös tekijöitä kiitettäisiin välillä tehdystä työstä.